eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie OczyŚwiadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wielkich Oczach



Ogłoszenie z dnia 2019-01-03

Ogłoszenie nr 510000087-N-2019 z dnia 03-01-2019 r.

Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wielkich Oczach: Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wielkich Oczach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 659718-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500299988-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wielkich Oczach, Krajowy numer identyfikacyjny 381192872, ul. Leśna 13, 37-627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 310 196, e-mail zspwo@wp.pl, faks 166 310 107.
Adres strony internetowej (url): zspwielkieoczy.szkolna.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wielkich Oczach

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków w formie cateringu dla : a) od 02.01.2019 r. do 19.07.2019 r. - 65 dzieci b) od 02.09.2019 r. do 31.12.2019 r. - 75 dzieci ( liczba prognozowana ) ( przy 100% frekwencji) uczęszczających do Przedszkola w Wielkich Oczach. Wiek dzieci : od 2,5 do 6 lat. Określona przez Zamawiającego liczba dzieci objętych posiłkiem jest wartością zmienną i nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do faktycznej należności z tytułu wykonania zamówienia. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie do przedszkola trzech posiłków dziennie tj. śniadania, obiadu dwudaniowego ( zupa + drugie danie ) i podwieczorku w okresie: a) od 02.01.2019 r. do 19.07.2019 r. tj. 137 dni b) od 02.09.2019 r. do 31.12.2019 r. tj. 81 dni 3. Posiłki będą dostarczane dwa razy dziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych i innych dni, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci: a) do godz. 8:15 śniadanie, b) do godz. 11: 30 obiad i podwieczorek. 4. Produkty w dziennym jadłospisie muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań , jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 ) i muszą obejmować: a) śniadanie : zupa mleczna lub potrawy mleczne i mlekopochodne, kanapki z pieczywa różnorodnego tzn. pszennego, razowego, żytniego, mieszanego z dodatkiem masła, wędliny, sera żółtego, sera białego, jajka gotowanego, ryby, past mięsnych lub/i warzywnych, dżemu, warzyw. Napoje, takie jak: herbata owocowa, słaba herbata czarna, kakao, kawa zbożowa, kompot, sok jabłkowy. b) obiad: pożywna zupa + drugie danie tj. ziemniaki lub zamiennie: ryż, kasza, kopytka,makaron, kluski śląskie ; dania mięsne np. udziec z kurczaka, pierś z indyka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, pulpety, pierogi, naleśniki, ryba, knedle; surówka, kompot lub sok; c)podwieczorek : kanapka, drożdżówka, owoce ( w tym sezonowe), deser mleczny, jogurt, budyń lub kisiel z owocami, sok naturalny, woda niegazowana. Wskazane menu stanowi otwarty katalog proponowanych posiłków i może zostać poszerzone o dodatkowe pozycje w porozumieniu z Zamawiającym. Jadłospis powinien być urozmaicony , uwzględniający sezonowość surowców, a dzienny zestaw produktów winien gwarantować pełnowartościowe posiłki o odpowiedniej wartości energetycznej i odżywczej oraz o wysokich walorach smakowych. 5. Wyklucza się posiłki sporządzone na bazie półproduktów i Fast Food. 6. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia. Jadłospis przedstawiany będzie co najmniej z tygodniowym wyprzedzeniem i może obejmować okres dwóch tygodni lub miesiąca. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania diet pokarmowych w zależności od zgłoszonych przez Zamawiającego indywidualnych potrzeb dzieci. 8. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem - spełniającym wymogi niezbędne do przewozu żywności i norm określonych standardami HACCP - w specjalistycznych termosach i opakowaniach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i stanu. W przypadku dań ciepłych mają one być utrzymane w odpowiedniej temperaturze do momentu wydania ich dzieciom. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń przedszkola realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. 9. Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie, za pomocą personelu własnego, porcjowanie posiłków oraz sprzątanie, ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania po posiłku. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania z każdego dnia próbek żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. Wykonawca zobowiązuje się bezwzględnie przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. 12. Posiłki muszą być wykonane pod nadzorem dietetyka Wykonawcy przy współpracy ze służbami sanitarno - epidemiologicznymi. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia jednorazowych naczyń i sztućców. 14. Do obowiązków Wykonawcy należy codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych. 15. W sytuacji nieprzewidzianych zdarzeń, awarii Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o wymaganej jakości na swój koszt z innych źródeł. 16. Cena jednostkowa posiłku winna zawierać koszt przygotowania i dostarczania posiłku oraz koszt naczyń i sztućców jednorazowych. 17. Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 7 dni od daty złożenia bezusterkowej faktury, która powinna wskazywać: a)Nabywca : Gmina Wielkie Oczy, ul. Leśna 2 37-627 Wielkie Oczy, NIP: 7931505467 b) Odbiorca: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wielkich Oczach, ul. Leśna 13, 37 - 627 Wielkie Oczy. 18. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ilość posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego z możliwością korekty liczby posiłków. Przedstawiciel Zamawiającego zgłosi Wykonawcy korektę liczby posiłków z dwudniowym wyprzedzeniem. Ustalenie należności za zrealizowane usługi następować będzie na podstawie faktycznie wydanych posiłków potwierdzonych przez Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wielkich Oczach na podstawie miesięcznego zestawienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badan sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym. W przypadku , gdy posiłek nie będzie spełniał parametrów określonych w obowiązujących przepisach - kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55322000-3, 55521200-0, 55320000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 151597.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gmina Lubaczów - Centrum Integracji Społecznej w Dąbrowie
Email wykonawcy: biuro@cis.lubaczow.com.pl
Adres pocztowy: Dąbrowa 72, 37-600 Lubaczów
Kod pocztowy: 37-600
Miejscowość: Lubaczów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 140812.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 140812.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140812.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.