eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › "Zagospodarowanie terenów wokół rzeki Iławki na odcinku od mostu kolejowego, poprzez trasę pod mostem Al. Jana Pawła II do połączenia ulic Sosnowa/Świerkowa"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-17

Ogłoszenie nr 510066565-N-2020 z dnia 17-04-2020 r.

Gmina Miejska Iława: "Zagospodarowanie terenów wokół rzeki Iławki na odcinku od mostu kolejowego, poprzez trasę pod mostem Al. Jana Pawła II do połączenia ulic Sosnowa/Świerkowa"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
4. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś; 5 Środowisko Przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów; Działanie: 5.3. Ochrona różnorodności biologicznej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507796-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540030820-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000000, ul. ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (089) 6490159, 6490101, e-mail przetargi@umilawa.pl, faks (089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): www.bip.umilawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zagospodarowanie terenów wokół rzeki Iławki na odcinku od mostu kolejowego, poprzez trasę pod mostem Al. Jana Pawła II do połączenia ulic Sosnowa/Świerkowa"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak postępowania: ZP.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zagospodarowanie terenów wokół rzeki Iławki na odcinku od mostu kolejowego, poprzez trasę pod mostem Al. Jana Pawła II do połączenia ulic Sosnowa/Świerkowa". 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę ścieżek rowerowych z nawierzchni bitumicznych; 2) budowę ciągów pieszych z nawierzchni mineralno-żwirowej; 3) wykonanie rozbiórek i przebudowa instalacji wod. - kan. i en. ogrodów działkowych 4) budowę sieci i oświetlenia 5) budowę elementów małej architektury 6) budowę kładki przez rzekę 7) wycinkę drzew i krzewów 8) zagospodarowanie terenów zieleni, wykonanie nasadzeń kompensacyjnych oraz innych roślin, zgodnie z gospodarką zielenią 9) budowę przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych 10) budowę sieci monitoringu wizyjnego 11) budowę obiektu A3-toalety kontenerowej 3. W związku z tym, że zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej, istnieje obowiązek wykonania i montażu 2 szt. szt. tablic informacyjno-promocyjnych, które muszą być zgodne z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji dostępnym na stronie: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń. 5. W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót, SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są dokumentacje projektowe, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. 8. Zamawiający informuje, że etap I i etap II realizacji ścieżek zostały już wykonane i Zamawiający oczekuje, iż jakość i estetyka wykonania nie będą gorsze niż dla etapów już zrealizowanych. Zamawiający zainteresowany jest osiągnięciem efektu spójności estetyczno-przestrzennej. 9. Ze względu na to, że realizacja obejmuje jedynie fragment zadania objętego pierwotną dokumentacją projektową wykonaną w roku 2016 a jej aktualizacja wykonana w 2018r. nie obejmowała całości zamawianych robót, Zamawiający załącza w załączniku nr 8 do SIWZ -Instrukcję posługiwania się dokumentacją projektową. Zamawiane roboty to zatem całość aktualizacji i część dokumentacji pierwotnej (2 odrębne foldery 2016 i 2018). Pierwotny projekt budowlany został sporządzony w sierpniu 2016r. i zatwierdzony w decyzji o pozwoleniu na budowę nr 692/2016 z dnia 02.11.2016 wydanej przez Starostę Powiatu Iławskiego. 10. Projekt zamienny sporządzono w związku z potrzebą skorygowania tras i niwelet ścieżek rowerowych i pieszych wobec znacząco podwyższonego poziomu wód gruntowych przy wysokim stanie wody w rzece Iławce utrzymującym się jesienią 2017r i zima 2018r aby uzyskać warunki wykonania nasypów budowlanych, wzmocnień podłoża i podbudów bez konieczności długotrwałego obniżania poziomu lustra wody gruntowej. Projekt obejmuje zmiany w zagospodarowaniu terenu dotyczące przebiegu i ukształtowania wysokościowego tras ścieżek rowerowych i pieszych, zmiany w ukształtowaniu wysokościowym terenów nie utwardzonych oraz zmiany w wyposażeniu terenu w elementy małej architektury na arkuszach nr 3,4 i 5 pierwotnego projektu oraz zamienny projekt architektoniczno - budowlany budynku usługowego A3 związany