eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczucinDowóz uczniów z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. wraz z odwozem



Ogłoszenie z dnia 2020-01-20

Ogłoszenie nr 510011206-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.

Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie: Dowóz uczniów z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. wraz z odwozem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625928-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie, Krajowy numer identyfikacyjny 36502805600000, ul. Piłsudskiego 7, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (14)6435139, e-mail gzoszczucin@o2.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): gzo.lh.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. wraz z odwozem

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Dowóz uczniów z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. wraz z odwozem Dowóz dzieci będzie realizowany w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym przez MEN z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych od nauki, natomiast do ORW w dni pracy tych placówek. Ilość dowożonych dzieci ( 17 ): 1. Do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Pniu - 4 osoby w tym: - z miejscowości Szczucin 4 osoby 2. Do Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Pniu - 3 osoby w tym: - z miejscowości Brzezówka 1 osoba - z miejscowości Słupiec 1 osoba - z miejscowości Łęka Szczucińska 1 osoba 3. Do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Kupieninie - 6 osób w tym: - z miejscowości Szczucin 2 osoby - z miejscowości Borki 1 osoba - z miejscowości Słupiec 2 osoby - z miejscowości Dąbrowica 1 osoba 4. Do Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Kupieninie - 4 osoby w tym: - z miejscowości Szczucin 2 osoby - z miejscowości Borki 1 osoba - z miejscowości Łęka Szczucińska 1 osoba Do Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Pniu i Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Kupieninie uczniowie są dowożeni: o od 2 stycznia 2020 r. do 26 czerwca 2020 r. o od 1 września 2020 r. do 22 grudnia 2020 r. Do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Pniu i Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Kupieninie uczniowie są dowożeni: o od 2 stycznia 2020 r. do 31 lipca 2020 r. o od 1 września 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. Z uwagi na specyficzny charakter przedmiotu zamówienia (niemożność przewidzenia dokładnej liczby dzieci do przewozu przez cały okres realizacji zamówienia), Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci dowożonych, rozkładu jazdy oraz tras przejazdu w czasie trwania umowy. W związku z powyższym Wykonawca dostosuje bądź wykorzysta dodatkowy środek transportu dla zabezpieczenia dowozu dzieci. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia (usługi) (art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp). tj. dowóz uczniów do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych Opiekę nad uczniami zapewnia Wykonawca. Wykonawca bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi dowozu. Trasę, godziny dowozu i odwozu Wykonawca uzgodni z dyrektorem Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie. Zamawiający wymaga aby usługa dowozu realizowana była bezpośrednio z i do miejsca zamieszkania ucznia. Godziny realizowania usługi: 1. NSPdP, ORW w Kupieninie: dowóz do placówek w godz. 7:40 - 7:50 , rozpoczęcie odwozu po godz. 14:00; 2. ORW i NSPdP w Pniu: dowóz do placówki w godz. 7:50 - 8:00, rozpoczęcie odwozu po godz 14:00; Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zaistnienia konieczności dowozu ucznia/uczniów do placówki: Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Dulczy Małej. W takim przypadku, w ramach aneksu do umowy Wykonawca będzie wykonywał kurs po trasie uzgodnionej z Zamawiającym. Zamawiający wymaga aby dowóz odbywał się sprawnymi technicznie środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych tj. wyposażonymi w rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do pojazdu oraz w pasy bezpieczeństwa, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. W okresie jesienno - zimowym środki transportu dowożące dzieci będą ogrzewane oraz wyposażone w łańcuchy na koła. Ilość miejsc siedzących w pojazdach wyszczególnionych w ofercie musi być zgodna z zapisem w ich dowodach rejestracyjnych. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. W związku z tym Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. kierowców i opiekunów. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się Wykonawcę do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. b) Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w podpunkcie a) oraz dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób tj. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (powyżej w punkcie a)) (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) (tj. w szczególności2 bez adresów, nr PESEL pracowników) lecz z podaniem imion i nazwisk osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) lecz z podaniem imion i nazwisk osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego. e) W przypadku zmiany sposobu zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. f) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w podpunktach a), b), c), d) wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 100 zł za każdy rozpoczęty dzień zwłoki liczonej od terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na ich przedłożenie Zamawiającemu. g) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, określone przez Wykonawcę w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73333.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno - Usługowo-Handlowa Janusz Kapinos
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Słupiec 328
Kod pocztowy: 33-230
Miejscowość: Szczucin
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.