eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w Internecie oraz w metrze warszawskim (outdoor) w 2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-09

Warszawa: Zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w Internecie oraz w metrze warszawskim (outdoor) w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 50912 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134524 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w Internecie oraz w metrze warszawskim (outdoor) w 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Zamawiający planuje kampanię promocyjno-reklamową w okresie od 1 czerwca 2014 r. do 31 maja 2015 r. Szczegółowe terminy działań promocyjnych ustala Zamawiający. Celem kampanii będzie promocja SGGW w Warszawie. Zadaniem Wykonawcy będzie zakup powierzchni w mediach, tj. Internet oraz metro warszawskie wraz z opracowaniem materiałów reklamowych SGGW w Warszawie, ich wydrukowaniem i umieszczeniem w nośnikach. W doborze mediów internetowych Wykonawca powinien kierować się maksymalizacją dotarcia do grup docelowych kampanii. Zasięg regionalny - kluczowy region to województwo mazowieckie, regiony uzupełniające to województwa: lubelskie, łódzkie, podlaskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie Cel zamówienia: - Dostarczenie grupie docelowej informacji o SGGW w Warszawie; - Aktywizacja grupy docelowej w celu zwiększenia liczby kandydatów ubiegających się o przyjęcie na studia I i II stopnia na SGGW w Warszawie; - Zwiększenie liczby studentów na studiach podyplomowych; - Promocja SGGW w Warszawie w województwie mazowieckim. Opis Grupy Docelowych: Kandydaci na studia I stopnia: uczniowie w wieku 17-19 lat Kandydaci na studia II stopnia: studenci w wieku 21-23 lata Rodzice potencjalnych studentów: osoby w wieku 40-55 lat z dziećmi w wieku 15+ Kandydaci na studia podyplomowe: osoby w wieku 24-40 lat z wyższym wykształceniem, dochody 1400 zł+ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Reklama na nośnikach reklamy na peronach wszystkich stacji metra w Warszawie i reklama w internecie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASTERMIND MEDIA SP. Z O.O., AL. JEROZOLIMSKIE 107, 02-011 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 226256,04

  • Oferta z najniższą ceną: 226256,04 / Oferta z najwyższą ceną: 624921,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Profile SGGW w serwisach internetowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tarraya S.A., ul. Głogowska 108/6, 60-263 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70145,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99261,00

  • Oferta z najniższą ceną: 81758,10 / Oferta z najwyższą ceną: 249853,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.