eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GDAŃSKDostawa meblikanap, stołów, ławek dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Traugutta 79.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-12

Ogłoszenie nr 510025707-N-2020 z dnia 12-02-2020 r.

POLITECHNIKA GDAŃSKA: Dostawa mebli: kanap, stołów, ławek dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Traugutta 79.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501397-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

POLITECHNIKA GDAŃSKA, Krajowy numer identyfikacyjny 00000162000000, ul. G. NARUTOWICZA 11/12, 80-233 GDAŃSK, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58-348-63-42, e-mail ewa.kotowska@zie.pg.gda.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://dzp.pg.edu.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.dzp.pg.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli: kanap, stołów, ławek dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Traugutta 79.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/4/018/D/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli: kanap, stołów, ławek dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 39100000-3 meble; 39113000-7 różne siedziska: kanapy, ławki; 39120000-9 stoły; 4. Szczegółowe postanowienia realizacji umowy przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dostawy w ramach prawa opcji będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie odrębnych zamówień, wystawionych przez Zamawiającego, po cenach i na warunkach takich samych, jak zamówienie podstawowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39113000-7, 39120000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77448.92
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROOFFICE S.C. P. KLIMASZEWSKI, A. WALEWSKI
Email wykonawcy: klimaszewski@prostudio.com.pl
Adres pocztowy: UL. TRZY LIPY 2
Kod pocztowy: 80-172
Miejscowość: GDAŃSK
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85863.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85863.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85863.06
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.