z ograniczeniem jego funkcji do toalety publicznej. Włączenie projektowanych ścieżek w pas drogowy ulicy Piaskowej i infrastruktura techniczna 3 etapu (instalacje i przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne, elektryczne, oświetleniowe i telekomunikacyjne) nie ulegają zmianom i są przedstawione w projekcie zamiennym zgodnie z projektem pierwotnym. Kładka K3 wraz z przyczółkami i odcinkiem dojścia i dojazdu od granicy terenu objętego projektem zamiennym nie jest objęta aktualizowanym projektem i będzie realizowana zgodnie z pierwotnym projektem budowlanym na podstawie wcześniej udzielonego pozwolenia na budowę jako integralny realizacyjnie składnik etapu 3. Niniejszy projekt zamienny nie obejmuje żadnych zmian w obrębie terenu przedstawionego na arkuszach od 6 do 8 projektu pierwotnego a w obszarze arkuszy nr 4 i 5 objętych projektem nie obejmuje kładki K3 wraz z przyczółkami i ciągu pieszo rowerowego, które będą realizowane według pierwotnego projektu budowlanego. 11. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 12. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową, STWiORB, przedmiarami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w dokumentacji projektowej. 13. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przypadku zawartych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w ww. dokumentach. 14. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 15. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. 16. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 17. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 18. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45233162-2 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych, 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników, 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 71354300-7 - Usługi badań katastralnych, 32333100-7 Rejestratory obrazu wideo, 32333200-8 Kamery wideo, 32420000-3 - urządzenia sieciowe, 32562300-3 - światłowodowe kable do przesyłu danych, 19. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: a) roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, nasadzenia, pielęgnacja, instalacyjne i sieci elektroenergetyczne, roboty drogowe, roboty mostowe, roboty instalacyjne sieci telekomunikacyjne, przyłączy sanitarnych i wodociągowych i inne roboty ogólnobudowlane, o których mowa w dokumentacji projektowej i STWiORB na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.) 20. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 7 wzór umowy 21. Zamawiający informuje, że podczas realizacji robót budowlanych obowiązują rygory realizacyjne, w tym obowiązek ewentualnego przeniesienia gatunków chronionych, konieczność wygrodzenia placu budowy w sposób, umożliwiający migrację zwierząt oraz ograniczenia czasowe związane z likwidacją siedlisk gatunków chronionych (pozwolenie RDOŚ Nr WOPN.6401.63.2019.MJ.2 z 11.05.2019r.) W związku z tym Wykonawca powinien uwzględnić koszty związane z realizacją tych obowiązków w cenie oferty. 22. Zamawiający informuje, że realizacja inwestycji objęta jest nadzorem przyrodniczym składającym się z zespołu przyrodników: ornitolog, chiropterolog, herpetolog, entomolog, którzy będą pełnić stały nadzór podczas realizacji zezwolenia RDOŚ nr WOPN.6401.63.2019.MJ.2 z 11.05.2019r. 23. Zamawiający informuje, że Wykonawca ma obowiązek nabyć drewno powstałe w wyniku wycinek przeprowadzonych przy realizacji zamówienia, zgodnie z zarządzeniem o pozyskanym drewnie oraz według wartości drewna wyliczonej przez brakarza z dnia 21.10.2019r. 24. Opis został doprecyzowany w dołączonych do Specyfikacji Wyjaśnieniach do treści SIWZ, stanowiących część składową załącznika nr 8 - Dokumentacja projektowa, STWIOTB, przedmiary robót, pozwolenia na budowę, pliki pomocnicze, wyjaśnienia do treści SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233162-2


Dodatkowe kody CPV: 45112700-2, 45111291-4, 77314100-5, 45231400-9, 45210000-2, 71354300-7, 32333100-7, 32333200-8, 32420000-3, 32562300-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6579676.55
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drogomex Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stefana Baryły 4
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6862506.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6862506.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10385996.94
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.