Ogłoszenie z dnia 2019-02-20
Ogłoszenie nr 510032896-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.
Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Palowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 660883-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny, Krajowy numer identyfikacyjny 27625853000000,
ul. ul. Parkowa
9,
44-230
Czerwionka-Leszczyny, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 4295911, 4318105, e-mail
zp@czerwionka-leszczyny.com.pl, faks
032 4311760, 4318105.
Adres strony internetowej (url): www.czerwionka-leszczyny.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Palowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):271.24.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem na działce Szkoły Podstawowej przy ul. Dębowej 3 w Palowicach. 2. Na przedmiot zamówienia, określony w pkt 1 składa się w szczególności zakres rzeczowy obejmujący m.in.: 1) wykonanie budynku 2-kondygnacyjnego zawierającego: 1. -salę sportową z boiskami do gier zespołowych tj. do koszykówki i siatkówki, 2. -zaplecze socjalno-techniczne wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi zlokalizowanymi na I piętrze, 2) wykonanie łącznika pomiędzy budynkiem sali gimnastycznej a budynkiem szkoły, 3) wykonanie instalacji wewnętrznych wod-kan, co., c.w.u., wentylacji mechanicznej, elektrycznych, 4) wykonanie instalacji zewnętrznej wod. - kan. i elektrycznej, 5) wykonanie zagospodarowania terenu wraz z parkingiem, 6) wykonanie osadnika ścieków sanitarnych, 7) dostawę i montaż dźwigu osobowego wraz z przeprowadzeniem odbioru UDT na koszt własny, 8) wymianę kotłów c.o. w budynku szkoły, 9) wykonanie ogrodzenia, 10) wykonanie wszelkich badań i pomiarów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 11) dostawę wyposażenia niezbędnego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w tym ewentualnie żądanego przez PSP i SANEPID, 12) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z dostawą i montażem niezbędnego sprzętu i oznakowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą Załączniki Nr 8,9,10 i 11 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 12 do SIWZ. Ponadto, w związku z faktem, że w poprzednim (unieważnionym) postępowaniu przetargowym dotyczącym przedmiotowego zamówienia wpłynęły zapytania dotyczące treści SIWZ, Zamawiający zamieszcza obowiązujące Wykonawców dodatkowe wyjaśnienia do opisu przedmiotu zamówienia oraz innych postanowień SIWZ, stanowiące Załącznik nr 13 do SIWZ (Pytania i wyjaśnienia do pierwszego postępowania na wybór wykonawcy zadania pn: "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Palowicach"). 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wycinki drzew oraz nasadzeń drzew, które zawarte są w załączniku Nr 10 e do SIWZ pn. "Inwentaryzacja dendrologiczna wraz z wycinką drzew". 4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wszystkie prace (roboty) w taki sposób, aby zapewnić pełne bezpieczeństwo uczniów oraz pracowników palcówki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, oraz w taki sposób, aby nie utrudniać przemieszczania uczniów oraz pracowników placówki na jej terenie. W każdym przypadku należy odpowiednio zabezpieczyć teren prowadzonych robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 39150000-8, 45000000-7, 45110000-1, 45111200-0, 45111291-4, 45223000-6, 45223300-9, 45232130-2, 45313100-5, 45340000-2, 45400000-1, 45420000-7, 45421160-3, 45432000-4, 45311000-0, 45315600-4, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4880192.15
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe MIRS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5998900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- Przebudowa drogi gminnej nr 070123C w miejscowości Bielawy
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Warszówek
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.