eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-LeszczynyBudowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Palowicach



Ogłoszenie z dnia 2019-02-20

Ogłoszenie nr 510032896-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.

Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Palowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660883-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny, Krajowy numer identyfikacyjny 27625853000000, ul. ul. Parkowa 9, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 4295911, 4318105, e-mail zp@czerwionka-leszczyny.com.pl, faks 032 4311760, 4318105.
Adres strony internetowej (url): www.czerwionka-leszczyny.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Palowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.24.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem na działce Szkoły Podstawowej przy ul. Dębowej 3 w Palowicach. 2. Na przedmiot zamówienia, określony w pkt 1 składa się w szczególności zakres rzeczowy obejmujący m.in.: 1) wykonanie budynku 2-kondygnacyjnego zawierającego: 1. -salę sportową z boiskami do gier zespołowych tj. do koszykówki i siatkówki, 2. -zaplecze socjalno-techniczne wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi zlokalizowanymi na I piętrze, 2) wykonanie łącznika pomiędzy budynkiem sali gimnastycznej a budynkiem szkoły, 3) wykonanie instalacji wewnętrznych wod-kan, co., c.w.u., wentylacji mechanicznej, elektrycznych, 4) wykonanie instalacji zewnętrznej wod. - kan. i elektrycznej, 5) wykonanie zagospodarowania terenu wraz z parkingiem, 6) wykonanie osadnika ścieków sanitarnych, 7) dostawę i montaż dźwigu osobowego wraz z przeprowadzeniem odbioru UDT na koszt własny, 8) wymianę kotłów c.o. w budynku szkoły, 9) wykonanie ogrodzenia, 10) wykonanie wszelkich badań i pomiarów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 11) dostawę wyposażenia niezbędnego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w tym ewentualnie żądanego przez PSP i SANEPID, 12) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z dostawą i montażem niezbędnego sprzętu i oznakowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą Załączniki Nr 8,9,10 i 11 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 12 do SIWZ. Ponadto, w związku z faktem, że w poprzednim (unieważnionym) postępowaniu przetargowym dotyczącym przedmiotowego zamówienia wpłynęły zapytania dotyczące treści SIWZ, Zamawiający zamieszcza obowiązujące Wykonawców dodatkowe wyjaśnienia do opisu przedmiotu zamówienia oraz innych postanowień SIWZ, stanowiące Załącznik nr 13 do SIWZ (Pytania i wyjaśnienia do pierwszego postępowania na wybór wykonawcy zadania pn: "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Palowicach"). 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wycinki drzew oraz nasadzeń drzew, które zawarte są w załączniku Nr 10 e do SIWZ pn. "Inwentaryzacja dendrologiczna wraz z wycinką drzew". 4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wszystkie prace (roboty) w taki sposób, aby zapewnić pełne bezpieczeństwo uczniów oraz pracowników palcówki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, oraz w taki sposób, aby nie utrudniać przemieszczania uczniów oraz pracowników placówki na jej terenie. W każdym przypadku należy odpowiednio zabezpieczyć teren prowadzonych robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 39150000-8, 45000000-7, 45110000-1, 45111200-0, 45111291-4, 45223000-6, 45223300-9, 45232130-2, 45313100-5, 45340000-2, 45400000-1, 45420000-7, 45421160-3, 45432000-4, 45311000-0, 45315600-4, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4880192.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe MIRS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: mirs@mirs.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 3, Spalice
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5998900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5998900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8211090.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.