To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-08
Ogłoszenie nr 510045667-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego: Dostawa, dostawa wraz z montażem, naprawa oraz utylizacja opon w pojazdach Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. do samochodów ciężarowych, przyczep, maszyn i ciągników leśnych, samochodów osobowych i dostawczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513391-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego, Krajowy numer identyfikacyjny 81053947900000,
ul. ul. Szpitalna
2,
66-400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
+48 95 7323788*100, e-mail
otlgorzow@szczecin.lasy.gov.pl, faks
+48 95 7320992.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/otl_gorzow_wielkopolski
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP reprezentująca Skarb Państwa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, dostawa wraz z montażem, naprawa oraz utylizacja opon w pojazdach Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. do samochodów ciężarowych, przyczep, maszyn i ciągników leśnych, samochodów osobowych i dostawczych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NE.270.1.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, dostawa wraz z montażem, naprawa oraz utylizacja opon w pojazdach Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. do samochodów ciężarowych, przyczep, maszyn i ciągników leśnych, samochodów osobowych i dostawczych.Zamawiający wymaga, aby dostarczone opony nie były wyprodukowane wcześniej niż na 12 miesięcy przed terminem ich dostawy Zamawiającemu.3.5. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru od zamawiającego zużytych opon i zagospodarowania ich zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawa ochrony środowiska (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm..Wykonawca zobowiązany jest posiadać świadectwo homologacji dla danego typu zaoferowanej opony, zgodnie z Regulaminem nr 30.02 EKG ONZ - ogumienie do pojazdów osobowych oraz Regulaminem nr 54.00 EKG ONZ - ogumienie do samochodów ciężarowych i przyczep.Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie nowy, zgodny co do producenta i parametrów określonych w złożonej ofercie.Dostawa, montaż i utylizacja opon nastąpi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym sporządzonym wg załącznik nr 1 do SIWZ, które będzie znajdować się w promieniu do 10 km drogami publicznymi od siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w terminie do 2 dni roboczych (tj. przypadających od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) liczonych od daty zgłoszenia zamówienia, w godzinach uzgodnionych między Wykonawcą, a Zamawiającym.Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez 5 dni w tygodniu. Jeżeli zamówienie zgłoszono bezpośrednio przed dniem ustawowo wolnym od pracy, dostawa będzie realizowana po dniu wolnym od pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.35.00.00 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
193950.45
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "ELEAR" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
193950.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Szkolenia dla bezrobotnych - magazynier, obsługa wózków jezdniowych, operator suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych, spawanie MIG i MAG.
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- "Wymiana pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz instalacji odgromowej w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Kamieniu Wielkim"
- Dostawa mebli na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania holu na pomieszczenia biurowe części parteru istniejącego budynku Starostwa Powiatowego.
- Świadcz. usł. polegającej na przygotowaniu posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ i PIDz na potrzeby jednostek Policji woj. lubusk. POWTÓRZENIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.