Ogłoszenie z dnia 2020-02-11
Ogłoszenie nr 510024825-N-2020 z dnia 11-02-2020 r.
Pieniński Park Narodowy: obsługi zwiedzających na galerii widokowej
Sokolicy i Trzech Koron
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 638057-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pieniński Park Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 12245667100000,
ul. ul. Jagiellońska
107,
34-450
Krościenko nad Dunajcem, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 625 601, e-mail
biuro@pieninypn.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/ppn
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
obsługi zwiedzających na galerii widokowej Sokolicy i Trzech Koron
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):nie dotyczy
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej "Sokolica" w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2020 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2021 r., obejmujące w szczególności: o codzienną sprzedaż biletów na galerię: a) w okresie od 20 kwietnia do 30 września w godz. 9.30 - 16.00; b) w październiku w godz. 9.30 - 15.00; Godziny określone w podpunktach a), b) są minimalnym czasem sprzedaży biletów. o udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo - krajoznawczych, o utrzymanie płynności obsługi zwiedzających poprzez zapewnienie dwuosobowej obsługi w okresach o zwiększonym natężeniu ruchu turystycznego tj. 1-3 maja 2020, 15-16 sierpnia 2020; 1-3 maja 2021, 14-15 sierpnia 2021; o utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przewozu w Szczawnicy - po szczyt Sokolicy lub szlaku zielonego od Krasu po szczyt Sokolicy (w zależności od ustaleń z PPN) wraz z punktem wypoczynkowym, dojściem i galerią widokową, a zwłaszcza codzienne zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów, o występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez Park identyfikatora ze zdjęciem, o prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę. B. prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej "Trzy Korony" w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2020 r., oraz od 20 kwietnia do 31 października 2021 r., obejmujące w szczególności: o codzienną sprzedaż biletów na galerię: a) w okresie od 20 kwietnia do 30 września w godz. 9.30 - 16.00; b) w październiku w godz. 9.30 - 15.00; Godziny określone w podpunktach a), b) są minimalnym czasem sprzedaży biletów. o udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo - krajoznawczych, o utrzymanie płynności obsługi zwiedzających poprzez zapewnienie dwuosobowej obsługi w okresach o zwiększonym natężeniu ruchu turystycznego tj. 1-3 maja 2020, 15-16 sierpnia 2020; 1-3 maja 2021, 14-15 sierpnia 2021; o utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przełęczy Szopka (wraz ze znajdującym się tam punktem wypoczynku) po Trzy Korony, a zwłaszcza codziennego zebrania śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów. Utrzymanie czystości w obrębie szczytu Trzech Koron obejmuje: poczekalnię, żleb pod pomostem, sąsiedztwo galerii widokowej i prowadzącego do niej ciągu komunikacyjnego, o występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez Park identyfikatora ze zdjęciem, o prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 63510000-7
Dodatkowe kody CPV: 63513000-8, 90600000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej "Sokolica" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
68500
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sport & Fun Agata Tańczak-Sięka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej "Trzy Korony" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38600
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jadwiga Broźna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.