eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoDostawa materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w Technikum nr 5 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Jaworznie - pracownia grafiki i DTP, realizowane w ramach Projektu Systemowego pn.Mam zawód-mam pracę w regionie realizowanego w mieście Jaworznie, w podziale na 2 pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-10

Jaworzno: Dostawa materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w Technikum nr 5 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Jaworznie - pracownia grafiki i DTP, realizowane w ramach Projektu Systemowego pn.Mam zawód-mam pracę w regionie realizowanego w mieście Jaworznie, w podziale na 2 pakiety
Numer ogłoszenia: 509936 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, 6181586, faks 032 6181501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w Technikum nr 5 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Jaworznie - pracownia grafiki i DTP, realizowane w ramach Projektu Systemowego pn.Mam zawód-mam pracę w regionie realizowanego w mieście Jaworznie, w podziale na 2 pakiety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w Technikum nr 5 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Jaworznie - w podziale na 2 pakiety:Pakiet nr 1 - dostawa materiałów dydaktycznych; Pakiet nr 2 - dostawa wyposażenia pracowni. 1. Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści SIWZ, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, merytorycznych, cechach użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych. 2. W związku z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zapisami wniosku aplikacyjnego cena jednostkowa poszczególnych materiałów dydaktycznych (załącznik nr 1a) nie może być równa lub wyższa niż 350,00 zł brutto, z wyjątkiem oprogramowania do komputerów. 3. Dostarczony sprzęt oraz elementy wyposażenia pracowni powinny być fabrycznie nowe, powinny posiadać instrukcje obsługi w języku polskim. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym prawie polskim. 4. Sprzęt oraz oprogramowanie Wykonawca dostarczy do Technikum nr 5 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Jaworznie, ul. Promienna 65, 5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do wskazanej placówki oświatowo-wychowaczej po wcześniejszym zgłoszeniu i uzgodnieniu terminu dostawy z dyrektorem placówki lub z osobą przez niego wyznaczoną 6. Sprzęt i wyposażenie pracowni Wykonawca zamontuje w miejscu wskazanym przez dyrektora placówki lub osobę przez niego wyznaczoną oraz podejmie czynności niezbędne do jego prawidłowego działania. Dodatkowo Wykonawca przeszkoli pracowników w zakresie użytkowania i obsługi sprzętu i urządzeń wchodzących w skład pracowni praktycznej nauki zawodu. 7. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 8. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na minimum 24 miesiące w czasie, której odpowiada za jakość techniczną i użytkową przedmiotu umowy. 9. Zamawiający wymaga, aby sprzęt, będący przedmiotem zamówienia był opatrzony w sposób trwały w niezbędne materiały informacyjne (nalepki) zgodnie z wymogami w zakresie promocji i oznaczania projektów w ramach POKL i Księgi Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, umieszczania na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej i logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu materiałów ze środków UE w ramach POKL.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 30.21.32.00-7, 30.23.00.00-0, 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6, 30.12.34.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu spełniania warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony załącznik nr 1a i/lub 1b do SIWZ zawierający zestawienie ilości, ceny jednostkowe brutto oferowanych produktów oraz łączną cenę brutto dla poszczególnych pakietów. 3. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 4. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go przez osobę/y trzecią w postępowaniu o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie, polegających w szczególności na: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, 2) zmianie terminu i wydłużeniu okresu realizacji zamówienia, jeżeli opóźnienie nastąpi z przyczyn obiektywnych niezależnych od wykonawcy. 3) innych z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) w przypadku wycofania pomocy dydaktycznej (sprzętu, wyposażenia) bądź brakiem jej na rynku - Wykonawca powiadamia Zamawiającego, proponując w zamian pomoc dydaktyczną równoważną, której cena nie może być większa od ceny zaoferowanej w ofercie. W przypadku uzyskania zgody Zamawiającego na dostarczenie równoważnej pomocy dydaktycznej - wyznaczony zostanie dodatkowy termin dostawy konkretnej pomocy, nie dłuższy jednak niż 7 dni od daty wyrażenia zgody na dostawę pomocy równoważnej. 5) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie, gdy wystąpią okoliczności, wydarzenia wyjątkowe lub nieprzewidziane tj. takie, na które Strony nie mają wpływu; przed którymi Strony nie mogłyby się rozsądnie zabezpieczyć przed momentem zawarcia umowy; których, gdyby wystąpiły, Strony nie mogłyby uniknąć lub przezwyciężyć; których nie można w istocie przypisać Wykonawcy i jakich doświadczony Wykonawca nie był w stanie przewidzieć

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Jaworzno 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33, Biuro zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski Jaworzno 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33, PUNKT INFORMACYJNY.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w Technikum nr 5 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Jaworznie - pracownia grafiki i DTP - dostawa materiałów dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w Technikum nr 5 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Jaworznie - pracownia grafiki i DTP - dostawa materiałów dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 30.23.21.10-8, 30.23.00.00-0, 32.33.34.00-0, 30.21.32.00-7, 22.11.00.00-4, 48.19.00.00-6, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w Technikum nr 5 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Jaworznie - pracownia grafiki i DTP - dostawa wyposażenia pracowni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w Technikum nr 5 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Jaworznie - pracownia grafiki i DTP - dostawa wyposażenia pracowni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 30.23.21.00-5, 38.65.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.