Ogłoszenie z dnia 2020-02-05
Ogłoszenie nr 510021169-N-2020 z dnia 05-02-2020 r.
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubliniec: Zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na potrzeby Kancelarii Leśnictwa Lubliniec i Solarnia - II tura
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637482-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubliniec, Krajowy numer identyfikacyjny 15052703000000,
ul. ul. Myśliwska
1,
42-700
Lubliniec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 513 339, e-mail
lubliniec@katowice.lasy.gov.pl, faks
343 513 339.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_lubliniec/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna PGL LP
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na potrzeby Kancelarii Leśnictwa Lubliniec i Solarnia - II tura
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S.270.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania pn; "Zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na potrzeby Kancelarii Leśnictwa Lubliniec i Solarnia - II tura" adaptacji lokalu mieszkalnego na potrzeby Kancelarii Leśnictwa Lubliniec i Solarnia, znajdującego się w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Lubliniec przy ul. Myśliwskiej 1, w tym: roboty budowlane oraz związane z nimi dostawy i montaż gotowych urządzeń, a także wykonanie usług i innych czynności, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez GRUPA VERSO DELTOID Sp. z o.o., ul. Wolności 27, 42-200 Częstochowa. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: 1. zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń z częściowym wyburzeniem ścian istniejących i budowa nowych ścianek wewnętrznych, 2. uzupełnienie fragmentów ścian po otworach drzwiowych, wykonanie nadproży dla nowych otworów drzwiowych, 3. wyburzenie komina i wykonanie prac dokerskich połaci dachowej w miejscu zlikwidowanego komina. 4. likwidacja boazerii i kasetonów 5. modernizacja instalacji, wod-kan, elektrycznej, informatycznej, 6. wymiana instalacji c.o. i instalacji c.w.(ruraż i grzejniki), 7. wykonanie instalacji klimatyzacyjnej i alarmowej, 8. wykonanie nowych ścian działowych w systemie GK, 9. wymiana i montaż drzwi do pomieszczeń biurowych i gospodarczych 10. wykonanie tynków wewnętrznych z równaniem ścian i sufitów gładzią gipsową, 11. wymiana okładziny części ścian na płytki gresowe i okładzinę drewnianą, 12. wymiana posadzek na płytki gresowe, 13. roboty malarskie, 14. wyposażenie w nowe elementy sanitarne, 15. wykonanie sprawdzenia sprawność instalacji oraz prace porządkowe związane z przygotowaniem pomieszczeń biurowych do montażu nowych mebli i wyposażenia, 16. utylizacja materiałów budowlanych, gruzu i odpadów, Przed złożeniem oferty niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej. Harmonogram prowadzenia robót: Przy prowadzeniu prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć przed zabrudzeniem, zakurzeniem, zapyleniem, uszkodzeniem itp. wszystkie pozostałe części i elementy budynku i jego wyposażenia (w szczególności, podłogi, wszelkie urządzenia elektryczne i serwerownię) będące w użytkowaniu pracowników LP. Wykonawca zapewnia wyniesienia i utylizację umeblowania z pomieszczeń remontowanych. Wykonawca zapewni ciągłość działania instalacji CO, elektrycznej, informatycznej, wodno-kanalizacyjnej w godzinach pracy biura Nadleśnictwa. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych, a zastosowane materiały powinny spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo Budowlane. Wszystkie użyte do wyceny materiały powinny posiadać certyfikat oraz spełniać normy, nie gorsze niż, określone dla średnich cen zawartych w cennikach Sekocenbud za III kwartał 2019 roku. Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ: a) Przedmiar robót - załącznik nr 3.1 do SIWZ, b) Projekt techniczny - załącznik nr 3.2 do SIWZ, c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3.3 do SIWZ, d) Rzut pomieszczeń do remontu - załącznik nr 3.4 do SIWZ Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją techniczną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262500-6, 45410000-4, 45421000-4, 45432000-4, 45442000-7, 45422000-1, 45320000-6, 45453000-7, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45315600-4, 45312100-8, 45312200-9, 45314200-3, 45314300-4, 45314300-4, 45315600-4, 45000000-7, 45300000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45331200-8, 45000000-7, 45300000-0, 45330000-9, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45331000-6, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
166042.08
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane DEKOR Marek Lipiński,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
204231.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- " Dostawa drobnego sprzętu łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu ( 2 ).
- Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej SPZOZ w Lublińcu
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku przy ul. Paderewskiego 7 poprzez wymianę źródła ciepła.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Remont pokrycia dachowego nad częścią administracyjną budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.