eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych



Ogłoszenie z dnia 2020-01-13

Ogłoszenie nr 510006127-N-2020 z dnia 13-01-2020 r.

Urząd Statystyczny w Bydgoszczy: Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619791-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33155300000000, ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 36 69 353, e-mail m.kobylecka@stat.gov.pl, faks 52 36 69 356.
Adres strony internetowej (url): https://bydgoszcz.stat.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BDG-WAD.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych do Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy. Zmówienie zostało podzielone na 3 części i Część 1: Zestawy komputerowe oraz notebooki: 1. Zestawy komputerowe typu A - 87 szt. 2. Zestawy komputerowe typu B - 6 szt. 3. Notebooki 15,6'' - 4 szt Część 2: Urządzenia wielofunkcyjne wraz z materiałami eksploatacyjnymi: 1. Urządzenie wielofunkcyjne A3 KOLOR - 1 szt. 2. Urządzenie wielofunkcyjne A4 KOLOR - 1 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne A4 MONO - 5 szt. Część 3: Akcesoria komputerowe: 1. Pamięć przenośna USB - 5 szt. 2. Dysk wewnętrzny SATA III - 5 szt. 3. Dysk SAS do macierzy - 4 szt. 4. Akumulator bezobsługowy typ 1 - 6 szt. 5. Akumulator bezobsługowy typ 2 - 8 szt. 6. Mysz komputerowa z podkładką - 20 szt. 7. Klawiatura komputerowa - 20 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30231300-0, 30213000-5, 30237200-1, 30214000-2, 48000000-8, 30232110-8, 30125110-5, 30124300-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zestawy komputerowe oraz notebooki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 201213.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WEB-Profit Maciej Kuźlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spokojna 18
Kod pocztowy: 41-940
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 247491.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 247491.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 322724.94
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne wraz z materiałami eksploatacyjnymi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w dniu 15 listopada 2019 r. o godz. 10:30 komisja przetargowa dokonał otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1843). W terminie składania ofert, tj. do dnia 15 listopada 2019 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta na Część 2 postępowania. Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Akcesoria komputerowe:

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w dniu 15 listopada 2019 r. o godz. 10:30 komisja przetargowa dokonał otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1843). W terminie składania ofert, tj. do dnia 15 listopada 2019 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta na Część 3 postępowania. Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.