eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawy artykułów spożywczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-19

Ogłoszenie nr 97947 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.

Bydgoszcz: Dostawy artykułów spożywczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 509742-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny 9139321800000, ul. ul. Wały Jagiellońskie 4, 85128 Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5855252, 5855303, faks 525 855 300, e-mail dkw_bydgoszcz@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna więziennictwa.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy artykułów spożywczych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

3/Ż/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych z podziałem na części w asortymencie i w ilościach niżej wymienionych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu z braku zapotrzebowania na dany asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania. Przedmiotem zamówienia są dostawy: Część I: cukier 1. Cukier 15.83.10.00-2 w ilości około 6 500 kg, pakowany w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy. Część II: różne artykuły 1.Chrupki kukurydziane 15821130-9 w ilości około 120 kg, pakowane w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 2. Kasza jęczmienna 15613100-9 w ilości około 2 700 kg, pakowana w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 3. Kasza manna 15612100-9 w ilości około 800 kg, pakowana w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 4. Mąka kukurydziana 15612210-6 w ilości około 50 kg, pakowana w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 5. Mąka pszenna 15612100-2 w ilości około 4 500 kg, pakowana w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy , 6. Płatki kukurydziane 15613311-1 w ilości około 120 kg, pakowane w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 7. Chleb ryżowy 15821130-9 w ilości około 40 kg, w postaci wafli, pakowany w opakowaniu do 130 g, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 8. Ryż biały 15614300-8 w ilości około 3 000 kg, pakowany w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy , 9. Cynamon 15872200-3 w ilości około 30 kg, pakowany w opakowania od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy , 10. Herbata granulowana 15863200-7 w ilości około 1 000 kg, pakowana w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 11. Kawa zbożowa 15862000-8 w ilości około 50 kg, pakowana w worki od 0,25 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 12. Kwasek cytrynowy 15890000-3 w ilości około 30 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 13. Liść laurowy 15872000-1 w ilości około 15 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 14. Majeranek 15872300-4 w ilości około 120 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 15. Majonez 15871273-8 w ilości około 250 kg, pakowany w opakowania 0,5-1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 4 miesiące od daty dostawy 16. Musztarda 15872150-1 w ilości około 1 400 kg, pakowana w opakowania 0,5-1kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 17. Papryka suszona (słodka lub ostra) 15890000-3 w ilości około 25 kg, pakowana w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 18. Pieprz naturalny czarny 15872100-2 w ilości około 120 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 19. Czosnek granulowany 15871270-7 w ilości około 30 kg, pakowana w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 20. Przyprawa do zup w płynie 15871210-9 w ilości około 1 000 l, pakowana w opakowania do 1 l, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 21. Przyprawa uniwersalna 15871270-7 w ilości około 2 500 kg, pakowana w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 22. Sól 15872400-5 w ilości około 2 700 kg, pakowana w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 23. Ziele angielskie 15871270-7 w ilości około 20 kg, pakowane w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 24. Ocet 15871110-8 w ilości około 280 l, pakowany w opakowania do 1 l, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 25. Budyń (bez cukru) 15600000-0 w ilości około 100 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 26. Bulion warzywny 15891500-5 w ilości około 600 kg, pakowany w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 27. Kisiel (bez cukru) 15620000-0 w ilości około 230 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 28. Mąka ziemniaczana 15620000-0 w ilości około 280 kg, pakowana w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 29. Koperek suszony 15893000-4 w ilości około 120 kg, pakowany w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 30. Zupa barszcz biały 15891400-4 w ilości około 300 kg, pakowana w opakowania od 1 do5kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 31. Zupa barszcz czerwony 15891400-4 w ilości około 300 kg, pakowana w opakowania od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 32. Zupa pieczarkowa 15891400-4 w ilości około 300 kg, pakowana w opakowania od 1 do 5kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 33. Zupa żurek 15891400-4 w ilości około 400 kg, pakowany w opakowania od 1 do 5kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 34. Żelatyna 15800000-3 w ilości około 20 kg, pakowana w opakowaniach do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 35. Flaki sojowe 15890000-3 w ilości około 100 kg, pakowane w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 36. Granulat sojowy 15890000-3 w ilości około 250 kg, pakowany w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 37. Kostka sojowa 15890000-3 w ilości około 150 kg, pakowana w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 38. Kotlety sojowe 15890000-3 w ilości około 300 kg, pakowane w worki od 5 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 39. Mąka sojowa 15890000-3 w ilości około 30 kg, pakowana w worki do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 40. Miód naturalny 03142100-9 w ilości około 150 kg, opakowanie 0,025 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 41. Koncentrat pomidorowy 15331425-2 w ilości około 2 000 kg, pakowany w puszki do 5 kg, termin przydatności do spożycia 4 miesiące od daty dostawy, 42. 