eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Budowa toru rowerowego typu "Pumptrack" na terenie ośrodka "Lewityn"- w systemie zaprojektuj i wybuduj

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-18

Ogłoszenie nr 510051322-N-2019 z dnia 18-03-2019 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji: Budowa toru rowerowego typu "Pumptrack" na terenie ośrodka "Lewityn"- w systemie zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Turystyczne zagospodarowanie terenów rekreacyjnych "Lewityn" w Pabianicach", który współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510364-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 33045300000000, ul. ul. Stefana "Grota" Roweckiego 3, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-42 212 10 57, e-mail komor@mosir.pabianice.pl, faks 0-42 212 10 54.
Adres strony internetowej (url): http://www.mosir.pabianice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa toru rowerowego typu "Pumptrack" na terenie ośrodka "Lewityn"- w systemie zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie budowa toru rowerowego typu "Pumptrack". Tor rowerowy, złożony będzie z przeszkód (muld/nasypów) i zakrętów specjalnie wyprofilowanych tworzących zamkniętą pętlę, ułożonych w sekwencje, które umożliwiają rozpędzanie się i utrzymywanie prędkości bez konieczności pedałowania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego: a) projekt budowlany, b) przygotowanie wniosku do zgłoszenia robót i zgłoszenie robót, c) projekt wykonawczy, d) specyfikacje techniczne Wykonania o Odbioru robót, e) koncepcję wizualizacyjną w formie elektronicznej i papierowej wydrukowanej minimum w formacie A3 (wizualizacja hiperrealistyczna), f) wszelkie niezbędne uzgodnienia, ekspertyzy i badania techniczne g) wykonanie dokumentacji powykonawczej 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i zapisami SIWZ: a) wykonanie rekreacyjnego toru rowerowego typu "pumptrack", b) parametry techniczne: ? powierzchnia asfaltowa: 450 m2 ? całość powierzchni do zagospodarowania: 1300-1400 m2 ? szerokość warstwy jezdnej toru minimum 170 cm ? wysokość profilowanych zakrętów minimum 85 cm ? ilość zakrętów profilowanych - minimum 4 szt. ? promień skrętów- minimum 400cm ? minimalna długość toru 220-250mb c) plantowanie terenu i założenie trawnika, montaż obiektów małej architektury, d) opracowanie regulaminu sposobu korzystania z trasy rowerowej, e) wykonanie i montaż tablic informacyjnych oraz tablic z regulaminem, f) wszystkie przeszkody powinny być tak wyprofilowane, by umożliwić płynną jazdę, g) powierzchnia asfaltowa powinna mieć możliwie jednorodną teksturę i gładkość by umożliwić komfortową jazdę użytkownikom na rolkach, wrotkach , deskorolkach i podobnych sprzętach, h) powierzchnia toru musi być tak zaprojektowana by w żadnym z miejsc na torze nie powstawały zastoiny wody, w miejscach gdzie to jest niemożliwe należy zastosować odpowiedni system odwodnienia, i) kształt, konstrukcja i wykończenie toru powinny zapewniać możliwość bezpiecznego opuszczania pasma ruchu, j) w najwyższych punktach zakrętów zaleca się zastosowanie specjalnego oznakowania wizualnego, informującego o zbliżaniu się do krawędzi pasma jezdnego. 3. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: a) wymaga się złożenia pięciu kompletnych egzemplarzy projektów w wersji papierowej u Zamawiającego, b) każdy projekt powinien zawierać: niezbędne pozwolenie/zgłoszenie, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski i przedmiar robót, c) projekty powinny być skompletowane, spięte w segregatorach i złożone na potrzeby Zamawiającego w pięciu egz., d) wszelkie dokumenty powinny być złożone również na płycie CD w formacie pdf oraz DWG i przekazane Zamawiającemu w dwóch egz. 4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w Programie funkcjonalno-użytkowym, opisie przedmiotu zamówienia a także z postanowieniami SIWZ oraz załącznikami do SIWZ, tj.: a) Program funkcjonalno-użytkowy - "Budowa toru rowerowego typu "Pumptrack" na terenie ośrodka "Lewityn" będącego własnością Urzędu Miejskiego w Pabianicach. 5. Zamawiający wymaga dostosowania infrastruktury toru rowerowego do potrzeb osób niepełnosprawnych tj. odpowiednie oznakowania terenu toru, oznaczenie w postaci tabliczek umieszczonych od strony ścieżek rowerowych - 3 szt. w formacie ułatwiającym osobom niedowidzącym przeczytanie treści. 6. Zamawiający wymaga by tablice informacyjne i regulaminy opatrzone były logo zgodnie z założeniami Projektu "Turystyczne zagospodarowanie terenów rekreacyjnych "Lewityn" w Pabianicach", który współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 7. Zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy robót szczegółowo opisany jest w części III SIWZ tj. Programie funkcjonalno-użytkowym. Dokumentacja dostępna jest do wglądu na stronie internetowej bądź w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy MOSiR Pabianice. 8. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robót na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego. 9. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przedłoży w terminie 7 dni od podpisania umowy harmonogram rzeczowo - finansowy do akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowa forma harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy. 11. Harmonogram powinien być podzielony na pozycje w taki sposób, aby obejmował cały zakres rzeczowy robót. 12. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie się odbywało fakturą częściową i fakturą końcową tj. po podpisaniu odbioru końcowego. Podstawę do wystawienia faktury częściowej stanowi protokół odbioru dokumentacji projektowej. Rozliczenie końcowe Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury końcowej, po podpisaniu protokołu końcowego. 13. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zachowaniem nie gorszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów/urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały/urządzenia gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Urządzenia równoważne powinny spełniać wymagania określone w SIWZ oraz Programie funkcjonalno-użytkowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71221000-3, 71320000-7, 71220000-6, 45220000-5, 45111291-4, 45223800-4, 45200000-9, 45212140-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 334959.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VELO Projekt Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Orzechowa 22
Kod pocztowy: 15-822
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 412000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 412000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 412000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.