eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/45/2020 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej dla realizacji zadania inwestycyjnego obejmującego"roboty budowlane mające na celu modernizację zasilania stacji transformatorowych SO3 i SO4 w budynku "A" oraz SO2 w budynku "B" w systemie "zaprojektuj i wybuduj" Instytutu "CZMP".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-21

Ogłoszenie nr 510068324-N-2020 z dnia 21-04-2020 r.

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki": ZP/45/2020 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej dla realizacji zadania inwestycyjnego obejmującego: "roboty budowlane mające na celu modernizację zasilania stacji transformatorowych SO3 i SO4 w budynku "A" oraz SO2 w budynku "B" w systemie "zaprojektuj i wybuduj" Instytutu "CZMP".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526396-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", Krajowy numer identyfikacyjny 47161012700000, ul. ul. Rzgowska 281, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, e-mail zamowienia@iczmp.edu.pl, faks 42 271 17 50.
Adres strony internetowej (url): www.iczmp.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZP/45/2020 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej dla realizacji zadania inwestycyjnego obejmującego: "roboty budowlane mające na celu modernizację zasilania stacji transformatorowych SO3 i SO4 w budynku "A" oraz SO2 w budynku "B" w systemie "zaprojektuj i wybuduj" Instytutu "CZMP".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/45/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej dla realizacji zadania inwestycyjnego obejmującego "roboty budowlane mające na celu modernizację zasilania stacji transformatorowych SO3 i SO4 w budynku "A" oraz SO2 w budynku "B" w systemie "zaprojektuj i wybuduj" Instytutu "CZMP". 2. Szczegółowy zakres inwestycji, terminy i warunki jej realizacji, wzór umowy z Wykonawcą robót, PFU oraz inne dane dotyczące inwestycji zmieszczone są w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 04.02.2020 r. oraz dokumentacji postępowania nr ZP/14/2020 dostępnych na stronie Zamawiającego pod adresem: https://www.iczmp.edu.pl/?page_id=62253. 3. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 4. Zakres przedmiotu zamówienia określa szczegółowo: 4.1 Wzór Umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.2 Szczegółowy Opis Obowiązków Inspektora/Inspektorów Nadzoru w każdej specjalności, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Osoba sprawująca bezpośredni Nadzór Inwestorski w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązana będzie do obecności na terenie budowy w dni robocze nie mniej niż 2 dni w tygodniu. 6. W odpowiedzi na nieplanowane wezwanie Zamawiającego w sprawach niecierpiących zwłoki osoba sprawująca bezpośredni Nadzór Inwestorski w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązana będzie stawić się w siedzibie i w godzinach pracy Zamawiającego w dniu roboczym, w którym nastąpiło wezwanie, pod warunkiem, że wezwanie nastąpi do godziny 11:00. Jeżeli wezwanie nastąpi po wskazanej godzinie Wykonawca musi stawić się w siedzibie Zamawiającego w następnym dniu roboczym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRONAD Jerzy Ciarkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 15
Kod pocztowy: 92-636
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23370.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.