42. Sok pomidorowy 15322100-2 w ilości około 600 l w opakowaniach 300 - 350 ml, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 43. Curry 15872000-1 w ilości około 10 kg, pakowane w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 44. Natka pietruszki suszona 15893000-1 w ilości około 15 kg, pakowana w opakowania do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 45. Sos pieczeniowy 15871000-4 w ilości około 150 kg, pakowany w worki do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 46. Sos myśliwski 15871260-4 w ilości około 50 kg pakowany w worki do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 47. Sos grzybowy 15871000-4 w ilości około 100 kg pakowany w worki do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy, 48. Sok marchwiowy 15322000-1 w ilości około 300 l w opakowaniach 300 - 350 ml, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy. Część III: przetwory owocowe 1. Dżem śliwkowy 15 33 22 91-3 w ilości około 1 000 kg dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z śliwek, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 2. Dżem truskawkowy 15 33 22 96-5 w ilości około 1 500 kg dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z truskawek, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 3. Dżem wiśniowy 15 33 22 94-1 w ilości około 1 200 kg dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z wiśni, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 4. Dżem z czarnej porzeczki 15 33 22 93-4 w ilości około 1 500 kg dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z czarnej porzeczki, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 5. Marmolada 15 33 22 30-5 w ilości około 1 500 kg marmolada o konsystencji twardej lub miękkiej otrzymywanej z jednego lub kilku owoców, pakowana w wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami, wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 6. Dżem brzoskwiniowy 15332290-3 w ilości około 1 000 kg dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z brzoskwiń, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. 7. Syrop owocowy 15 32 10 00-2 w ilości około 50 l syrop zagęszczony, do napojów z owoców wzbogacony w wit. C zagęszczany, pasteryzowany bez konserwantów. Syrop powinien mieć naturalny zapach i charakterystyczny smak surowca z jakiego jest zrobiony. Opakowania jednostkowe powinny być szklane lub z tworzyw sztucznych zgodnie z obowiązującymi normami, wielość maksymalna 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1.Miejsce dostaw: Areszt Śledczy w Bydgoszczy, magazyn żywnościowy mieszczący się przy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz. 2. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:00 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilości i terminach określonych przez Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym, faxowym lub e-mailowym zgłoszeniu z dwudniowym wyprzedzeniem. 4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5. Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z wymogami systemu HACCP w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 6. Długość pojazdu dostarczającego warzywa do siedziby Zamawiającego nie może przekraczać 9 m. 7. Ww. artykuły muszą posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia, muszą być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po wydaniu towaru Zamawiającemu. Termin płatności liczy się od daty doręczenia w/w poprawnie wystawionej faktury do Zamawiającego. Sposób płatności - przelew na konto Wykonawcy. II. Integralną częścią opisu zamówienia są postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15831000-2, 15332100-5,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: cukier
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19045.00
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wytwórnia koncentratów Spożywczych DORO, Dorota Doberstajn, doro@doro.net.pl, ul. Młyńska 30, 88-100, Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20568.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20568.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22464.00
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Różne artykuły
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT65703.05
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MARGO, Grzegorz Środa, ppuhmargo@wp.pl, ul. Lipowa 6, 87-707, Zakrzewo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68792.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68792.55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79682.15
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przetwory owocowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21417.00
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MARGO, Grzegorz Środa, ppuhmargo@wp.pl, ul. Lipowa 6, 87-707, Zakrzewo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19994.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19994,04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34884.00
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.