Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-05-16
Ogłoszenie nr 509742-N-2017 z dnia 2017-05-16 r.
Areszt Śledczy: Dostawy artykułów spożywczych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny
9139321800000, ul.
ul. Wały Jagiellońskie
4
,
85128
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 5855252, 5855303, e-mail
dkw_bydgoszcz@sw.gov.pl, faks
525 855 300.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna więziennictwa.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zp.sw.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności: osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca.
Adres:
Areszt Śledczy ul. Wały Jagiellońskie 4 85-128 Bydgoszcz, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów spożywczych
Numer referencyjny:
3/Ż/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
w zakresie każdej z 3 części zamówienia
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych z podziałem na części w asortymencie i w ilościach niżej wymienionych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu z braku zapotrzebowania na dany asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania. Przedmiotem zamówienia są dostawy: Część I: cukier 1. Cukier 15.83.10.00-2 w ilości około 6 500 kg, pakowany w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy. Część II: różne artykuły 1.Chrupki kukurydziane 15821130-9 w ilości około 120 kg, pakowane w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 2. Kasza jęczmienna 15613100-9 w ilości około 2 700 kg, pakowana w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 3. Kasza manna 15612100-9 w ilości około 800 kg, pakowana w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 4. Mąka kukurydziana 15612210-6 w ilości około 50 kg, pakowana w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 5. Mąka pszenna 15612100-2 w ilości około 4 500 kg, pakowana w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy , 6. Płatki kukurydziane 15613311-1 w ilości około 120 kg, pakowane w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 7. Chleb ryżowy 15821130-9 w ilości około 40 kg, w postaci wafli, pakowany w opakowaniu do 130 g, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 8. Ryż biały 15614300-8 w ilości około 3 000 kg, pakowany w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy , 9. Cynamon 15872200-3 w ilości około 30 kg, pakowany w opakowania od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy , 10. Herbata granulowana 15863200-7 w ilości około 1 000 kg, pakowana w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 11. Kawa zbożowa 15862000-8 w ilości około 50 kg, pakowana w worki od 0,25 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 12. Kwasek cytrynowy 15890000-3 w ilości około 30 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 13. Liść laurowy 15872000-1 w ilości około 15 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 14. Majeranek 15872300-4 w ilości około 120 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 15. Majonez 15871273-8 w ilości około 250 kg, pakowany w opakowania 0,5-1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 4 miesiące od daty dostawy 16. Musztarda 15872150-1 w ilości około 1 400 kg, pakowana w opakowania 0,5-1kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 17. Papryka suszona (słodka lub ostra) 15890000-3 w ilości około 25 kg, pakowana w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 18. Pieprz naturalny czarny 15872100-2 w ilości około 120 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 19. Czosnek granulowany 15871270-7 w ilości około 30 kg, pakowana w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 20. Przyprawa do zup w płynie 15871210-9 w ilości około 1 000 l, pakowana w opakowania do 1 l, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 21. Przyprawa uniwersalna 15871270-7 w ilości około 2 500 kg, pakowana w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 22. Sól 15872400-5 w ilości około 2 700 kg, pakowana w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 23. Ziele angielskie 15871270-7 w ilości około 20 kg, pakowane w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 24. Ocet 15871110-8 w ilości około 280 l, pakowany w opakowania do 1 l, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 25. Budyń (bez cukru) 15600000-0 w ilości około 100 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 26. Bulion warzywny 15891500-5 w ilości około 600 kg, pakowany w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 27. Kisiel (bez cukru) 15620000-0 w ilości około 230 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 28. Mąka ziemniaczana 15620000-0 w ilości około 280 kg, pakowana w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 29. Koperek suszony 15893000-4 w ilości około 120 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 30. Zupa barszcz biały 15891400-4 w ilości około 300 kg, pakowana w opakowania od 1 do5kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 31. Zupa barszcz czerwony 15891400-4 w ilości około 300 kg, pakowana w opakowania od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 32. Zupa pieczarkowa 15891400-4 w ilości około 300 kg, pakowana w opakowania od 1 do 5kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 33. Zupa żurek 15891400-4 w ilości około 400 kg, pakowany w opakowania od 1 do 5kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 34. Żelatyna 15800000-3 w ilości około 20 kg, pakowana w opakowaniach do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 35. Flaki sojowe 15890000-3 w ilości około 100 kg, pakowane w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 36. Granulat sojowy 15890000-3 w ilości około 250 kg, pakowany w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 37. Kostka sojowa 15890000-3 w ilości około 150 kg, pakowana w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 38. Kotlety sojowe 15890000-3 w ilości około 300 kg, pakowane w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 39. Mąka sojowa 15890000-3 w ilości około 30 kg, pakowana w worki do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 40. Miód naturalny 03142100-9 w ilości około 150 kg, opakowanie 0,025 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 41. Koncentrat pomidorowy 15331425-2 w ilości około 2 000 kg, pakowany w puszki do 5 kg, termin przydatności do spożycia 4 miesiące od daty dostawy, 42. 