To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-27
Ogłoszenie nr 510055341-N-2020 z dnia 27-03-2020 r.
Straż Miejska Miasta Lublin: Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 25 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512783-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska Miasta Lublin, Krajowy numer identyfikacyjny 43268646000000,
ul. Podwale
3 A,
20-117
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 466 50 00, e-mail
sekretariat@986.pl, sm@lublin.eu, faks
81 466 50 01.
Adres strony internetowej (url): www.986.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 25 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SM-FN-AD.220.3.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 25 części wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz.U. z 1998.112.713 ze zm) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. Zakres zamówienia został podzielony na 25 części: 1) część 1: czapka służbowa okrągła - 30 szt. i czapka letnia typu sportowego - 22 szt. 2) część 2: kurtka zimowa długa ¾ z podpinką - 24 szt. i kurtka uniwersalna z podpinką 58 szt. 3) część 3: kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - 20 szt., spodnie zimowe proste - 27 szt., spodnie letnie proste - 43 szt. i spódnica letnia - 7 szt. 4)część 4: kamizelka służbowa - 45 szt. 5) część 5: koszula w kolorze białym długi rękaw - 27 szt., koszula w kolorze białym krótki rękaw - 93 szt., koszula w kolorze błękitnym długi rękaw - 45 szt. i koszula w kolorze błękitnym krótki rękaw 165 szt. 6) część 6: krawat - 71 szt. 7) część 7: sweter - 36 szt. 8) część 8: szalik - 26 szt. 9) część 9: rękawiczki - 33 pary 10) część 10: pas główny - 28 szt. i pasek skórzany wąski - 25 szt. 11) część 11: pas taktyczny - 20 szt. 12) część 12: skarpety zimowe - 255 par i skarpety letnie -906 par 13) część 13: mundur specjalny: kurtka specjalna - 24 szt. i spodnie długie specjalne - 78 szt. 14) część 14: koszulka typu polo ciemnogranatowa - 150 szt. 15) część 15: marynarka dwurzędowa - 1 szt. 16) część 16: spodnie krótkie typu bermudy - 33 szt. 17) część 17: dystynkcje (pagony) - 393 komplety 18) część 18: kamizelka ostrzegawcza - 17 szt. 19) część 19: koszulobluza w kolorze ciemnogranatowym - 32 szt. 20) część 20: naszywki haftowane (emblematy) - 906 szt. 21) część 21: buty letnie typu półbuty damskie/męskie - 33 pary, półbuty wyjściowe, typ garniturowy - 3 pary 22) część 22: buty do munduru specjalnego: 41 par 23) część 23: buty zimowe - 23 pary 24) część 24: buty na rower - 23 pary 25) część 25: buty na łódź - 3 pary. Zamawiający wymaga, aby umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarta została na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV: 18443320-5, 18223200-0, 18232000-4, 18235400-9, 18332000-5, 18333000-2, 18423000-0, 18235300-8, 18422000-3, 18424000-7, 18425000-4, 18317000-4, 35812000-9, 18230000-0, 18233000-1, 18420000-9, 35113440-5, 18815000-5, 18815100-6, 18820000-3, 18213000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Czapki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wykonawcy, którzy złożyli oferty na tę część zamówienia zostali wykluczeni z postępowania a ich oferty, na podstawie przepisu art.24 ust.4 Pzp zostały odrzucone. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt 1 Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kurtki, spodnie, spódnice |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena zaoferowana przez Wykonawcę, który jako jedyny złożył ofertę na tę część znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny złożonej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt 4 Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Kamizelka służbowa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena zaoferowana przez Wykonawcę, który jako jedyny złożył ofertę na tę część znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny złożonej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt 4 Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Swetry |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena zaoferowana przez Wykonawcę, który jako jedyny złożył ofertę na te część zamówienia znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny złożonej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust 1 pkt 4 Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Rękawiczki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na tę część zamówienia nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne: art.93 ust. 1 pkt 1 Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Wyroby skórzane: pas głowny i pasek wąski skórzany |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wykonawcy, którzy złożyli oferty na tę część zamówienia zostali wykluczeni z postępowania a ich oferty, na podstawie przepisu art. 24 ust 4 Pzp, zostały odrzucone. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Mundur specjalny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena zaoferowana przez Wykonawcę, który jako jedyny złożył ofertę na tę część zamówienia znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny złożonej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt 4 Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Koszulki polo ciemnogranatowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8700.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HAKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10701.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Krawaty |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
958.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HAKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1179.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Szaliki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
572.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAN MARKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
703.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Marynarka dwurzędowa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na tę część zamówienia złożona została tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Spodnie krótkie typu bermudy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Jedyny Wykonawca, który złożył ofertę na tę część zamówienia podlegał wykluczeniu z postępowania a jego oferta na podstawie przepisu art. 24 ust. 4 Pzp została odrzucona. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Dystynkcje (pagony) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2358.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HAKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2900.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Kamizelki ostrzegawcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
799.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUBMAR Andrzej Lubera
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
982.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Koszulobluzy ciemnogranatowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1856.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPH SKOLIMTEX Andrzej Skolimowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2282.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Naszywki haftowane (emblematy) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3533.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HAKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4348.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Koszule (damskie/męskie) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14736.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPH SKOLIMTEX Andrzej Skolimowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18125.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pasy taktyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
973.01
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MILITARIA.PL Sp. z o.o. Sp.K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1196.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Byty letnie typu półbuty |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3492.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROFIBUT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4295.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Buty do munduru specjalnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4838.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BUTSTAR Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5950.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Buty zimowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3335.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BUTSTAR Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4102.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Buty na rower |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na tę część zamówienia złożona została jedyna oferta ale podlegała odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Buty łódź |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na tę część zamówienia nie została złożona żadna oferta. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Zakup i dostawa elementów umundurowania i ekwipunku dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Dostawa partii prototypowej, wzoru partii próbnej, partii próbnej i wzorów do produkcji seryjnej półbutów damskich
- "Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych z zastosowaniem technologii Low Derma"
- Dostawa sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2025 roku
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Nowa Dęba
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.