eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockSukesywna dostawa papieru do drukarek, ksera, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-25

Ogłoszenie nr 510057356-N-2019 z dnia 25-03-2019 r.

Powiat Otwocki: Sukesywna dostawa papieru do drukarek, ksera, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512605-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 13 05-400 Otwock 2) Powiatowy Urząd Pracy ul .Górna 11/13, 05-400 Otwock 3) Zarząd Dróg Powiatowych ul. Westerplatte 36, 05-480 Karczew 4) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Komunardów 10 w Otwocku 5) Dom Pomocy Społecznej w Anielinie k/Otwocka Anielin 1, 05-480 Karczew 6) Dom Pomocy Społecznej w Otwocku ul. Konopnickiej 15/17, 05-400 Otwock 7) Ognisko Wychowawcze Świder im. Kazimierza Lisieckiego "Dziadka" ul. Mickiewicza 43/47, 05-400 Otwock 8) Domy dla Dzieci w Otwocku ul .Cieszyńska 9, 05-400 Otwock 9) Dom dla Dzieci w Otwocku ul. Prądzyńskiego 1, 05-400 Otwock 10) Dom dla Dzieci w Otwocku ul. Ujejskiego 14, 05-400 Otwock 11) Rodzinny Dom Dziecka w Podbieli, Podbiel 20, 05-430 Celestynów 12) Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Pułaskiego 5a, 05-400 Otwock 13) Dom Pomocy Społecznej "Wrzos", ul. Zagłoby 8/10, 05-400 Otwock 14) Oświata Powiatowa ul. Poniatowskiego 10, 05-400 Otwock 15) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 1, im. Marii Konopnickiej w Otwocku, 05-402 Otwock ul. Majowa 17/19 16) Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 05-402 Otwock ul. Majowa 17/19 17) Zespół Szkół nr 2 im. Marii Skłodowskiej - Curie 05-400 Otwock ul. Pułaskiego 7 18) Zespół Szkół Nr 1, 05-400 Otwock ul Słowackiego . 4/10 19) Zespół Szkół Ekonomiczno - Gastronomicznych im. St. Staszica 05-400 Otwock ul. Konopnickiej 3 20) Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury im. Michała Elwiro Andriollego ul. Poniatowskiego10, 05-400 Otwock 21) Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. K.I. Gałczyńskiego ul. gen. J. Filipowicza 9, 05-400 Otwock 22) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 2, 05-400 Otwock ul .Literacka 8 23) Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii " Jędruś" w Józefowie ul. Główna 10, 05-410 Józefów 24) Powiatowa Biblioteka Publiczna ul. Pułaskiego 3A, 05-400 Otwock


