eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaOpró¿nianie koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta ¦widnica

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2020-02-26

Og³oszenie nr 510034360-N-2020 z dnia 26-02-2020 r.

Prezydent Miasta ¦widnicy: Opró¿nianie koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta ¦widnica

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 502512-N-2020

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta ¦widnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 57958900000000, ul. ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 748 562 850, e-mail mbp@um.swidnica.pl, faks 748 523 110.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.swidnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Opró¿nianie koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta ¦widnica

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

P-7/I/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opró¿nianie koszy Zamawiaj±cego (558 szt.) od poniedzia³ku do soboty oraz w niedziele w okresach ¶wi±tecznych, podczas imprez okoliczno¶ciowych z taka czêstotliwo¶ci±, która zapewni mo¿liwo¶æ sta³ego korzystania z koszy, tzn. nape³nienie nie mo¿e przekraczaæ 75% pojemno¶ci kosza b) usuwanie nieczysto¶ci wokó³ koszy, w promieniu 3 m od kosza, c) podejmowanie dzia³añ interwencyjnych zg³aszanych przez Zamawiaj±cego i Stra¿ Miejsk± d) transport i przekazywanie zebranych odpadów komunalnych do zagospodarowania, e) utrzymywanie estetycznego wygl±du koszy, f) utrzymywanie we w³a¶ciwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym koszy, g) informowanie Zamawiaj±cego o wszelkich zdarzeniach maj±cych wp³yw na wykonanie us³ugi zgodnie z zapisami umowy 2. Lokalizacja koszy: ci±gi piesze (chodniki, place), przystanki autobusowe oraz parkingi w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta ¦widnica. Szczegó³owa lokalizacja koszy ulicznych stanowi±cych w³asno¶æ Zamawiaj±cego oraz ich ilo¶æ okre¶lona zosta³a w Za³±czniku nr 9 do SIWZ. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 8 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ. 5. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV: 90 51 13 00 - 5 us³ugi zbierania ¶mieci 90 51 10 00 - 2 us³ugi wywozu odpadów 6. U¿yte w dokumentacji przetargowej nazwy w³asne urz±dzeñ i materia³ów okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard i wygl±d. Mog± byæ zast±pione przez inne równowa¿ne, z tym, ¿e obowi±zek udowodnienia równowa¿no¶ci nale¿y do Wykonawcy. 7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 8. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 9. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 na kwotê nie wiêksz± ni¿ 37 946,88 z³. Ewentualny zakres us³ug to miêdzy innymi: ustawienie lub przestawienie koszy w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiaj±cego, utrzymanie koszy we w³a¶ciwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym, opró¿nianie koszy i przekazanie odpadów komunalnych do zagospodarowania. 10. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci us³ugi. 11. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): a) organizacja, nadzór oraz zapewnienie wysokiej jako¶ci ¶wiadczonych us³ug, b) prowadzenie samochodu o masie ca³kowitej do 3,5 tony dostosowanego do transportu odpadów komunalnych, zabezpieczonego przez wypadaniem i rozwiewaniem transportowanych odpadów, c) opró¿nianie koszy ulicznych ze zgromadzonych w nich odpadach poprzez umieszczenie ich zawarto¶ci w samochodzie do transportu odpadów, d) usuniêcie odpadów zgromadzonych wokó³ kosza, w promieniu 3 m, poprzez pozamiatanie chodnika i oczyszczenie trawnika. 12. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie jak w punkcie 11, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040). 13. Ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 7 dni roboczych, Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ do wgl±du kopie zanonimizowanych umów o pracê zawartych przez Wykonawcê/Podwykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej. 14. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê kopii zanonimizowanych umów zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego zgodnie punktem 13 bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w za³±czonym do SIWZ wzorze umowy, a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 15. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzaj±cych bie¿±ce op³acanie sk³adek i nale¿nych podatków z tytu³u zatrudnienia w/w osób. Kontrola mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511300-5, 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2020
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 386360.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zak³ad Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@zomswidnica.pl
Adres pocztowy: ul. Metalowców 4
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowo¶æ: ¦widnica
Kraj/woj.: dolno¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 581644.02
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 581644.02
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 581644.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.