eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BabiceBudowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Stare Babice (Zamówienie 9 - wiata stalowa) - zamówienie z wolnej ręki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-16

Ogłoszenie nr 510009530-N-2020 z dnia 16-01-2020 r.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.: Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Stare Babice (Zamówienie 9 - wiata stalowa) - zamówienie z wolnej ręki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605684-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 16026808000000, ul. ul. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 7229008, 7529253, e-mail jasinski@eko-babice.pl, faks 022 7229008, 7529253.
Adres strony internetowej (url): https://eko-babice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Stare Babice (Zamówienie 9 - wiata stalowa) - zamówienie z wolnej ręki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DIMiR / ZWR-RB / 2 / 11 / 2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie wiaty w konstrukcji stalowej (zgodnie z załączoną dokumentacją projektową) na terenie realizowanego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Starych Babicach przy ul. Dworkowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę na teren inwestycji elementów stalowych przygotowanych wg specyfikacji w załączonej dokumentacji architektoniczno-budowlanej - UWAGA: przed wykonaniem elementów stalowych wiaty należy potwierdzić wymiary z projektu domiarem z natury. 2) Wbudowanie elementów stalowych wiaty na istniejących fundamentach betonowych (z zamocowaniem do fundamentów wg projektu) wraz z pokryciem dachu i wypełnieniami lokalnymi ścian z blachy trapezowej powlekanej PCV. 3) Wykonanie instalacji odgromowej wiaty wraz z podłączeniem jej do istniejącej instalacji odgromowej w terenie. 4) Dostawę tablicy "TWT" wraz z wbudowaniem i podłączeniem do zasilania . 5) Doprowadzenie zasilania do tablicy wiaty "TWT" poprzez przeciągnięcie przewodu (zgodnie z załączoną dokumentacją elektryczną) od tablicy w kontenerze PSZOK (tablica "TPSZ") - wg informacji w dokumentacji branży elektrycznej. 6) Wykonanie wszystkich niezbędnych obróbek dachowych oraz instalacji odprowadzenia wód opadowych z dachu wiaty (rynny, piony rynnowe, spusty w teren) - wg informacji w projekcie 7) Wykonanie oświetlenia wiaty - wg informacji w dokumentacji branży elektrycznej. 8) Dokonanie końcowych sprawdzeń instalacji odgromowych i oświetleniowych wiaty i potwierdzenie ww. stosownymi protokołami. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja techniczna: 1) Projekt budowlany zamienny "Budynku garażowo-magazynowego z zapleczem socjalno-biurowym oraz punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w miejscowości Stare Babice" w zakresie: PROJEKTU ZAGOSPODAROWANIA TERENU I PROJEKTOWANEJ WIATY NAD KONTENERAMI NA ODPADY Na terenie PSZOK na dzialce o nr ew. 547/19 branża ARCHITEKTURA i KONSTRUKCJA 2) Projekt wykonawczy "Budynku garażowo-magazynowego z zapleczem socjalno-biurowym oraz punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w miejscowości Stare Babice". Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne (w zakresie przedmiotu zamówienia): CZĘŚĆ OPISOWA PROJEKTU WYKONAWCZEGO PLANY INSTALACYJNE RYS. E0/TK - TRASY KABLOWE - PLAN SYTUACYJNY ZASILANIA RYS. E3/TK - PLAN INSTALACJI TRAS KABLOWYCH - PSZOK RYS. E5/U - PLAN INSTALACJI ODGROMOWEJ - PSZOK RYS. E3/O - PLAN INSTALACJI OSWIETLENIA - PSZOK SCHEMATY ELEKTRYCZNE RYS. E29/S - SCHEMAT TABLICY TPSZ _1-2 RYS. E30/S - ELEWACJA TABLICY TPSZ _2-2 RYS. E31/S - SCHEMAT / ELEWACJA TABLICY TWT 4. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający informuje, że na terenie realizowanej inwestycji (terenie budowy) prowadzone są prace przez innych Wykonawców realizujących inny zakres robót, co może skutkować kolizją prac pomiędzy poszczególnymi Wykonawcami lub czasowym brakiem frontu robót. Z tego względu Wykonawca na bieżąco koordynował będzie front robót z pozostałymi Wykonawcami. 2) Przez roboty dotyczące wykonania instalacji odgromowej Zamawiający rozumie wykonanie instalacji na wiacie w zakresie pokazanym czerwoną przerywaną linią na załączonym rysunku dokumentacji wykonawczej branży elektrycznej rys. "E5/U - PLAN INSTALACJI ODGROMOWEJ - PSZOK" oraz połączenie ww. instalacji z instalacją odgromową istniejącą w terenie. 