Ogłoszenie z dnia 2020-01-30
Ogłoszenie nr 510017942-N-2020 z dnia 30-01-2020 r.
Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu: Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu wizyjnego dla Ogrodu Zoologicznego w Zamościu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633885-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 50183539000000,
ul. ul. Szczebrzeska
12,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 639 34 70, e-mail
zoozam3@wp.pl, faks
84 639 34 70.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.zamosc.pl
Adres profilu nabywcy: www.zoo.zamosc.bip.info.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zoo.zamosc.bip.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu wizyjnego dla Ogrodu Zoologicznego w Zamościu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/DOZ/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu wizyjnego 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę w siedzibie zamawiającego przy ul. Szczebrzeskiej 12, 22-400 Zamość w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.. KOD CPV 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie usługi ochroniarskie 2.2 Opis przedmiotu zamówienia Do obowiązków wykonawcy w szczególności należeć będzie; 1) ochrona mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i innymi formami zaboru mienia oraz jego marnotrawstwa lub dewastacji, 2) przeciwdziałanie zdarzeniom i czynom naruszającym ustalony porządek na chronionym terenie, 3) ochrona przed działaniem osób zakłócających porządek publiczny, 4) zamykanie drzwi wejściowych, rolety antywłamaniowej po opuszczeniu terenu Zoo przez wszystkie znajdujące się na nim osoby, 5) dokonywanie obchodu terenu ZOO celem skontrolowania prawidłowego zamknięcia wszystkich okien, drzwi zewnętrznych, ewentualnego wyłączenia urządzeń, które nie zostały wyłączone przez pracowników - np. wentylatory, światło 6) niezwłoczne powiadamianie Policji, Dyrektora ZOO oraz osób przez niego upoważnionych o przestępstwach i wykroczeniach popełnionych na terenie chronionego obiektu lub ich próbach, 7) niezwłoczne powiadamianie Pogotowia Ratunkowego, Dyrektora Zoo oraz osób przez niego upoważnionych w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku, 8)niezwłoczne powiadamianie Straży Pożarnej, Dyrektora Zoo oraz osób przez niego upoważnionych w razie zaistnienia pożaru lub stwierdzenia próby podpalenia, 3 9) w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa osób lub mienia powiadomienie grupy interwencyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. z dnia 16.07.2015 r. poz.992 i odpowiednich służb miejskich, 10) przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń uprawnionym pracownikom, zgodnie z książką rejestrującą te czynności, 11) prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnienia służby, 12) przedstawienie, na polecenie Dyrektora ZOO lub Kierownika Działu Technicznego, w formie pisemnej (notatka) dokładnego opisu podjętych czynności lub zaniechania podjęcia czynności wraz z uzasadnieniem, 13) podejmowanie innych czynności w ramach tzw. uprawnień obywatelskich niezbędnych do ochrony osób i mienia w sytuacjach, które wynikną w trakcie realizacji umowy. 2.3. Usługa, o której mowa w ust. 2 odbywać się będzie codziennie, nieprzerwanie przez całą dobę. Do obowiązków pracownika ochrony należy ; 1)przy przyjmowaniu służby od poprzedniej zmiany, sprawdzenie stanu ilościowego zwierząt, pomieszczeń i zamknięcia wszystkich obiektów na terenie ZOO oraz stanu punktów p. poż; 2)nie wpuszczanie na teren Zakładu osób i pojazdów niezatrudnionych bez odpowiedniego upoważnienia, 3)nie wpuszczanie na teren Zakładu w żadnym wypadku, osób w stanie nietrzeźwym, 4)dokonywanie systematycznie przeglądu terenu powierzonego opiece, 5)meldowanie do przełożonego o wszystkich zauważonych nieprawidłowościach, wypadku lub kradzieży mienia Zakładu itp., 6)pilnowanie, aby zwiedzający nie robili krzywdy zwierzętom, 7)po opuszczeniu terenu przez zwiedzających, zamkniecie i zabezpieczenie wybiegów i klatek dla zwierząt, zamknięcie bram wejściowych/wjazdowych, wygaszenie świateł w pawilonach i zamkniecie pawilonów, 8)asystowanie na prośbę pielęgniarza przy karmieniu i pielęgnacji zwierząt niebezpiecznych w trakcie pełnionych dyżurów. 9)otwieranie szaletu WC przed otwarciem ZOO dla zwiedzających, 10)utrzymywanie w czystości terenu przy wejściu do ZOO i do budynku administracji oraz parkingu; 11)pracownik ochrony pełniący dyżur ma obowiązek usuwać śmieci z terenu ZOO, w miesiącach od maja do października oraz w przypadku zaistnienia potrzeby w inne dni długich weekendów : 12) pracownik ochrony pełniący dyżur ( soboty, niedziele i inne dni świąteczne) ma obowiązek opróżniać przepełnione kosze na śmieci i kontrolować ich stan i zwieźć śmieci z ogólnodostępnego terenu ZOO w wyznaczone miejsce na terenie gospodarczym , 12)pracownik ochrony jest zobowiązany przestrzegać obowiązku wykonywania innych poleceń przełożonych dotyczących realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnych z przepisami prawa . 13) pracownikowi ochrony nie wolno opuszczać terenu ZOO bez zmiennika; 14) pracownikom ochrony zabrania się samowolnego wchodzenia do klatek ze zwierzętami, w przypadku koniecznych interwencji bezwzględnie zachować zasady bezpieczeństwa. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia do realizacji umowy odpowiedniej liczby pracowników zdolnych do wykonywania zawodu, posiadających kursy i szkolenia pracownika ochrony, zapewniającej nieprzerwaną prawidłową realizację całości zamówienia niezależnie od urlopów czy absencji chorobowej i przy zachowaniu obowiązujących przepisów. