To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-16
Ogłoszenie nr 510065798-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu: Dostawa warzyw i owoców do punktu żywienia Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524222-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 21102313000000,
ul. ul. Wojska Polskiego
2,
59-800
Lubań, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
75 725 41 73; 797 337 960, e-mail
zamowienia.osssg@strazgraniczna.pl, faks
75 725 47 75.
Adres strony internetowej (url): www.oss.strazgraniczna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw i owoców do punktu żywienia Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5/SZP/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę warzyw i owoców do punktu żywienia OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ Dział I. pkt 1. 2) Ponadto przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi określone we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 03220000-9
Dodatkowe kody CPV: 15331480-5, 15331142-4, 03221112-4, 03221113-1, 03221110-0, 03221410-3, 03221111-7, 03221000-6, 03222210-8, 03222111-4, 03222321-9, 03221260-6, 03221230-7, 03221270-9, 03221240-0, 03221300-9, 03221310-2, 03212100-1, 03221430-9, 03222118-3, 03222322-6, 03221250-3, 03221400-0, 15872500-6, 15870000-7, 03222330-5, 03221212-5, 03221420-6, 03110000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
106322.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa Andruszkiewicz - Mirosław Andruszkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99985.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 - odzież, zbierana na terenie Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 w roku 2024"
- "SPRZEDAŻ I DOSTAWA OGUMIENIA DLA POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O."
- Przebudowa drogi do cmentarza w Pisarzowicach
- Rewitalizacja budynku Szkoły Muzycznej - Etap II. Formuła zaprojektuj i wybuduj + inspektor nadzoru
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Lubaniu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pisarzowice II etap
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek i artykułów spożywczych
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Przewrotnem od 02.09.2024r. do 29.08.2025r.
- Dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.