eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzUBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SANDOMIERZ WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI CZĘŚĆ I:Ubezpieczenie majątku, osób i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi CZĘŚĆ II:Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Sandomierz i jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-20

Ogłoszenie nr 510067056-N-2020 z dnia 20-04-2020 r.

Gmina Sandomierz: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SANDOMIERZ WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI CZĘŚĆ I:Ubezpieczenie majątku, osób i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi CZĘŚĆ II:Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Sandomierz i jednostek organizacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511215-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540028878-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sandomierz, Krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 815 41 00, e-mail przetargi@um.sandomierz.pl, faks 15 815 41 01.
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SANDOMIERZ WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI CZĘŚĆ I:Ubezpieczenie majątku, osób i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi CZĘŚĆ II:Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Sandomierz i jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.1.1.2020.JPA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi:1. Urząd Miejski 27-600 Sandomierz Pl. Poniatowskiego,2.Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sandomierzu 27-600 Sandomierz ul. Koseły 3A,3. Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika 27-600 Sandomierz ul. Okrzei 6, 4.Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Króla Kazimierza Wielkiego 27-600 Sandomierz ul. Mickiewicza 9,5.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Armii Krajowej 27-600 Sandomierz ul. Flisaków 30,6.Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Jarosława Iwaszkiewicza 27-600 Sandomierz ul. Mickiewicza 39,7.Przedszkole Samorządowe nr 1 27-600 Sandomierz, ul. Okrzei 8, 8.Oddział Przedszkola Samorządowego Nr 1 27-600 Sandomierz ul. Parkowa 4,9. Przedszkole Samorządowe Nr 327-600 Sandomierz ul. Słowackiego 9, 10.Przedszkole Samorządowe Nr 5 27-600 Sandomierz ul. Portowa 28, 11. Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr 5 27-600 Sandomierz, ul. Portowa 28, 12. Przedszkole Samorządowe Nr 6 27-600 Sandomierz ul. Por. T. Króla 3, 13. Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr 6 w Sandomierzu 27-600 Sandomierz, ul. Por. T. Króla 3 ,14.Przedszkole Samorządowe Nr 7 27-600 Sandomierz ul. Armii Krajowej 5, 15.Świetlica Środowiskowa 27-600 Sandomierz ul. Słowackiego 15,16. Placówka Wsparcia Dziennego "Przystanek Błonie" 27-600 Sandomierz ul. Błonie 55, 17. Targowiska Miejskie Samorządowy Zakład Budżetowy 27-600 Sandomierz ul. Przemysłowa 2,18. Centrum Usług Wspólnych 27-600 Sandomierz ul. Cieśli 2, 19. Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu 27-600 Sandomierz, ul. Słowackiego 17A, 20. Środowiskowy Dom Samopomocy 27-600 Sandomierz ul. Katedralna 5 Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: CZĘŚĆ I: Ubezpieczenie majątku, osób i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres ubezpieczenia obejmuje: 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, w tym z tytułu administrowania drogami. 2.Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk. 3.Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. 4.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. CZĘŚĆ II:Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Sandomierz i jednostek organizacyjnych. Zakres ubezpieczenia obejmuje: 1.Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2.Ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco, 3.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4.Ubezpieczenie assistance. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy w przypadku wyboru jego oferty. Przy czym, ten sam Wykonawca na jedną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę, pod rygorem odrzucenia oferty. Szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w Rozdziale II Szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66516000-0, 66516400-4, 66516100-1, 66515000-3, 66514110-0, 66512100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Sandomierz i jednostek organizacyjnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2660.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CONCORDIA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. ul. Tadeusza Szeligowskiego 6b; 20-883 Lublin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: S. Małachowskiego 10
Kod pocztowy: 61-129
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12510.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12510.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19680.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.