Ogłoszenie z dnia 2020-03-05
Ogłoszenie nr 510040233-N-2020 z dnia 05-03-2020 r.
Wójt Gminy Dobra: BUDOWA SYSTEMU WODNO - KANALIZACYJNEGO W GMINIE DOBRA - ETAP IV - Roboty uzupełniające 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Dobra, Krajowy numer identyfikacyjny 49189218500000,
ul. Dobra
233,
34-642
Dobra, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
183 330 020, e-mail
sekretariat@gminadobra.pl, faks
18 3330020 wew. 200.
Adres strony internetowej (url): www.gminadobra.pl, http://bip.malopolska.pl/ugdobra
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA SYSTEMU WODNO - KANALIZACYJNEGO W GMINIE DOBRA - ETAP IV - Roboty uzupełniające 1
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UG.ZZ.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "BUDOWA SYSTEMU WODNO - KANALIZACYJNEGO W GMINIE DOBRA - ETAP IV - Roboty uzupełniające 1" składające się z następujących zadań: 1) Sieć wodociągowa "Pod skałą" - Zakres robót obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, ziemnych i montażowych, odtworzenie nawierzchni utwardzonych. 2) Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej do działki ew. nr 1036 w Dobrej - Zakres robót obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, ziemnych i montażowych, odtworzenie nawierzchni utwardzonych. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawierają, Dokumentacja Projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zamówienia podstawowego i przedmiary robót. Przedmiot niniejszej umowy należy wykonać zgodnie z; 1. Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 2. Dokumentacjami Projektowymi 3. Przedmiarami robót. 4. Z należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV: 45232400-6, 45232410-9, 45232440-8, 45232460-4, 45100000-8, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120731.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HYDROTECH-PLUS KAROL URBANIAK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
148500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 134 ust. 6 pkt 3. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na BUDOWA SYSTEMU WODNO - KANALIZACYJNEGO W GMINIE DOBRA - ETAP IV zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w DUUE 2019/S 024-053854 i BZP pod nr 510302-N-2019 Zamawiający w postępowaniu przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp "zamówienie jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych i polega na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy szacowaniu jego wartości, a w opisie zamówienia podstawowego wskazano zakres tych usług lub robót budowlanych oraz warunki, na jakich zostaną one udzielone.", do wartości 50 % zamówienia podstawowego o dodatkowy zakres robót podobnych rodzajem tj. wykonanie innych odcinków sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych lub innych elementów składowych sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz gdy zaistnieje potrzeba wykonania dodatkowego zakresu robót. Jak również, Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania dodatkowego zamówienia niż podstawowego, a także w wyniku negocjacji z wykonawcą zaakceptowane zostaną istotne warunki umowy, uzgodnione będzie wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego Wykonawcy HYDROTECH-PLUS KAROL URBANIAK, w dniu 15.04.2019 r. na kwotę 5 384 850,98 PLN zł brutto.
Zamówienie jest zgodne z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych ponieważ spełnia przesłanki faktyczne i prawne. Zamawiający przeprowadził negocjacje Wykonawcą uzgadniając wynagrodzenie oraz termin wykonania. Wykonawca zapewnił nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, a także że zaakceptował istotne warunki dotychczasowej umowy.
INNE PRZETARGI DOBRA
- Wykaszanie poboczy dróg, chodników, ścieżek rowerowych.
- Zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników drogi powiatowej przebiegającej przez teren m. Stolec w szczególności pieszych i rowerzystów (proj. 5)
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa konstrukcji drogi na odcinku od ul. 1 Maja w Żędowicach do ul. Opolskiej w Zawadzkiem
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Przebudowa ul. Lelewela i ul. Prądzyńskiego w Karczewie
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.