eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa ochrony mienia podczas nocnej przerwy technicznej na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2020-01-03

Ogłoszenie nr 510000880-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Usługa ochrony mienia podczas nocnej przerwy technicznej na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3286611/12, e-mail sekretariat@zzm.wroc.pl, faks 071 3286611/12.
Adres strony internetowej (url): www.zzm.wroc.pl
Adres profilu nabywcy: www.zzm.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa ochrony mienia podczas nocnej przerwy technicznej na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/ZWR/95/2019/DZZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje bezpośrednią ochronę fizyczną mienia podczas nocnej przerwy technicznej na Wyspie Słodowej i Wyspie Bielarskiej we Wrocławiu - we wszystkie dni miesiąca w okresie od 3 stycznia 2020 roku godz. 23:30 do 31 marca 2020 roku godz. 6:00 w szczególności w zakresie: a) ochrony fizycznej mienia znajdującego się na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu w trakcie nocnej przerwy technicznej, b) przeciwdziałania aktom wandalizmu, kradzieżom, niszczeniu i uszkadzaniu mienia objętego ochroną, c) informowania o godzinie zamknięcia bramek i bramy, wzywania i egzekwowania do opuszczania terenu Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej od godz. 23.30, a w nocy z piątku na sobotę, z soboty na niedzielę i święta o godz. 2:00, d) zamykania bramek na kładkach: Piaskowej, Słodowej, Bielarskiej "żabia" i bramy na mostku Słodowym o godz. 00:00, a o godz. 3:00 w nocy z piątku na sobotę, z soboty na niedzielę i święta, e) o godz. 6:00 otwierania bramek na kładkach: Piaskowej, Słodowej, Bielarskiej "żabia" i bramy na mostku Słodowym, f) w czasie trwania przerwy technicznej, wpuszczania na teren Wysp firm sprzątających teren lub innych firm zajmujących się pielęgnacją zieleni, naprawami, obsługą kamienicy na Wyspie Słodowej, g) dokonywania ciągłych obchodów chronionego obiektu w czasie trwania przerwy technicznej, h) sprawdzania stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć i zabezpieczeń, do których Wykonawca ma dostęp, i) pisemnego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, j) bieżącej konserwacji, naprawy lub wymiany zamknięć (kłódki, łańcuchy, zamki) wszystkich bramek i bramy na teren Wysp, w przypadku wypadnięcia bramy z prowadnic jej nałożenie. Koszt robocizny i materiałów ponosi Wykonawca, k) wezwania odpowiednich służb w przypadkach zauważenia na terenie obiektu pakunków niewiadomego pochodzenia, l) nie wpuszczania osób na teren Wysp na czas trwania przerwy technicznej, m) dołożenia należytej staranności w ujęciu osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla mienia, n) niezwłocznego informowania o zauważonych zagrożeniach obiektu Straży Pożarnej, Pogotowia Gazowego, Policji, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiającego, o) koordynowania działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu, p) wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ppoż., q) prowadzenia książki dyżurów, do której upoważniony personel Wykonawcy oraz Zamawiającego wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony fizycznej mienia na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej, r) uruchomienia grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji (minimum 2 osoby), wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego, która w ramach należytej staranności, podejmie się czynnego działania niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu dla mienia, jednak nie później niż w ciągu 10 minut, s) wyposażenia pracowników ochrony fizycznej w środki łączności bezprzewodowej, środki nagłaśniające do wzywania ludzi do opuszczenia terenu, jednolite umundurowanie umożliwiające ich identyfikację i identyfikację podmiotu zatrudniającego, imienne identyfikatory oraz w środki przymusu bezpośredniego, t) zapewnienia noszenia jednolitego umundurowania przez pracowników ochrony fizycznej umożliwiające ich identyfikację i identyfikację podmiotu zatrudniającego oraz kamizelki odblaskowe, u) uczestniczenia w sporządzaniu protokołu na okoliczność dokonania oceny zniszczeń lub kradzieży, v) wykonywania innych czynności, które będą niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w) uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego na wprowadzenie podwykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27339.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGOPOL-EKOTRADE Sp. z o. o. Zakład Pracy Chronionej
Email wykonawcy: grzegorz.jagielski@ekotrade.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bohaterów Westerplatte nr 64
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35472.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35472.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35472.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: grupa interwencyjna

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przewidział udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz przesłankami art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, a jego całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.