Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-02-25
Ogłoszenie nr 512605-N-2019 z dnia 2019-02-25 r.
Powiat Otwocki: Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, ksera, urządzen wielofunkcyjnych i faksu dla jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Powiat Otwocki ul. Górna 13 ; 05-400 OtwockPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot |
Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 |
Zarząd Dróg Powiatowych ul. Westerplatte 36, 05-480 Karczew |
Powiatowe centrum Pomocy Rodzinie ul. Komunardów 10, 05-400 Otwock |
Dom Pomocy Społecznej w Anielinie k/Otwocka Anielin 1 , 05-480 Karczew |
Dom Pomocy Społecznej w Otwocku ul. Marii Konopnickiej 15/17, 05-400 Otwock |
Ognisko Wychowawcze Świder im. Kazimierza Lisieckiego "Dziadka" ul. Mickiewicza 43/47 05-400 Otwock |
Powiatowy Urząd Pracy ul. Górna 11/13; 05-400 Otwock |
Domy dla dzieci w Otwocku ul. Cieszyńska 9; 05-400 Otwock |
Domy dla dzieci w Otwocku ul. Prądzyńskiego 1; 05-400 Otwock |
Dom dla Dzieci w Otwocku ul. Ujejskiego 14, 05-400 Otwock |
Rodzinny Dom Dziecka w Podbieli, Podbiel 20; 05-430 Celestynów |
Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Puławskiego 5a; 05-400 Otwock |
Dom Pomocy Społecznej "Wrzos" ul. Zagłoby 8/10, 05-400 Otwock |
Oświata Powiatowa ul. Poniatowskiego 10, 05-400 Otwock |
Specjalny Ośrodek-Szkolno-Wychowawczy Nr 1 , im. Marii Konopnickiej w Otwocku ul. Majowa 17/19 ; 05-402 Otwock |
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogicza ul. Majowa 17/19, 05-402 Otwock |
Zespól Szkól nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Pułaskiego 7, 05-400 Otwock |
Zespól Szkól nr 1 ul. Słowackiego 4/10; 05-400 Otwock |
Zespól Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych im. St. Staszica , ul. Konopnickiej 3; 05-400 Otwock |
Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury im. Michała Elwiro Androllego ul. Poniatowskiego 10, 05-400 Otwock |
Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. K.L. Gałczyńskiego ul. gen. J. Filipowicza 9, 05-400 Otwoock |
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2, ul. Literacka 8, 05-400 Otwock |
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii "Jędruś" w Józefowie ul. Główna 10, 05-410 Józefów |
Powiatowa Biblioteka Publiczna ul. Pułaskiego 3A, 05-400 Otwock |
Powiatowy Urząd Pracy ul. Górna 11/13, 05-400 Otwock |
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Otwocki, krajowy numer identyfikacyjny
13268681000000, ul.
ul. Górna
13
,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 778-1-300, e-mail
przetargi@powiat-otwocki.pl, faks
22 778-1-302.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-otwocki.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
www.powiat-otwocki.pl/bip
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Zgodnie z porozumieniami zawartymi z wymienionymi jednostkami organizacyjnymi o wspólne przeprowadzenie postępowania wyznaczono Powiat Otwocki jako upoważniony do przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz tych jednostek. Jednostki organizacyjne odpowiadają za opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe zapotrzebowanie , szacunkową wartość. Każda jednostka zawierać będzie oddzielną umowę.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Tak. www. powiat-otwocki.pl/BIP
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiat-otwocki.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej . Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście za pośrednictwem pocłańca
Adres:
Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 - kancelaria
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, ksera, urządzen wielofunkcyjnych i faksu dla jednostek organizacyjnych Powiatu Otwockiego
Numer referencyjny:
SAI.272.1.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, ksera, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania przez poszczególne jednostki organizacyjne 2.Szczegółowy wykaz, papieru, ich ilość są wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykaz zawiera przewidywane zaopatrzenie na papier w ciągu 12 miesięcy. 3. Wydawanie i dostarczanie papieru do Zamawiającego następować będzie partiami, począwszy od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy na podstawie zamówień składanych przez poszczególne jednostki z którymi zawarte będą odrębne umowy .. 4.Papier do urządzeń drukujących musi posiadać oryginalne opakowania producenta, tj. odpowiednio w pudła oraz kartony aby w czasie wnoszenia nie uległ rozsypaniu itp. oraz nie był narażony na czynniki atmosferyczne np. deszcz. musi być opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. 5.Zamówienia częściowe mogą być składane przez Odbiorców , z którymi zawarte zostały umowy faksem, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w innej umówionej formie. 6. Zamawiający wymaga wyceny papieru na podstawie załączonego formularz cenowego.. 7. Dostawa (transport) towaru wraz z załadunkiem i rozładunkiem będzie następowała sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia zamówienia częściowego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały biurowe do siedzib Odbiorców wraz z wniesieniem do odpowiednich pomieszczeń wskazanych przez Obiorców 8.Rodzaj papieru stanowiących przedmiot zamówienia, wielkości oraz zakres zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedstawione ilości papieru, zawarte w opisie przedmiotu zamówienia stanowią jedynie ilości szacunkowe i stanowią podstawę do wyliczenia całościowej ceny dla porównania złożonych ofert. Rozliczenia za rzeczywiście wykonane dostawy w poszczególnych asortymentach będą się odbywały na podstawie faktycznie dokonanych zamówień częściowych w oparciu o ceny jednostkowe, podane w ofercie. