To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-10
Ogłoszenie nr 510063563-N-2020 z dnia 10-04-2020 r.
Szkoła Podstawowa Nr 9: Modernizacja obiektu-instalacji elektrycznej i słaboprądowej-etap 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550056394-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 9, Krajowy numer identyfikacyjny 72165600000000,
ul. ul. Sobieskiego
14,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 391 362, e-mail
sekretariat@sp9.gliwice.eu, faks
322 391 362.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja obiektu-instalacji elektrycznej i słaboprądowej-etap 4
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP9.260.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących - czwarty etap robót: - modernizacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych kondygnacji piwnicznej budynku szkoły, prace towarzyszące budowlane, w tym: kompleksowe malowanie pomieszczeń, wymiana posadzki PCW w części pomieszczeń, uzupełnienie/wymiana okładzin ściennych, posadzek, uzupełnienie powłok malarskich. Uwaga: istniejące instalacje słaboprądowe należy pozostawić - demontaż może nastąpić tylko w uzgodnieniu z zamawiającym. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 2500,00 złotych brutto - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe - w przypadkach tego wymagających zapewni zasilanie budynku z agregatu prądotwórczego - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - wyniesienie mebli i wyposażenia ponowne wniesienie, zabezpieczenie folią - wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie gotowe do użytkowania). - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym źródła światła - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, w tym odbiory operatora systemu dystrybucji/sprzedaży energii elektrycznej - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., w tym koszty operatora systemu dystrybucji/sprzedaży energii elektrycznej - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia - wersja papierowa oraz wersja elektroniczna(skany dokumentów), - zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki - do usuwania gruzu zastosuje specjalny rękaw, rynnę - wykonana wydzielenia strefy robót śluzy, przepierzenia wydzielające klatki schodowe od korytarzy - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - wykona połączenia istniejących instalacji do nowych tablic elektrycznych - wykona wyrównanie powierzchni po zaprawieniu bruzd i przygotowanie powierzchni do malowania, wykona malowanie pasów szerokości około 20 cm po zaprawieniu bruzd, po przebiciach - w przypadku pomieszczeń w których nie przewiduję się ich całkowitego malowania - wykona demontaż zbędnych, nieczynnych instalacji - wykona próbę na gorąco wraz ze sprawdzeniem szczelności oraz uruchomieniem, odpowietrzeniem instalacji centralnego ogrzewania w dniu rozpoczęcia sezonu grzewczego - wykona sterowanie oświetleniem korytarza do tablicy na portierni - wykona pomiary natężenia oświetlenia pomieszczeń parteru Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - oddzielny załącznik - dokumentacja projektowa - oddzielny załącznik - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - oddzielny załącznik Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 19.00 d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki f) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie aby nie utrudniać funkcjonowania placówki - termin wykonywania tych prac winien być uzgodniony z placówką przed ich rozpoczęciem. Głośne prace mogą być wykonywane w okresie roku szkolnego w godzinach od 15.00 do 20.00. Głośne prace mogą być wykonywane w okresie wakacji w godzinach od 8.00 do 19.00.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45400000-1, 45311100-1, 45311200-2, 45314000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
487804.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMAR Marek Biziuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
630000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w ogłoszeniu o przetargu nieograniczonym, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie nr 554111-N-2019 z dnia 2019-05-30 r.) przewidział udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki kołowej z operatorem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- wykonanie kompleksowego remontu wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu w lokalach mieszkalnych nr 12,14, i 15 przy ul. Kozielskiej 13 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- 4WOG.1200.2712.22.2025 Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty i słodyczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.