To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-25
Ogłoszenie nr 510036022-N-2019 z dnia 25-02-2019 r.
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce: Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508435-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 26012400200000,
ul. Zakościele
7A,
26-021
Daleszyce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 3171968, e-mail
daleszyce@radom.lasy.gov.pl, magdalena.kania@radom.lasy.gov.pl, faks
41 317 12 71.
Adres strony internetowej (url): www.daleszyce@radom.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PGL Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.1.4.2019.SAZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2019 wykonanych zgodnie z ustalonymi standardami jakościowymi: 1. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne 2. Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne 3. Zarządzeniem nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne 4. Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne 5. Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne 6. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne Sorty mundurowe muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w obowiązujących zarządzeniach Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych dotyczących mundurów leśnika i dokumentacją techniczno-technologiczną. Dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz dokumentacja fotograficzna sortów jest dostępna do wglądu na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: 1) http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna 2) http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ Ilości poszczególnych sortów: DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA Lp. Nazwa sortu umundurowania Ilość I Mundur wyjściowy leśnika 1 Marynarka męska i damska gabardyna lub tropik 10 szt. 2 Spodnie męskie i damskie gabardyna i tropik 12 szt. 3 Marynarka męska i damska gab. z wykończeniem oleofobowym 1 szt. 4 Spodnie męskie i damskie gab. z wykończeniem oleofobowym 1 szt. 5 Spódnica -gabardyna lub tropik 1 szt. 6 Spódnica gab. z wykończeniem oleofobowym 2 szt. 7 Koszula męska ,bluzka damska 7 szt. 8 Koszula męska ,bluzka damska -bawełna 100% 10 szt. 9 Krawat 5 szt. 10 Czapka ze stylizowanym wizerunkiem orła 5 szt. 11a Płaszcz męski 10 szt. 11b Płaszcz damski 1 szt. 12 Kapelusz damski i męski ze stylizowaną gałązką modrzewia 3 szt. 13a Kurtka męska 4 szt. 13b Kurtka damska 8 szt. 14 Szalik 4 szt. 15 Rękawice damskie lub męskie 7 par 16a Skarpety letnie termoaktywne 7 par 16b Skarpety przejściowe termoaktywne 15 par 16c Skarpety zimowe termoaktywne 12 par 17a Półbuty męskie 8 par 17b Półbuty damskie 2 pary II Mundur codzienny leśnika 18a Koszula męska , bluzka damska z długim rękawem 5 szt. 18 b Koszula męska , bluzka damska krótkim rękawem 4 szt. 19a Koszula męska ,bluz. damska z dł. rękawem bawełna 100 % 14 szt. b Koszula męska ,bluz. damska z kr. rękawem bawełna 100 % 5 szt. 20 Sweter 25 szt. 21 Kamizelka 7 szt. 22 Bluza z Polaru typ Windstoper 13 szt. 23 Kurtka wierzchnia 3 szt. 24 Czapka zimowa 3 szt. 25 Peleryna 1 szt. 26 Półbuty typu "Sympatex" 11 par 27 Półbuty typu "Gore-tex" 7 par III Mundur terenowy leśnika 28 Bluza z kamizelką letnią 4 szt. 29 Spodnie letnie 17 szt. 30 Czapka letnia 6 szt. 31 Kurtka zimowa 4 szt. 32 Spodnie zimowe 8 szt. 33 Czapka zimowa 2 szt. 34 Trzewiki typ." Sympatex" 2 pary 35 Trzewiki typ."Gore-tex" niskie 4 pary 36 Trzewiki typ."Gore-tex" wysokie 12 par 37 Trzewiki typ."Sympatex" z o ciepleniem typ.Thinsulate 2 pary 38 Trzewiki typ."Gore-tex" niskie z ociepleniem typ."Thinsulate" 2 pary 39 Trzewiki typ." Gore-tex"wysokie z ociepleniem typ. "Thinsulate´ 6 par IV Oznaki uzupełniające 40 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 4 kompl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV: 18110000-3, 18800000-7, 18100000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
3.1 Prawo opcji: a) Opcjonalnie Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy analogiczne jak opisane w SIWZ ("Opcja"). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. b) Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% podstawowego zakresu rzeczowego Umowy określonego w opisie przedmiotu zamówienia c) Zlecanie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od Umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących Przedmiotem Umowy. d) Opcjonalnie zamawiający jest uprawniony do redukcji zakresu rzeczowego na wartość o 25 % podstawowego zakresu rzeczowego
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73973.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa H.Skrodzka-Bałata; P. Bałata Sp. jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74918.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV.2) Całkowita wartość zamówienia podano wartosć szacunkową netto z prawem opcji wynoszącym 20% |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Sława Śląska w roku 2025.
- Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Dojlidy w 2025 r.
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa odzieży roboczej
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.