eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecDostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów



Ogłoszenie z dnia 2020-01-24

Ogłoszenie nr 510014227-N-2020 z dnia 24-01-2020 r.

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630345-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540264061-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Krajowy numer identyfikacyjny 29419000000000, ul. al. Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 616 26 48 wew .317(sekretar, e-mail j.kochan@szpitalpsychiatryczny.pl, faks 75 616 26 83.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalpsychiatryczny.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

LL/1/PN/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników i testów laboratoryjnych oraz dzierżawa aparatów z podziałem na 8 (OSIEM) pakietów w ilościach i asortymencie zgodnie z załącznikiem nr 2 do Siwz, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pakiet 1 - Sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku i do poboru krwi system otwarty, pakiet 2 - Analityka ogólna, testy latexowe, inne testy, Pakiet 2.a. - Testy na obecność środków psychoaktywnych, inne w tym na infekcje, pakiet 3 - Koagulologia, pakiet 4 - Elektrolity (analizator jonoselektywny AVL 9180 Na+ K+ Li+ ),pakiet 5 - Biochemia kliniczna, pakiet 6 - Immunodiagnostyka,pakiet 7 - Podciśnieniowy sprzęt do poboru krwi - system zamknięty. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia. 4. Wykonawca gwarantuje dostawy przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, posiadającego deklaracje zgodności CE. 5. Treść pkt. 4 powyżej została ujęta w Formularzu oferty. 6. Wymóg, o którym mowa w pkt. 5 dotyczy tych produktów, które są objęte ww. ustawą. 7. Zamawiający przewiduje zwiększenie procentowe dostaw w każdym pakiecie, szczegóły w załącznikach nr 2 (formularz asortymentowo cenowy) i nr 4 (projekt umowy) do Siwz. 8. Z uwagi na faktyczne zapotrzebowanie zamawiającego, które będzie wynikać z bieżącej działalności, zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu w każdym pakiecie, szczegóły w załącznikach nr 2 (formularz asortymentowo cenowy) i nr 4 (projekt umowy) do Siwz

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696000-5


Dodatkowe kody CPV: 33696500-0, 38000000-5, 33190000-8, 33127000-6, 38434000-6, 38434500-1, 38434580-5, 50421000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 2.a. Testy na obecność środków psychoaktywnych, inne w tym na infekcje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26631.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STAMAR Dorota Szewczyk
Email wykonawcy: stamar@stamar.pl
Adres pocztowy: ul. F. Perla 5, skr. Poczt. 3
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17843.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17221.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34185.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W związku z art. 24aa ust. 2 Pzp, tj. odmową podpisania umowy przez wykonawcę Polgen Sp. z o.o. Sp. K, na zadanie 2.a. Testy na obecność środków psychoaktywnych, inne w tym na infekcje, przesłaną w dniu 10.01.2020r., Zamawiający zbadał, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. Kolejny Wykonawca w rankingu złożonych ofert - STAMAR Dorota Szewczyk, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, w związku z powyższym oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.