42. Sok pomidorowy 15322100-2 w ilości około 600 l w opakowaniach 300 - 350 ml, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 43. Curry 15872000-1 w ilości około 10 kg, pakowane w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 44. Natka pietruszki suszona 15893000-1 w ilości około 15 kg, pakowana w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 45. Sos pieczeniowy 15871000-4 w ilości około 150 kg, pakowany w worki do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 46. Sos myśliwski 15871260-4 w ilości około 50 kg pakowany w worki do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 47. Sos grzybowy 15871000-4 w ilości około 100 kg pakowany w worki do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 48. Sok marchwiowy 15322000-1 w ilości około 300 l w opakowaniach 300 - 350 ml, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy. Część III: przetwory owocowe 1. Dżem śliwkowy 15 33 22 91-3 w ilości około 1 000 kg dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z śliwek, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 2. Dżem truskawkowy 15 33 22 96-5 w ilości około 1 500 kg dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z truskawek, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 3. Dżem wiśniowy 15 33 22 94-1 w ilości około 1 200 kg dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z wiśni, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 4. Dżem z czarnej porzeczki 15 33 22 93-4 w ilości około 1 500 kg dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z czarnej porzeczki, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 5. Marmolada 15 33 22 30-5 w ilości około 1 500 kg marmolada o konsystencji twardej lub miękkiej otrzymywanej z jednego lub kilku owoców, pakowana w wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami, wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 6. Dżem brzoskwiniowy 15332290-3 w ilości około 1 000 kg dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z brzoskwiń, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 7. Syrop owocowy 15 32 10 00-2 w ilości około 50 l syrop zagęszczony, do napojów z owoców wzbogacony w wit. C zagęszczany, pasteryzowany bez konserwantów. Syrop powinien mieć naturalny zapach i charakterystyczny smak surowca z jakiego jest zrobiony. Opakowania jednostkowe powinny być szklane lub z tworzyw sztucznych zgodnie z obowiązującymi normami, wielość maksymalna 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1.Miejsce dostaw: Areszt Śledczy w Bydgoszczy, magazyn żywnościowy mieszczący się przy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz. 2. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:00 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilości i terminach określonych przez Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym, faxowym lub e-mailowym zgłoszeniu z dwudniowym wyprzedzeniem. 4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5. Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z wymogami systemu HACCP w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 6. Długość pojazdu dostarczającego warzywa do siedziby Zamawiającego nie może przekraczać 9 m. 7. Ww. artykuły muszą posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia, muszą być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po wydaniu towaru Zamawiającemu. Termin płatności liczy się od daty doręczenia w/w poprawnie wystawionej faktury do Zamawiającego. Sposób płatności - przelew na konto Wykonawcy. II. Integralną częścią opisu zamówienia są postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
15831000-2 |
15332100-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do siwz). - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu: W terminie 3 dni licząc od dnia przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja zamieszczona niezwłocznie po otwarciu ofert dotycząca: kwoty, jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.) (Obowiązek złożenia powyższego dokumentu dotyczy każdego wykonawcy, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu.). Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji dostawy | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z póżn. zm). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 1 ust. 5; 2) na wniosek Wykonawcy ceny jednostkowej artykułu wymienionego w załączniku nr 1 do umowy z zastrzeżeniem, że cena powyższa może ulec zmianie po okresie wymienionym w ust. 2, o kwotę nie wyższą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim - Dziennik Urzędowy RP za ostatni kwartał. 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-24 , godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych (...) nad realizacją zadania: Rozbudowa DW nr 551 (...),odc. Strzyżawa - Ostromecko od km 0+005 do km 1+935 oraz od km 2+675 do km 3+960 dł. 3,215 km
- Modernizacja dróg woj. w zakresie wyeliminowania miejsc niebezpiecznych -(...)- Rozbudowa DW nr 254, polegająca na budowie ronda na skrzyżowaniu DW254 (...) z drogą gminną nr 130315C (...) w Barcinie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Odnowa nawierzchni DW Nr 254 na odc. Sucharzewo-Wiecanowo od km 41+200 do km 45+233, dł. 4,033 km
- Translokacja i modernizacja organów piszczałkowych firmy Mollin
- REMONT WENTYLACJI W KUCHNI ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BYDGOSZCZY-FORDONIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W BYDGOSZCZY
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty oraz innych artykułów spożywczych.
- Dostawa żywności na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- Zakup i dostawa artykułów sporzywczych
więcej: Przetworzone owoce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.