To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-23
Ogłoszenie nr 510069559-N-2020 z dnia 23-04-2020 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Krotoszynie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508731-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262003460,
ul. Św. Marcin
46/50,
60-972
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 530 920, e-mail
poznan@krus.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Krotoszynie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1200-OP.261.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą pn. "Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Krotoszynie". 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej zawartej w Rozdziale IV SIWZ. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 3. Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone we wzorze umowy zawartym w Rozdziale II SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, a także decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i jakościowymi, sztuką budowlaną, przepisami bhp i ppoż oraz zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, że projekt budowlano - wykonawczy obejmuje swym zakresem również wyposażenie m.in. w meble biurowej oraz regały. 5. Zamawiający zaznacza, że załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB we wszystkich branżach oraz wymagania określone w umowie. 6. Zamawiający zaznacza, iż w przypadku nie ujęcia w przedmiarze robót pozycji koniecznych do wykonania z punktu widzenia kompletności wykonania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, a opisanych w projekcie, umowie lub STWiORB, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania bez dodatkowego wynagrodzenia. 7. Materiały wykończeniowe zastosowane przez Wykonawcę winny odpowiadać normom i przepisom oraz winny posiadać odpowiednie atesty dla obiektów użyteczności publicznej. 8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu budowy celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem przedmiotu zamówienia i dokonania prawidłowej kalkulacji ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie z Kierownikiem Placówki Terenowej KRUS w Krotoszynie lub osobą zastępującą ( tel. 62 721 44 21). 9. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 - miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, liczonej od daty końcowego odbioru robót. Szczegółowe warunki gwarancji zostały opisane w § 11 umowy. 10. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia od wszelkich ryzyk budowy i montażu obejmujące fizyczne zniszczenie lub uszkodzenie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami określonymi we wzorze umowy zawartym w Rozdziale II SIWZ i przedłożenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie przed zawarciem umowy na realizację przedmiotowej roboty budowlanej. 11. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane Roboty budowlane, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45210000-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów, 45231000-5 Roboty w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45410000-4 Tynkowanie, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg, 45442100-8 Roboty malarskie, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 39131100-2 Regały archiwalne, 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie 12. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy zawartym w Rozdziele II SIWZ. 13. Zamawiający w załączniku nr 6 zawartym w Rozdziale III SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 14. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3591600.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tech-Fen Grzegorz Osiewała
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3591600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont sanitariatu oraz szatni bloku sportowego
- Wymiana nawierzchni ul. Pruszkowskiej i ul. Gniewka w Poznaniu
- Remont przepustu na drodze powiatowej nr 2466P w miejscowości Sowiniec w km 5+485.
- Remont sali gimnastycznej
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- REMONT IZOLACJI PIONOWEJ ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH W BUDYNKU NR 164/6035
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Przebudowa dróg w gminie Chrzanów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.