Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-23
Ogłoszenie nr 510069944-N-2020 z dnia 23-04-2020 r.
Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach: Wykonywanie czynności inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn:"Modernizacja energetyczna w budynku internatu Zespołu Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
zamówienie realizowane w ramach projektu: "Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525457-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach, Krajowy numer identyfikacyjny 35651710900000,
ul. Wielkie Drogi
192,
32-051
Wielkie Drogi, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 2706016, 2706308, e-mail
poczta@zpeow.internetdsl.pl, faks
122 706 016.
Adres strony internetowej (url): http://www.mow-wielkiedrogi.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie czynności inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn:"Modernizacja energetyczna w budynku internatu Zespołu Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn: "Modernizacja energetyczna w budynku internatu Zespołu Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach" polegających na zarządzaniu całością zadań mających za cel realizację Inwestycji, w tym między innymi: o przygotowanie i organizacja procesu budowlanego; o przekazanie wykonawcy kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy; o nadzór inwestorski przy realizacji Inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami; o nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji; o dokonywanie bieżącej analizy kosztów Inwestycji oraz zestawień po zakończeniu każdego etapu Inwestycji; o sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych Zadania Inwestycyjnego pod względem merytorycznym i rachunkowym; o bieżące informowanie na piśmie Inwestora Bezpośredniego o przebiegu realizacji Zadania Inwestycyjnego; o inicjowanie wprowadzania zmian do treści umowy zawartej z wykonawcą Inwestycji przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach; o prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji; o przeprowadzanie odbiorów rozliczeń częściowych realizacji Zadania Inwestycyjnego; o przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji; o rozliczenie końcowe Inwestycji; o przekazanie Inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania; o występowanie w imieniu Inwestora Bezpośredniego przed organami administracji i przed sądami w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji; o archiwizacja korespondencji i dokumentacji, a następnie przekazanie ich Inwestorowi Bezpośredniemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30429.27
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług "KOPROBUD"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13917.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie Szkoły Podstawowej w Niemczu
- Termomodernizacja i modernizacja remizy strażackiej Ochotniczej Straży Pożarnej Ostropa - dokumentacja projektowa (2)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja - przebudowa jezdni i chodników na ul. Zdrojowej, ul. Ogrodowej oraz części Osady Zdrój w gminie Gryfice"
- ,,Opracowanie dokumentacji technicznej projektu budowlanego dla realizacji inwestycji pn. : Wschodnio - Europejskie Centrum Leczenia Naczyń, Serca i Transplantologii w WSS SP ZOZ w Lublinie"
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Opracow. dokum. projektowo-kosztorysowej wraz z wykonaniem modernizacji Cmentarza Wojennego w Kiełpinie w Gminie Łomianki, zad. 2024/20 "Modernizacja Cmentarza Wojennego w Kiełpinie w Gminie Łomianki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.