To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-09
Warszawa: Zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w Internecie oraz w metrze warszawskim (outdoor) w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 50912 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134524 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w Internecie oraz w metrze warszawskim (outdoor) w 2014 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Zamawiający planuje kampanię promocyjno-reklamową w okresie od 1 czerwca 2014 r. do 31 maja 2015 r. Szczegółowe terminy działań promocyjnych ustala Zamawiający. Celem kampanii będzie promocja SGGW w Warszawie. Zadaniem Wykonawcy będzie zakup powierzchni w mediach, tj. Internet oraz metro warszawskie wraz z opracowaniem materiałów reklamowych SGGW w Warszawie, ich wydrukowaniem i umieszczeniem w nośnikach. W doborze mediów internetowych Wykonawca powinien kierować się maksymalizacją dotarcia do grup docelowych kampanii. Zasięg regionalny - kluczowy region to województwo mazowieckie, regiony uzupełniające to województwa: lubelskie, łódzkie, podlaskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie Cel zamówienia: - Dostarczenie grupie docelowej informacji o SGGW w Warszawie; - Aktywizacja grupy docelowej w celu zwiększenia liczby kandydatów ubiegających się o przyjęcie na studia I i II stopnia na SGGW w Warszawie; - Zwiększenie liczby studentów na studiach podyplomowych; - Promocja SGGW w Warszawie w województwie mazowieckim. Opis Grupy Docelowych: Kandydaci na studia I stopnia: uczniowie w wieku 17-19 lat Kandydaci na studia II stopnia: studenci w wieku 21-23 lata Rodzice potencjalnych studentów: osoby w wieku 40-55 lat z dziećmi w wieku 15+ Kandydaci na studia podyplomowe: osoby w wieku 24-40 lat z wyższym wykształceniem, dochody 1400 zł+ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Reklama na nośnikach reklamy na peronach wszystkich stacji metra w Warszawie i reklama w internecie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MASTERMIND MEDIA SP. Z O.O., AL. JEROZOLIMSKIE 107, 02-011 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 226256,04
Oferta z najniższą ceną: 226256,04 / Oferta z najwyższą ceną: 624921,18
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Profile SGGW w serwisach internetowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tarraya S.A., ul. Głogowska 108/6, 60-263 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70145,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99261,00
Oferta z najniższą ceną: 81758,10 / Oferta z najwyższą ceną: 249853,59
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.