eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProchowiceZakup i dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni w szkołach podstawowych w Prochowicach - Zadanie II - Dostawa i wdrożenie platformy edukacyjnej oraz zakup i dostawa sprzętu elektronicznego do szkół na terenie miasta i gminy Prochowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-11

Ogłoszenie nr 510026937-N-2019 z dnia 11-02-2019 r.

Gmina Prochowice: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni w szkołach podstawowych w Prochowicach - Zadanie II - Dostawa i wdrożenie platformy edukacyjnej oraz zakup i dostawa sprzętu elektronicznego do szkół na terenie miasta i gminy Prochowice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503890-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Prochowice, Krajowy numer identyfikacyjny 39064751200000, ul. ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 8584342, 76 8584343, e-mail h.choroszczak@prochowice.com, faks 76 75 38 749.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prochowice.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni w szkołach podstawowych w Prochowicach - Zadanie II - Dostawa i wdrożenie platformy edukacyjnej oraz zakup i dostawa sprzętu elektronicznego do szkół na terenie miasta i gminy Prochowice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KM.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający dzieli zadanie na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.1. Część nr 1 - zakup i dostawa platform edukacyjnych do 3 szkół na terenie miasta i gminy Prochowice - po 1 szt. do każdej szkoły. Szczegółowy opis zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. 3.2. Część nr 2 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu elektronicznego : Lp. Opis Ilość 1. tablety 12 2. tablety 15 3. projektory multimedialne 5 4. tablica interaktywna 4 5. laptop 1 6. ekran projekcyjny 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ. 3.2.1 Urządzenia muszą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producentów. Wymagane jest utrzymanie świadczeń gwarancyjnych (przez producenta urządzeń lub jego autoryzowaną placówkę serwisową), także w przypadku niemożliwości ich wypełnienia przez Wykonawcę (np. w przypadku jego bankructwa). 3.2.2 Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i wolny od wad, a oprogramowanie oryginalne. 3.2.3 Korzystanie przez Zamawiającego ze sprzętu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 3.2.4 Wykonawca dostarczy sprzęt we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku i wniesienia do siedziby Zamawiającego. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie oraz zabezpieczać przed uszkodzeniem. 3.2.5 Podane prze Zamawiającego nazwy, znaki towarowe maja charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczegółowy proces, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. 3.2.6 Dostarczony sprzęt musi posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania i obrotu : certyfikaty jakości, atesty, aprobaty techniczne, świadectwa badań itp. 3.2.7 Dostawca jest zobowiązany wykazać, że zaproponowany przez niego sprzęt spełnia minimalne wymagania ustanowione przez Zamawiającego poprzez podanie nazwy, firmy, marki, modelu, znaku i innych szczegółów umożliwiających zidentyfikowanie przez Zamawiającego zaproponowanego przez Wykonawcę sprzętu oraz dołączenie do oferty specyfikacji zaproponowanego sprzętu, z której będzie wynikało, że zaproponowany sprzęt spełnia minimalne wymagania ustanowione przez Zamawiającego. 3.3. Część nr 3 - zakup i dostawa interaktywnej podłogi. Szczegółowy opis zamówienia zawiera zał. Nr 3 do SIWZ. 3.3.1 Urządzenie musi posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producentów. Wymagane jest utrzymanie świadczeń gwarancyjnych (przez producenta urządzeń lub jego autoryzowaną placówkę serwisową), także w przypadku niemożliwości ich wypełnienia przez Wykonawcę (np. w przypadku jego bankructwa). 3.3.2 Dostarczone urządzenie musi być fabrycznie nowe i wolne od wad. 3.3.3 Korzystanie przez Zamawiającego z urządzenia nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 3.3.4 Wykonawca dostarczy urządzenie we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku i wniesienia do siedziby Zamawiającego. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie oraz zabezpieczać przed uszkodzeniem. 3.3.5 Dostarczone urządzenie musi posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania i obrotu : certyfikaty jakości, atesty, aprobaty techniczne, świadectwa badań itp 3.3.6 Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że zaproponowana przez niego podłoga interaktywna spełnia minimalne wymagania ustanowione przez Zamawiającego poprzez podanie nazwy, firmy, marki, modelu, znaku i innych szczegółów umożliwiających zidentyfikowanie przez Zamawiającego zaproponowanie przez Wykonawcę interaktywnej podłogi oraz dołączenie do oferty specyfikacji, z której będzie wynikało, że zaproponowana interaktywna podłoga spełnia minimalne wymagania ustanowione przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30236000-2, 80420000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa platform edukacyjnych do 3 szkół na terenie miasta i gminy Prochowice - po 1 szt. do każdej szkoły.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Infinite Loop Bartłomiej Rogóż
Email wykonawcy: office@infiniteloop.eu
Adres pocztowy: Pl. Na Groblach 21
Kod pocztowy: 31-101
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73381.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu elektronicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47535.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 13P Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@13p.pl
Adres pocztowy: ul. Międzyleska 2-4
Kod pocztowy: 50-514
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43665.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43665.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46846.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa interaktywnej podłogi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10658.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: A&E Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@audiotech.biz.pl
Adres pocztowy: ul. Gwiaździsta 10/10
Kod pocztowy: 53-413
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8292.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9918.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9918.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybrani Oferenci spełnili warunki udziału w postępowaniu, ich oferty otrzymały największą ilość punktów obliczoną zgodnie z kryteriami przyjętymi w SIWZ.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.