eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólDrugi przetarg na wykonanie instalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy 42,24 kWp na budynku biurowym i garażowym Nadleśnictwa Nowa Sól.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-17

Ogłoszenie nr 510009691-N-2020 z dnia 17-01-2020 r.

Nadleśnictwo Nowa Sól: Drugi przetarg na wykonanie instalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy 42,24 kWp na budynku biurowym i garażowym Nadleśnictwa Nowa Sól.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611517

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Nowa Sól, Krajowy numer identyfikacyjny 97004029600000, ul. Ciepielowska 9, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683872431, e-mail NowaSol@zielonagora.lasy.gov.pl, faks 683879393.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_nowa_sol/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_nowa_sol/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Drugi przetarg na wykonanie instalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy 42,24 kWp na budynku biurowym i garażowym Nadleśnictwa Nowa Sól.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NBZ.270.07.2019.RF

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku biurowym i garażowym Nadleśnictwa Nowa Sól ul. Ciepielowska 9, która w okresie pracy biurowca Nadleśnictwa Nowa Sól zaspokoi zapotrzebowanie w energię elektryczną budynku w skali roku. Maksymalna moc systemu fotowoltaicznego ustalona została na poziomie 42,5 kWp. W ramach projektu koncepcyjnego zaproponowano system PV złożony ze 132 szt. modułów fotowoltaicznych o mocy nominalnej 320Wp/panel, co daje moc łączną systemu na poziomie 42,24 kWp. Panele wykonane są w technologii monokrystalicznej. Na budynkach gdzie zostały zaprojektowane moduły fotowoltaiczne w układzie poziomym, możliwe jest zastosowanie konstrukcji jednowarstwowej jeżeli producent modułów fotowoltaicznych dopuszcza możliwość montażu paneli na krótkim boku. Zamawiający wymaga minimalnych okresów gwarancji : 1) Na panele fotowoltaiczne monokrystaliczne 320Wp: a) 15 lat na produkt b) 25 lat liniowej gwarancji na uzysk mocy (wg gwarancji producenta- 85% mocy w 25 roku eksploatacji) 2) Na inwertery: a) 7 lat 3) Na pozostałe elementy i montaż: a) 2 lata W razie konieczności poprowadzenia instalacji w kanale wentylacyjnym uzyskanie opinii kominiarskiej leży po stronie Zamawiającego. Nie ma potrzeby wykonywania nowej instalacji odgromowej przy montażu instalacji fotowoltaicznej. W przypadku, gdy na budynku mamy już istniejącą ochronę odgromową, należy założyć konieczność jej modyfikacji na potrzeby jej poprawnego współdziałania z instalacją fotowoltaiczną. Zamawiający udostępni Wykonawcy dostęp do sieci internetowej, w zakresie koniecznym do prowadzenia monitoringu instalacji fotowoltaicznej. Zamawiający dopuszcza moduł o grubości ramy 40 mm, który zapewnia większą stabilność. Wymiar modułu nie powinien przekraczać wartości: 1700 mm x 1000 mm x 40 mm. Zakres tolerancji dla podanych wartości prądów i napięć: +/- 5%. Dopuszczamy zastosowanie modułów posiadających tolerancję mocy nie mniejszą niż. +5,00 % Wp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0


Dodatkowe kody CPV: 09332000-5, 45000000-7, 45223810-7, 45261215-4, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 151125.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ICS Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Warzymice 53/9
Kod pocztowy: 72-005
Miejscowość: Kołbaskowo
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185319.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183423.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185319.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.