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia powinny być nie karane i posiadać odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne niezbędne do wykonywania usług ochrony osób i mienia, a także w trakcie realizacji usług zachowywać się w sposób zgodny z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Powinny być odpowiednio ubrane (umundurowane), w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz zapewniający schludny wygląd. 2) przekazywania Zamawiającemu do 25 dnia każdego miesiąca wykazu osób pełniących dyżury na następny miesiąc, 3) powiadamiania Zamawiającego o każdej zmianie pracownika wraz z podaniem danych nowej osoby, 4) wyposażenia pracowników ochrony w niezależne środki łączności umożliwiające sprawną komunikację i natychmiastowy kontakt w sytuacjach kryzysowych. 2.5. W przypadku rażącego naruszenia obowiązków ( tj. nie zamknięcie klatek ze zwierzętami, nie właściwe zachowanie w stosunku do zwiedzających lub zachowanie utrudniające pracę pracownikom Zamawiającego, bądź rażące naruszenie przepisów bezpieczeństwa obowiązujących u Zamawiającego, itp.) przez pracownika ochrony. Zamawiający zastrzega sobie prawo wnioskowania do Wykonawcy o wykluczenie z realizacji usług pracownika ochrony który dopuścił się tych naruszeń, a Wnioskodawca uwzględni wniosek Zamawiającego. W ramach realizacji usługi monitoringu Wykonawca zobowiązuje się do: 4 1) monitorowania przez całą dobę sygnałów pochodzących z systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie ZOO przy ul. Szczebrzeska 12 22-400 Zamość, 2) rejestrowania sygnałów pochodzących z monitorowanego systemu alarmowego, 3) rejestrowania wszystkich informacji przekazywanych osobom upoważnionym przez Zamawiającego, 4) udostępniania na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów sporządzonych w związku z rejestrowaniem sygnałów pochodzących z sytemu alarmowego oraz informacji przekazywanych Zamawiającemu, 5) przybycia i interwencji grupy interwencyjnej realizowanej przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony uzbrojonych w broń palną bojową z normatywem amunicji i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w postaci kajdanek, pałki wielofunkcyjne typu Tonfa oraz ręczny miotacz gazu, w maksymalnym czasie 10 minut od momentu otrzymania informacji . Grupa interwencyjna musi spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 2213, Dz. U z 2018 r. poz. 2142) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji( Dz. U.2015 r. poz. 992). Interwencji grupy interwencyjnej w przypadkach uzasadnionych i nieuzasadnionych bez względu na ilość zdarzeń w danym miesiącu; koszt tych interwencji został wliczony w miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy. 6) w razie potrzeby objęcia danego obiektu dodatkowym dozorem fizycznym, 7) powiadamiania osoby upoważnionej przez Zamawiającego oraz Dyrektora ZOO o podjęciu działań interwencyjnych, a także o każdym fałszywym oraz nie odwołanym alarmie, 8) dostarczenia wszystkich informacji niezbędnych do wyjaśnienia ewentualnych sporów i reklamacji,. 2.7. Zamawiający posiada zainstalowany system monitorowania. W skład systemu wchodzą czujniki, centrala, stosowne okablowanie, stanowiska do dokonywania rozkodowania i kodowania obiektu. Wykonawca przed złożeniem oferty może zapoznać się z infrastrukturą alarmową u Zamawiającego. 2.8. Ze względu na specyfikę działalności prowadzonej przez Zamawiającego oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom miasta Zamościa, osobom zwiedzającym oraz pracownikom Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby grupa interwencyjna wymieniona w p 2.2 ppkt.9, p.2.6 ppkt. 5 i w dalszej treści zamówienia spełniała wymogi określone przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2017 r. poz. 2213, Dz. U z 2018r. Poz. 2142) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji ( Dz. U.2015 r. poz. 992). Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej (Załacznik nr 10 do SIWZ) zgodnej z przepisami w/w ustaw i rozporządzeń. Zamawiający w trakcie trwania umowy, zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dziesięciu kontroli czasu przyjazdu grupy interwencyjnej. Koszty związane z przyjazdami grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach oferty. 2.9.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy:- świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu wizyjnego 7 dni w tygodniu 24 h na dobę- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014. poz. 1502 z późn. zm.). Wykonawca usługi musi spełniać wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr. 114 poz. 740 z póź. zmianami).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu wizyjnego Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
177636.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów Zakład Pracy Chronionej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
218492.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Rozbudowa ogrodu zoologicznego w Zamościu - budowa budynku i wybiegu dla pingwinów wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu
- Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Zamościu - wymiana pokrycia dachowego oraz docieplenie stropodachu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Remont oraz przebudowa dróg powiatowych powiatu zamojskiego
- Nazwa zamówienia: Remont dróg na terenie Gminy Zamość 2025 nr 1
- Część 1: Budowa drogi wewnętrznej działka nr 1267 w m.Zawada-opracowanie dokumentacji. Część 2: Budowa drogi wewnętrznej w m.Mokre dz. geod.nr 34/23, 34/26, 35/24, 35/9, 36/2-opracowanie dokumentacji.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.