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Otwocki, Krajowy numer identyfikacyjny 13268681000000, ul. ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 778-1-300, e-mail przetargi@powiat-otwocki.pl, faks 22 778-1-302.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-otwocki.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat-otwocki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego . Jednostki odpowiadają za opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj zamawianego papieru ilości szacunkowe zapotrzebowanie , szacunkową wartość. Każda jednostka będzie zawierać oddzielną umowę.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukesywna dostawa papieru do drukarek, ksera, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SAI.272.1.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, ksera, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania przez poszczególne jednostki organizacyjne 2.Szczegółowy wykaz, papieru, ich ilość są wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykaz zawiera przewidywane zaopatrzenie na papier w ciągu 12 miesięcy. 3. Wydawanie i dostarczanie papieru do Zamawiającego następować będzie partiami, począwszy od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy na podstawie zamówień składanych przez poszczególne jednostki z którymi zawarte będą odrębne umowy .. 4.Papier do urządzeń drukujących musi posiadać oryginalne opakowania producenta, tj. odpowiednio w pudła oraz kartony aby w czasie wnoszenia nie uległ rozsypaniu itp. oraz nie był narażony na czynniki atmosferyczne np. deszcz. musi być opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. 5.Zamówienia częściowe mogą być składane przez Odbiorców , z którymi zawarte zostały umowy faksem, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w innej umówionej formie. 6. Zamawiający wymaga wyceny papieru na podstawie załączonego formularz cenowego.. 7. Dostawa (transport) towaru wraz z załadunkiem i rozładunkiem będzie następowała sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia zamówienia częściowego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały biurowe do siedzib Odbiorców wraz z wniesieniem do odpowiednich pomieszczeń wskazanych przez Obiorców 8.Rodzaj papieru stanowiących przedmiot zamówienia, wielkości oraz zakres zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedstawione ilości papieru, zawarte w opisie przedmiotu zamówienia stanowią jedynie ilości szacunkowe i stanowią podstawę do wyliczenia całościowej ceny dla porównania złożonych ofert. Rozliczenia za rzeczywiście wykonane dostawy w poszczególnych asortymentach będą się odbywały na podstawie faktycznie dokonanych zamówień częściowych w oparciu o ceny jednostkowe, podane w ofercie. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wartości zamówienia do 20% w stosunku do wartości maksymalnej. Papier uniwersalny, biały, format A4 Klasy B, przeznaczony do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek i faxów, do wykonywania wydruków czarno - białych, oraz z elementami barwnej grafiki (logo, tekst, wykresy) białość min. 160 wg skali białości CIE, gramatura 80g/m², ryza 500 arkuszy- 6973 ryz Papier uniwersalny, ecru, format A4 Klasy B, przeznaczony do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek i faxów, do wykonywania wydruków czarno - białych, oraz z elementami barwnej grafiki (logo, tekst, wykresy) gramatura 80g/m², ryza 500 arkuszy - 1 ryz Papier uniwersalny, biały, format A3 Klasy B, przeznaczony do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek i faxów, do wykonywania wydruków czarno - białych, oraz z elementami barwnej grafiki (logo, tekst, wykresy) białość min. 160 wg skali białości CIE, gramatura 80g/m², ryza 500 arkuszy -238 ryz Papier uniwersalny, żółty, format A3 Klasy B, przeznaczony do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek i faxów, do wykonywania wydruków czarno - białych, oraz z elementami barwnej grafiki (logo, tekst, wykresy) , gramatura 80g/m², ryza 500 arkuszy-1 ryz Papier uniwersalny, czerwony, format A3 Klasy B, przeznaczony do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek i faxów, do wykonywania wydruków czarno - białych, oraz z elementami barwnej grafiki (logo, tekst, wykresy) , gramatura 80g/m², ryza 500 arkuszy -1 ryza Papier uniwersalny, niebieski, format A3 Klasy B, przeznaczony do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek i faxów, do wykonywania wydruków czarno - białych, oraz z elementami barwnej grafiki (logo, tekst, wykresy) , gramatura 80g/m², ryza 500 arkuszy -1 ryza Papier biały A4 200g Papier wysokiej jakości przeznaczony do kolorowych wydruków laserowych, atramentowych oraz wykonywania wydruków z elementami barwnej grafiki, wysoka jakość, bardzo gładka powierzchnia, gramatura 200g/ m², ryza 250 arkuszy -45 -ryz Papier biały A4 250g Papier wysokiej jakości przeznaczony do kolorowych wydruków we wszystkich urządzeniach biurowych: drukarki laserowe, atramentowe, kserokopiarki oraz wykonywania wydruków z elementami barwnej grafiki, wysoka jakość, bardzo gładka powierzchnia, gramatura 250g/ m², ryza 250 arkuszy -5 ryz Papier biały A4 160g Papier wysokiej jakości przeznaczony do kolorowych wydruków laserowych, atramentowych oraz wykonywania wydruków z elementami barwnej grafiki, wysoka jakość, bardzo gładka powierzchnia, gramatura 160g/ m², ryza 250 arkuszy -31 ryz Papier samoprzylepny A4 ( op.100 szt.) w arkuszach o formacie A4, rozmiar 210 mm x 297mm -24 op Papier niepowlekany do plotera o wysokiej białości, bielony tlenem, gramatura 80g rozmiar 610x50m-50 rolka Papier niepowlekany do plotera o wysokiej białości ,bielony tlenem, gramatura 90g rozmiar 914x100m-25 rolka Papier termiczny o wymiarach: szerokość 80mm, długość 90 metrów 55g/12,5mm -110 rolka Papier wizytówkowy A4 typu płótno/ biały op.20 arkuszy gramatura 240g.-3 op Papier wizytówkowy A4 typu Ryps/biały op.20 arkuszy gramatura 240g- .3 op Papier do faksu o wymiarach: szerokość 210mm, długość 30m -20 rolka Karton ozdobny A4 220-250g/m² płótno biały/ecru op.20 szt.-10op Rolka etykieta termiczna do drukarek kodów kreskowych 50x30/1000- 4 Rolka etykieta termiczna do drukarek kodów kreskowych 40x25/1000 - 2 Mata Light Grip pozwala na łatwe wycinanie i usuwanie zwykłego papieru do drukarek biurowych, papieru welinowego i innych delikatnych materiałów.o wymiarach 12 "x 24" Mata Standard Grip idealna do szerokiej gamy średnich materiałów, w tym papieru, winylu, foli czy naprasowanek.Jedna standardowa mata do cięcia o wymiarach 12 "x 24"- Mata Standard Grip idealna do szerokiej gamy średnich materiałów, w tym papieru, winylu, foli czy naprasowanek.o grubości 12 "x 24" ( 3maty - 1 komplet)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30197644-2


Dodatkowe kody CPV: 30197630-1, 30197640-4, 30197641-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Sukesywna dostawa papieru do drukarek, ksera, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92736.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Barbara Bogucka Marter
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Majowa 92, Dziechciniec
Kod pocztowy: 05-462
Miejscowość: Wiązowna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100753.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100753.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100753.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.