Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Testy do jakościowego wykrywania (Ag) SARS-CoV-2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48322482452
faks: +48327795912
e-mail: zampub@szpitalruda.pl
www: https://bip2.szpitalruda.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Testy do jakościowego wykrywania (Ag) SARS-CoV-2
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zakup testów do jakościowego wykrywania (Ag) SARS-CoV-2 PanbioTM COVID-19 Ag Rapid Test Device nr katalogowy 41FK10 lub 41K11.
2. Miesięcznie zapotrzebowanie w ilości 2 000 testów, dostawy odbywać się będą sukcesywnie przez okres 9 miesięcy, z dostawą do siedziby Zamawiającego, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
3. Łączna liczba Testów zamówionych w ramach niniejszej umowy wynosi 18 000 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Umowa została zawarta na podstawie art. 6a ustawy z dnia 02 marca 2020 o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. 2021 poz. 2095 z późn. zm.) oraz realizacją zadań związanych ze zwalczaniem zakażenia, zapobieganiem rozprzestrzenianiu się, profilaktyką oraz zwalczaniem skutków choroby zakaźnej wywołanej wirusem SARS-CoV-2.
2. Data i miejsce zawarcia umowy - 20.12.2021 r.
3. Umowa obowiązuje od 12.01.2022 r. do 11.10.2022 r. z możliwością przedłużenia umowy o okres kolejnych 6 miesięcy, z zachowaniem jej dotychczasowych warunków.
4. Wartość netto przedmiotu umowy (przy zakupie maksymalnie 18 000 testów) wynosi 486 000,00 zł, plus podatek VAT 0%.
5. Wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających udzielenie zamówienia bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych: do zamówień na usługi i dostawy niezbędne do przeciwdziałania COVID-19 nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, jeżeli zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby lub jeżeli wymaga tego ochrona zdrowia publicznego. Zakup testów diagnozujących zakażenia wirusem Sars-CoV-2 ma służyć zapobieganiu, rozprzestrzenianiu się choroby i ograniczaniu wystąpienia zachorowania na COVID-19 zarówno pracowników jak i klientów zewnętrznych. Planowane testowanie służyć mają tym samym ochronie zdrowia publicznego, gdyż pozwalają na wykrycie potencjalnych źródeł zakażenia/przypadków zachorowań wśród pracowników jak i pacjentów. potrzeba zakupu testów od konkretnego Wykonawcy jest związana z faktem, iż zgłoszenie potwierdzonego przypadku COVID-19 możliwe jest na podstawie pozytywnego wyniku testu antygenowego, który jest zaaprobowany przez Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Epidemiologów i Lekarzy Chorób Zakaźnych.
W Polsce zaleca się, uzywania testów antygenowych o czułości diagnostycznej ≥ 90% i swoistości diagnostycznej ≥ 97% w odniesieniu do danych walidacyjnych deklarowanych przez producenta w procesie rejestracji wyrobu medycznego do diagnostyki in vitro. Test Panbio® COVID-19 AG Rapid Test Device (Abbott) spełnia te kryteria na jeszcze wyższym poziomie – czułość: 93,3%, swoistość: 99,4%.
Ponadto używany dotąd test tego producenta wykrywający obecość wirusa SARS-COV2 został sprawdzony w laboratorium.
6. Nazwa (firma) podmiotu, z którym została zawarta umowa: P.P.H.U. BOR – POL Mariusz Borkowski; ul. Pl. Jaśminu 2, 44-152 Gliwice
UWAGA: brak możliwości zamieszczenia powyższego ogłoszenia na platformie e-zamówienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni metrologii służącego do realizacji zajęć praktycznych
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup i dostawa trzech sztuk aparatów USG wraz z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej Gliwice, Przychodni Brackiej Knurów, Przychodni Brackiej Staszic - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Dostawa rękawic chirurgicznych
- Wykonanie opracowania obejmującego ocenę stanu technicznego oraz projekt wykonania remontu oraz przebudowy załadowni nad torem nr 8 wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę właściwego organu nadzoru budowlanego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Wykonanie instalacji c. o i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Gliwickiej 10 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników oraz akcesoriów do analizatora parametrów krytycznych ABL 837 (ZP-44/2025)
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych III
- Dostawa odczynników farmeceutyczno-serologicznych
- Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań w zakresie hematologii.
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa odczynników chemicznych
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.