Ogłoszenie z dnia 2019-01-31
Ogłoszenie nr 510020139-N-2019 z dnia 31-01-2019 r.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jarocinie: Zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jarocinie, Krajowy numer identyfikacyjny 334088300000,
ul. ul. Wrocławska
39,
63200
Jarocin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 470 160, e-mail
mgopsjarocin@post.pl, faks
627 470 161.
Adres strony internetowej (url): www.mgopsjarocin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MGOPS/ZP/3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie w okresie od dnia 02.01.2019r. do dnia 31.12.2019r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj zamawianych produktów (towaru) oraz ich przewidywana ilość określone zostały w załączniku nr 1 do formularza "Oferta" - formularzu cenowo - ofertowym stanowiącym integralną część oferty Wykonawcy. Ze względu na szczególny charakter dostaw jakimi są dostawy żywności (mięso, wędliny, drób) podane przez Zamawiającego ilości są jedynie ilościami szacunkowymi, natomiast rzeczywista liczba dostawy towarów może ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia dostawy towarów. Okoliczność ta nie będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Ilości towarów podane w załączniku nr 1 do formularza "Oferta" (formularz cenowo - ofertowy) to ilości szacowane. W zależności od potrzeb Zamawiającego faktyczna ilość zamówienia w ciągu trwania umowy może być mniejsza lub większa. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełny asortyment wymieniony w formularzu cenowo - ofertowym (załącznik nr 1 do formularza "Oferta"). Wykonawca składa ofertę na wszystkie produkty wymienione w formularzu cenowo - ofertowym (zał. nr 1A do SIWZ). Wszystkie produkty muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1541). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał wszystkie wymagania w zakresie środków transportu, określone w rozdz. IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. z 30.04.2004r. nr 139.1). Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.3. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych realizacją dostawy. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
173107.39
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GINASO Andrzej Gintrowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
154187.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 i 71 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie. Jest to dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, natomiast wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Jarocin"
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej na termomodernizację szkół w gminie Jarocin
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej i przebudowa istniejącego budynku OSP w Zakrzewie
- Rozbudowa dojazdu pożarowego nr 70 w Leśnictwie Sarnice, Czeszewo.
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
- Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- Dostawa artykułów spożywczych do Magazynu spożywczego SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.