Ogłoszenie z dnia 2020-01-14
Ogłoszenie nr 510007598-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, mebli i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629697-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 20001850200000,
ul. ul. Żabia
5,
15-448
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
856 515 855, e-mail
przetargi@ckubialystok.pl, faks
856 515 855.
Adres strony internetowej (url): www.ckubialystok.pl (Biuletyn Informacji Publicznej)
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, mebli i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):26-10/I/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, mebli i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 4 części, wykonawca może złożyć ofertę na jedną kilka lub wszystkie części. Część I Meble i wyposażenie I Stół 0,8x0,8m - 14 szt. Krzesło - 48 szt. Sofa 1500x1000x600 - 2 szt. Sofa 1500x600 - 2 szt. Biurko 140x60 - 2 szt. Krzesło ergonomiczne - 1 szt. Klękosiad - 1 szt. Ball chair - 1 szt. Biurko komputerowe, regulowana elektrycznie wysokość - 1 szt. Uchwyt na dokumenty - 1 szt. Stojak na dokumenty - 1 szt. Podnóżek - 2 szt. Poduszka lędźwiowa - 1 szt. Podpórka lędźwiowa - 1 szt. Klin - 1 szt. Stół regulowany - 1 szt. Część II Meble i wyposażenie II - meble do samodzielnego montażu Regał 147x147 cm, głębokość 39 - 3 szt. Regał 182x182 cm, głębokość 39 - 3 szt. Regał 77x77 cm, głębokość 39 - 3 szt. Regał 147x112 cm, głębokość 39 - 2 szt. Regał 77x42 cm, głębokość 39 - 3 szt. Wkład/wypełnienie regałów (ok. 33x33cm) w postaci szafki - 10 szt. Wkład/wypełnienie regałów (ok. 33x33cm) w postaci 2 szuflad z uchwytem - 10 szt. Wkład/wypełnienie regałów (ok. 33x33cm) w postaci 2 szuflad bez uchwytu - 2 szt. Część III Komputery i sprzęt elektroniczny I TV 65' 4K - 2 szt. Tablet - 10 szt. Komputer (+ monitor, klawiatura, mysz) - 2 szt. Stół multimedialny 65" z Androidem + OPS z systemem operacyjnym - 1 szt. Monitor dotykowy 65" 4K UHD z OPS z systemem operacyjnym - 1 szt. Wieszak do TV 65´ - 1 szt. Mobilny stojak/stand na TV 65´ lub monitor dotykowy 65´ z OPS - 2 szt. Regulowana podstawka pod laptop - 1 szt. Klawiatura ergonomiczna - 1 szt. Klawiatura - 1 szt. Bezprzewodowa mysz - 1 szt. Podkładka żelowa pod nadgarstki do klawiatury - 1 szt. Podkładka żelowa pod nadgarstki do myszki - 1 szt. Podkładka pod mysz optyczną - 1 szt. Dysk SSD 256GB SATA III 2,5' 3D NAND, min. 550/490 MB/s - 13 szt. Część IV Komputery i sprzęt elektroniczny II Panele samoobsługowe - 2 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia min. 2-letniej gwarancji na oferowany sprzęt. 5. Zamówienie ww. sprzętu komputerowego jest związane z realizowaną przez Zamawiającego działalnością dydaktyczną. Odbiorca jest placówką oświatową w rozumieniu art. 43 ust. 9 ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018, poz. 2174 z późn. zm. ) - "Przez placówki oświatowe, o których mowa w ust. 1 pkt. 13 oraz art. 83, rozumie się szkoły i przedszkola publiczne i niepubliczne, szkoły wyższe i placówki opiekuńczo-wychowawcze".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39113000-7, 30200000-1, 48620000-0, 30231300-0, 30231320-6, 30230000-0, 32324600-6, 32322000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Meble i wyposażenie I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20557
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25285.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Meble i wyposażenie II - meble do samodzielnego montażu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8223
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10114.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Komputery i sprzęt elektroniczny I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44711
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48490.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Komputery i sprzęt elektroniczny II |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 7 000,00 zł. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu z podziałem na 3 zadania.
- Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1393B ul. Jurowiecka w Wasilkowie - Etap II
- "Budowa i rozbudowa odcinków drogi gminnej ul. Bitwy Białostockiej w Białymstoku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej"
- Dostawa wraz z montażem instalacji systemu kontroli dostępu KD wraz z integracją systemów teletechnicznych w budynku Białostockich Prokuratur Rejonowych ul. Adama Mickiewicza 103 - etap II i III
- Dostawa stengraftu
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.