eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraŚwiadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Kamienna Góra: Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 508778 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra , Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac: Lp. Wyszczególnienie 1 2 1 Podział nieruchomości na trzy działki wraz z ich trwałą stabilizacją oraz okazaniem granic w terenie 2 Przeprowadzenie podziału nieruchomości powyżej sześciu działek (za każdą następną działkę) wraz z ich trwałą stabilizacją oraz okazaniem granic w terenie 3 Przeprowadzenie podziału nieruchomości powyżej trzech działek (za każdą następną działkę - maksymalnie do 6 działek) wraz z ich trwałą stabilizacją oraz okazaniem granic w terenie 4 Okazanie czterech punktów granicznych na działce wraz z ich trwałą stabilizacją 5 Okazanie każdego następnego punktu granicznego na działce (powyżej czterech punktów granicznych) wraz z ich trwałą stabilizacją 6 Aktualizacja mapy zasadniczej bez pomiaru do 0,50 ha 7 Aktualizacja mapy zasadniczej z pomiarem do 0,50 ha 8 Aktualizacja mapy zasadniczej bez pomiaru za każde następne 0,50 ha 9 Aktualizacja mapy zasadniczej z pomiarem za każde następne 0,50 ha 10 Łączenie działek w jedną działkę wraz ze zmianą użytku za każdą następną działkę powyżej 5 działek 11 Łączenie 5 działek w jedną działkę wraz ze zmianą użytku 12 Łączenie 5 działek w jedną działkę bez zmiany użytku 13 Łączenie działek w jedną działkę bez zmiany użytku za każdą następną działkę powyżej 5 działek 14 Zmiana użytku w jednej działce w kompleksie do 5 działek 15 Zmiana użytku w działce w kompleksie za każdą następną działkę 16 Zmiana użytku w 1 działce pojedynczej Podział nieruchomości powinien obejmować: -utrwalenie na gruncie nowo wyznaczonych punktów granicznych znakami granicznymi, -okazanie granic, -przekazanie operatu z dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze, -złożenie stosownego wniosku do Burmistrza Miasta Kamiennej Góry o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości, -przekazanie prawomocnej decyzji do ośrodka dokumentacji geodezyjno - kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze wraz z naniesieniem zmian na mapach w ośrodku dokumentacji geodezyjno - kartograficznej. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadomienia Zamawiającego oraz zainteresowanych stron, o terminie i miejscu okazania wydzielonych granic działek. Współpraca w zakresie realizacji niniejszego zamówienia będzie odbywała się w ramach umowy głównej. Poszczególne prace wykonywane będą na podstawie odrębnych zleceń, wystawianych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał poszczególne prace w następujących terminach: 1. Podział nieruchomości wraz z ich trwałą stabilizacją oraz okazaniem granic w terenie - do 9 tygodni licząc od otrzymania zlecenia z Urzędu Miasta Kamienna Góra do przekazania dokumentów z podziału (do wydania decyzji administracyjnej) do ośrodka dokumentacji geodezyjno - kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze, 2. Okazanie punktów granicznych na działce wraz z ich trwałą stabilizacją - do 7 tygodni licząc od otrzymania zlecenia z Urzędu Miasta Kamienna Góra do okazania granic na gruncie (w formie protokołu okazania granic). 3. Łączenie działek wraz ze zmianą lub bez zmiany użytku - do 5 tygodni od momentu otrzymania zlecenia do momentu oddania gotowej mapy ewidencyjnej gruntów wraz z wyciągiem ze zmian danych ewidencji gruntów oraz fragmentu z mapy zasadniczej. 4. Zmiany użytku w działce - do 5 tygodni od momentu otrzymania zlecenia do momentu oddania gotowej mapy ewidencji gruntów wraz z wyciągiem ze zmian danych ewidencji gruntów. 5. Aktualizacja mapy zasadniczej bez pomiaru - do 4 tygodni licząc od otrzymania zlecenia z Urzędu Miasta Kamienna Góra do momentu oddania gotowej mapy zasadniczej z pieczątkami ośrodka dokumentacji geodezyjno - kartograficznej. 6. Aktualizacja mapy zasadniczej z pomiarem - do 8 tygodni licząc od otrzymania zlecenia z Urzędu Miasta Kamienna Góra do momentu oddania gotowej mapy zasadniczej z pieczątkami ośrodka dokumentacji geodezyjno - kartograficznej Wyżej określone terminy mogą być niedotrzymane tylko i wyłącznie po wykazaniu przez Wykonawcę, że ich dotrzymanie staje się niemożliwe z przyczyn zależnych od organów administracji państwowej i samorządowej oraz sądów. Zlecenia wystawiane będą nieregularnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy czym szacuje się w oparciu o dotychczasowe doświadczenia Urzędu. Podane w Formularzu oferty ilości zleceń oszacowane zostały w oparciu o wiedzę Zamawiającego. Podane ilości służą ustaleniu ceny oferty i przyjęciu wstępnej szacunkowej wartości umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje osobą/osobami posiadającą(-ymi) uprawnienia zawodowe do realizacji niniejszego zamówienia nadane zgodnie z przepisami ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - Rozdział 8 (Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) - minimum 1 osoba.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian wymienionych wyłącznie w niniejszym punkcie w drodze aneksu do umowy, poprzedzonego pisemnym, umotywowanym wnioskiem z uwzględnieniem zasad ich wprowadzenia. 1.1. Wykonawca może wnioskować o dokonanie zmiany osoby posiadającej uprawnienia zawodowe do realizacji niniejszego zamówienia w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie funkcji, b) nie wywiązywania się tej osoby z obowiązków wynikających z umowy, c) gdy zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacja z pełnienia funkcji. 1.2. W przypadku zmiany określonej w pkt 1.1. nowa osoba musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla osoby pełniącej tę funkcję. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: 2.1. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); 2.2. Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kamienna Góra Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych (pok. 308).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta Kamienna Góra Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Sekretariat, pok. 209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.