3) Przez roboty dotyczące doprowadzenia zasilania do tablicy wiaty "TWT" Zamawiający rozumie przeciągnięcie przewodu w istniejącym peszlu pomiędzy tablicą w kontenerze PSZOK o nazwie "TPSZ" a tablicą wiaty "TWT" w przebiegu uwidocznionym na załączonym rysunku dokumentacji wykonawczej branży elektrycznej rys. "E0/TK - TRASY KABLOWE - PLAN SYTUACYJNY ZASILANIA" (patrz również rys. "E3/TK - PLAN INSTALACJI TRAS KABLOWYCH - PSZOK"), dokonanie niezbędnych połączeń w tablicach "TWT" oraz "TPSZ" oraz dokonanie pomiarów i sprawdzeń elektrycznych. 4) Możliwość zakrycia przez Wykonawcę robót nieodebranych, nieleżących w jego zakresie a wykonywanych przez kogo innego powinna być każdorazowo ustalana z Zamawiającym 5) Kolorystykę elementów wiaty należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji na etapie realizacji. 6) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad technicznych i prawnych. 7) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu deklaracje użytkownika końcowego, karty materiałowe materiałów użytych do budowy wiaty. 8) Zakres zamówienia obejmuje zabezpieczenie przed zabrudzeniem i uszkodzeniem elementów wbudowanych na wcześniejszych etapach. 9) Zamawiający nie dostarcza Wykonawcy przedmiaru robót. Całkowity zakres robót ujęty jest w opisie przedmiotu zamówienia. 10) Koszty wywozu kontenerów śmieciowych, zużycia energii elektrycznej oraz wody i odprowadzenia ścieków z kontenerów sanitarnych na czas budowy w zakresie robót objętych niniejszym zamówieniem leży po stronie Wykonawcy. 11) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty przekazania odpadów szczególnie niebezpiecznych. 12) Wykonawca na bieżąco będzie koordynował front robót z pozostałymi Wykonawcami. 5. Wymagania Zamawiającego, w związku z art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych (zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę). 1) Roboty budowlane będą wykonywane przez osoby wymienione w Wykazie Pracowników, które zostaną wskazane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zwane dalej: "Pracownikami wykonującymi roboty budowlane". 2) Zamawiający wymaga, aby osoby bezpośrednio wykonujące roboty budowlane (tj. robotnicy budowlani) były w okresie realizacji niniejszego zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.). Zamawiający informuje, iż powyższe wymagania nie dotyczą osoby pełniącej funkcję kierownika budowy. 3) Zamawiający nie określa liczby Pracowników wykonujących roboty budowlane, pozostawiając to w gestii Wykonawcy, który biorąc pod uwagę termin realizacji oraz rodzaj i zakres przedmiotu zamówienia zobowiązany jest określić liczbę tych pracowników w Wykazie Pracowników. 4) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu Wykaz Pracowników wykonujących roboty budowlane wchodzące w zakres niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji Wykazu w każdym przypadku wystąpienia okoliczności powodujących jego zmianę. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia jest uprawniony do kontroli przestrzegania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę postanowień Umowy w tym zakresie. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę Pracowników wykonujących roboty budowlane: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać m.in. dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; - poświadczone przez Wykonawcę lub Podwykonawcę za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami wykonującymi roboty budowlane. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922), w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu muszą być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę poświadczonych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę za zgodność z oryginałem kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami wykonującymi roboty budowlane lub innych żądanych dowodów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - w terminie wskazanym przez Zamawiającego - będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w § 19 Umowy. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z umową, dokumentacją projektową, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45223210-1


Dodatkowe kody CPV: 45223220-4, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 195240
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIX Sp. z o.o
Email wykonawcy: biuro@mix.waw.pl
Adres pocztowy: Ul. Heroldów 6
Kod pocztowy: 01-991
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 270000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 270000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, wobec czego postępowanie to zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp. Biorąc pod uwagę fakt, że pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione Zamawiający na mocy przepisu art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.