Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Kętrzyn: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie
Numer ogłoszenia: 509932 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Górna 8, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 751 29 01, faks 0-89 751 74 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie został podzielony na 14 części wskazanych w pkt 9 ze względu na znaczną liczbę godzin świadczonych usług, z których każda obejmuje w szczególności: - pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego, - zmianę bielizny osobistej i pościelowej, przesłanie łóżka, - pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych, - zmiany pozycji obłożnie chorego w łóżku, - opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, - przestrzeganie diety w zależności od schorzenia, i zalecenia lekarza, - dostarczenie opału do mieszkania oraz palenie w piecu, - robienie zakupów art. spożywczych i niezbędnych do egzystencji artykułów przemysłowych, - podawanie posiłków, pomoc przy ich przygotowaniu, oraz karmienie, o ile tego wymaga podopieczny, - utrzymanie w czystości pomieszczeń oraz sprzętów domowych (naczyń stołowych i kuchennych) i urządzeń sanitarnych, - pranie bielizny osobistej (dziennej i nocnej ) oraz lekkiej odzieży, - załatwianie spraw urzędowych, regulowanie rachunków i opłat podopiecznego, - prowadzenie na bieżąco zeszytu wydatków i rozliczeń wydanych pieniędzy podopiecznego codziennie lub w terminach ustalonych, - zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept, - pomoc w ubieraniu się, rozbieraniu się, w razie potrzeby zabezpieczenie w pampersy, - wychodzenie z podopiecznym na spacery, zapewnienie kontaktów ze środowiskiem, - bieżące porządki i codzienne wietrzenie w używanej części mieszkania, - w przypadku osób mieszkających samotnie utrzymanie kontaktów z rodziną, sąsiadami, znajomymi, - w miarę możliwości organizowanie wolnego czasu, dostarczanie prasy, książek oraz zachęcanie do prac ręcznych, - utrzymanie stałego kontaktu z lekarzem, pielęgniarką środowiskową, pracownikiem socjalnym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. 2. Przez usługi opiekuńcze rozumie się usługi świadczone u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy osób trzecich, a są jej pozbawione. 3. Usługi będą świadczone przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, oraz w zależności od stanu zdrowia podopiecznego także w dni wolne od pracy. 4. Zamawiający szacuje, że miesięcznie z usług opiekuńczych będzie korzystało narastająco średnio około 80 osób. Ogólna szacunkowa liczba godzin w skali całego roku na usługi opiekuńcze to 28 050 godzin. 5. Zamawiający, z uwagi na znaczą ilość godzin objętych postępowaniem, dzieli zamówienie na 14 części: a) Cześć 1 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, b) Cześć 2 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, c) Cześć 3 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, d) Cześć 4 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, e) Cześć 5 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, f) Cześć 6 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, g) Cześć 7 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, h) Cześć 8 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, i) Cześć 9 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, j) Cześć 10 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, k) Cześć 11 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, l) Cześć 12 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, m) Cześć 13 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, n) Cześć 14 - szacunkowo obejmuje 594 h. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części zadania. 6. Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie w tym zakresie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy do 80% wartości umowy brutto w każdej części. Niewykorzystanie przez Zamawiającego 20% wartości umowy brutto w każdej części nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania zamówienia. Ilość zamówionych usług uzależniona będzie od rodzaju usług, liczby podopiecznych i ich potrzeb oraz posiadanych środków finansowych, co może się zmienić w czasie trwania umowy. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia każdorazowo dla podopiecznego zostanie określony w zleceniu sporządzonym na podstawie decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie, w którym będzie wskazane w szczególności: - miejsce realizacji, - czas jej trwania, - zakres czynności do wykonania. 8. Usługi opiekuńcze świadczone będą na terenie miasta Kętrzyn w mieszkaniach podopiecznych, do których opiekunowie są zobowiązani dotrzeć własnym transportem. Przez świadczenie usług należy rozumieć rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych np: dojazdów do osób objętych pomocą. 9. Rozliczenie za świadczone usługi opiekuńcze odbywać się będzie co miesiąc na podstawie przedłożonej karty pracy opiekuna potwierdzonej podpisem podopiecznego. 10. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane usługi na podstawie cen jednostkowych za godzinę świadczenia usług podanych w ofercie. Wartość przedmiotu umowy będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny zegarowej brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu ceny brutto za 1 godz. zegarową usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin usług..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1) Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 2) Zamówienia uzupełniające polegałyby na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego. 3) Wielkość zamówień uzupełniających określa się maksymalnie na 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej 85.32.00.00 - Usługi społeczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca: - dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, dla każdej części zamówienia, na którą zostanie złożona oferta i nie może to być ta sama osoba w innych częściach zamówienia, których będzie dotyczyła oferta, która spełnia następujący warunek: - każda osoba, o której mowa w tirecie pierwszym, posiada nie krótsze niż 12 miesięczne doświadczenia w zakresie sprawowania opieki na osobami starszymi, chorymi lub niepełnosprawnymi zdobytego np.: w domu chorego/niepełnosprawnego/osoby starszej, hospicjach, szpitalach, ośrodkach pomocy społecznej, domach pomocy społecznej, w zakładach opiekuńczo-leczniczych, w warsztatach terapii zajęciowej, środowiskowych domach samopomocy. 2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy 2. wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyc podwykonawcom 3. penomocnictwa (jesli konieczne)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w poniższych przypadkach: 1) zmiany przepisów prawa, która ma wpływ na wykonywanie przedmiotu umowy poprzez dostosowanie zapisów umowy do obowiązujących przepisów, 2) zmiany osób wykonujących przedmiot umowy, o ile nowowskazane osoby będą spełniały wymagania określone rozdziale V pkt 1 lit. c SIWZ ( sekcja III.3.4 ogloszenia o zamowieniu). 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.ketrzyn.pl oraz www.ketrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kętrzynie, ul. Górna 8, 11-400 Kętrzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kętrzynie, ul. Górna 8, 11-400 Kętrzyn w pok. nr 10 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych u Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gubinie w miejscu ich zamieszkania w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA DOROSŁYCH OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA TERENACH MIEJSKICH I WIEJSKICH GMINY POŁCZYN-ZDRÓJ W OKRESIE OD I DO XII 2025
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach w miejscu zamieszkania klientów OPS w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.