Ogłoszenie z dnia 2020-02-25
Ogłoszenie nr 510033747-N-2020 z dnia 25-02-2020 r.
Dzienny Dom "Senior-WIGOR": Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Dzienny Dom "Senior-WIGOR" w Świdnicy na rok 2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621889-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dzienny Dom "Senior-WIGOR", Krajowy numer identyfikacyjny 36234409300000,
ul. Ul. Saperów
27,
58-100
Świdnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 640 73 65; 74 853 87 70, e-mail
b.juszczyk@senior-wigor.swidnica.pl, faks
74 640 73 65.
Adres strony internetowej (url): www.senior-wigor.swidnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Dzienny Dom "Senior-WIGOR" w Świdnicy na rok 2020.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DDSW.2300.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Dziennego Domu "Senior-WIGOR" w Świdnicy wraz z dostawą i rozładunkiem. Miejsce dostaw: 58-100 Świdnica, ul. Saperów 27. 1. Dostawa artykułów żywnościowych przeznaczona będzie do przygotowania obiadów, zajęć kulinarnych, imprez okolicznościowych w Dziennym Domu "Senior-WIGOR" w Świdnicy. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietów żywnościowych. Zestawienie artykułów danego pakietu żywnościowego od nr 1 do nr 7 zawiera Załącznik Nr 2. 3.Harmonogram dostaw poszczególnych pakietów żywnościowych: o 2 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:30 do 10:00) dla pakietu: nr 3 Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich o 3 razy w tygodniu (w poniedziałki, środy, piątki w godzinach od 7:30 do 10:00) dla pakietu: nr 1 Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, produktów mięsnych nr 2 Dostawa mięsa drobiowego i podrobów o 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:30 do 10:00) dla pakietu: nr 5 Dostawa ryb i warzyw mrożonych nr 6 Dostawa warzyw, owoców i przetworów nr 7 Dostawa jaj i pozostałych artykułów spożywczych o 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty od 7:30 do 10:00) dla pakietu: nr 4 Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich. W przypadku, gdy w/wymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie realizowana w dniu wcześniejszym. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. 5. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SIWZ, musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia. 6. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowujezdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. 7. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru (transportem spełniającym wymogi sanitarno-techniczne do przewozu żywności) oraz rozładunku w miejscu dostawy i wniesieniu do magazynów. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie jakości i transportu towarów. 9. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). 10. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15100000-9, 15500000-3, 15810000-9, 15200000-0, 15300000-1, 15800000-6, 03142500-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, produktów mięsnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPH Stanisław Wysocki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50995.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Dostawa mięsa drobiowego i podrobów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPH Stanisław Wysocki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21199.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9144.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PIEKARNIA S.C. Jan i Patryk Przybylski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11518.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Dostawa ryb i warzyw mrożonych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LECHTOM Tomasz Sikociński HURTOWNIA LODÓW I MROŻONEK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16427.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Dostawa warzyw, owoców i przetworów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHUP MIMAR Marian Sopinka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53630.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Dostawa jaj i pozostałych artykułów spożywczych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHUP MIMAR Marian Sopinka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24998.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Dostawa artykułów żywnościowych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych w 2025 r
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.