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wartości zamówienia do 20% w stosunku do wartości maksymalnej Papier uniwersalny, biały, format A4 Klasy B, przeznaczony do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek i faxów, do wykonywania wydruków czarno - białych, oraz z elementami barwnej grafiki (logo, tekst, wykresy) białość min. 160 wg skali białości CIE, gramatura 80g/m^2, ryza 500 arkuszy- 6973 ryz Papier uniwersalny, ecru, format A4 Klasy B, przeznaczony do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek i faxów, do wykonywania wydruków czarno - białych, oraz z elementami barwnej grafiki (logo, tekst, wykresy) gramatura 80g/m^2, ryza 500 arkuszy - 1 ryz Papier uniwersalny, biały, format A3 Klasy B, przeznaczony do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek i faxów, do wykonywania wydruków czarno - białych, oraz z elementami barwnej grafiki (logo, tekst, wykresy) białość min. 160 wg skali białości CIE, gramatura 80g/m^2, ryza 500 arkuszy -238 ryz Papier uniwersalny, żółty, format A3 Klasy B, przeznaczony do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek i faxów, do wykonywania wydruków czarno - białych, oraz z elementami barwnej grafiki (logo, tekst, wykresy) , gramatura 80g/m^2, ryza 500 arkuszy-1 ryz Papier uniwersalny, czerwony, format A3 Klasy B, przeznaczony do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek i faxów, do wykonywania wydruków czarno - białych, oraz z elementami barwnej grafiki (logo, tekst, wykresy) , gramatura 80g/m^2, ryza 500 arkuszy -1 ryza Papier uniwersalny, niebieski, format A3 Klasy B, przeznaczony do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek i faxów, do wykonywania wydruków czarno - białych, oraz z elementami barwnej grafiki (logo, tekst, wykresy) , gramatura 80g/m^2, ryza 500 arkuszy -1 ryza Papier biały A4 200g Papier wysokiej jakości przeznaczony do kolorowych wydruków laserowych, atramentowych oraz wykonywania wydruków z elementami barwnej grafiki, wysoka jakość, bardzo gładka powierzchnia, gramatura 200g/ m^2, ryza 250 arkuszy -45 -ryz Papier biały A4 250g Papier wysokiej jakości przeznaczony do kolorowych wydruków we wszystkich urządzeniach biurowych: drukarki laserowe, atramentowe, kserokopiarki oraz wykonywania wydruków z elementami barwnej grafiki, wysoka jakość, bardzo gładka powierzchnia, gramatura 250g/ m^2, ryza 250 arkuszy -5 ryz Papier biały A4 160g Papier wysokiej jakości przeznaczony do kolorowych wydruków laserowych, atramentowych oraz wykonywania wydruków z elementami barwnej grafiki, wysoka jakość, bardzo gładka powierzchnia, gramatura 160g/ m^2, ryza 250 arkuszy -31 ryz Papier samoprzylepny A4 ( op.100 szt.) w arkuszach o formacie A4, rozmiar 210 mm x 297mm -24 op Papier niepowlekany do plotera o wysokiej białości, bielony tlenem, gramatura 80g rozmiar 610x50m-50 rolka Papier niepowlekany do plotera o wysokiej białości ,bielony tlenem, gramatura 90g rozmiar 914x100m-25 rolka Papier termiczny o wymiarach: szerokość 80mm, długość 90 metrów 55g/12,5mm -110 rolka Papier wizytówkowy A4 typu płótno/ biały op.20 arkuszy gramatura 240g.-3 op Papier wizytówkowy A4 typu Ryps/biały op.20 arkuszy gramatura 240g- .3 op Papier do faksu o wymiarach: szerokość 210mm, długość 30m -20 rolka Karton ozdobny A4 220-250g/m^2 płótno biały/ecru op.20 szt.-10op Rolka etykieta termiczna do drukarek kodów kreskowych 50x30/1000- 4 Rolka etykieta termiczna do drukarek kodów kreskowych 40x25/1000 - 2 Mata Light Grip pozwala na łatwe wycinanie i usuwanie zwykłego papieru do drukarek biurowych, papieru welinowego i innych delikatnych materiałów.o wymiarach 12 "x 24" Mata Standard Grip idealna do szerokiej gamy średnich materiałów, w tym papieru, winylu, foli czy naprasowanek.Jedna standardowa mata do cięcia o wymiarach 12 "x 24"- Mata Standard Grip idealna do szerokiej gamy średnich materiałów, w tym papieru, winylu, foli czy naprasowanek.o grubości 12 "x 24" ( 3maty - 1 komplet)
II.5) Główny kod CPV: 30197644-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30197630-1 |
30197640-4 |
30197641-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W zakresie braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca do oferty dołacza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym Zamawiającego. Powyższe oświadczenie stanowi potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie skłąda kazdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać, brak podstaw wykluczenia. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeśli oferta nie zaostała podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji w KRS/CEiDG, została podpisana przez inne osoby. Pełnomocnictwo skłąda się w oryginale lub kseropkopii poświadczonej przez notariusza lub mocodawcę. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy , w zakresie: 1) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np.: a) ustawowego zwiększenia bądź zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług( VAT) dotyczącej przedmiotu umowy, b) zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT czy podatku akcyzowego jeszcze nie wykonano. 2) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 3) zmiany podwykonawców, którzy zostali wskazani w ofercie Wykonawcy, 2. Warunki dokonywania zamian postanowień umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) uzasadnienie zmiany prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, 3) forma pisemna pod warunkiem nieważności w formie aneksu do umowy 3. Umowa może zostać rozwiązana przed upływem terminu jej obowiązywania tylko i wyłączenie za zgodnym porozumieniem stron. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej już części umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu chłodzenia oraz dystrybucji wody dla urządzeń uruchamianych w laboratorium w ramach projektu Wektor
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w 2025 r.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.01.2025-30.06.2025 r.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.