To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-11
Ogłoszenie nr 510071797-N-2019 z dnia 11-04-2019 r.
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku: Usługa konserwacji i wykonania pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej wybranych tablic Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521276-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 22004675300000,
ul. Na Stoku
49,
80-874
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 520 57 39, e-mail
i.ciechowska@ztm.gda.pl, faks
58 520 57 50.
Adres strony internetowej (url): www.ztm.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa konserwacji i wykonania pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej wybranych tablic Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):HZ/3/ZP/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja i przegląd 35 sztuk tablic Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy). 1. Tablice są objęte gwarancją w związku z tym prace nie mogą naruszać warunków udzielonej gwarancji. W przypadku jej naruszenia Wykonawca poniesie koszt naprawy przez dotychczasowego gwaranta. 2. Konserwację należy przeprowadzić dwukrotnie w ciągu 2019 roku: termin rozpoczęcia pierwszej konserwacji to miesiąc kwiecień, termin rozpoczęcia drugiej konserwacji to miesiąc październik, przy czym czas wykonania przeglądu wszystkich tablic w każdym z etapów, nie może być dłuższy niż 45 dni kalendarzowych. 3. Konserwację tablic mogą przeprowadzić wyłącznie podmioty spełniające kryteria opisane w dokumentacji technicznej przez dostawcę i gwaranta tych urządzeń. Konserwację może przeprowadzić tylko wykwalifikowany i autoryzowany przez dostawcę personel. 4. Konserwacje powinny być udokumentowane za pomocą protokołu (będącego załącznikiem nr 5 do umowy), podpisanego przez osobę przeprowadzającą konserwację oraz przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Prace konserwacyjne do wykonania w trakcie pierwszego przeglądu (kwiecień 2019 r.) muszą obejmować następujące czynności: a) konserwacja obudowy (usunięcie osadów z jej powierzchni), b) sprawdzenie stanu części mechanicznych (w razie konieczności ich naprawa), c) sprawdzenie mocowania tablicy do konstrukcji wiaty (w razie konieczności poprawa mocowania), d) mechaniczne sprawdzenie sztywności panelu, e) nasmarowanie zamków, f) sprawdzenie stanu uszczelek (w razie konieczności ich wymiana), g) mycie szyby od wewnątrz, h) sprawdzenie prawidłowości świecenia matrycy diodowej, i) sprawdzenie stanu urządzeń odpowiedzialnych za łączność tablicy z serwerem. 6. Prace konserwacyjne do wykonania w trakcie drugiego przeglądu (październik 2019 r.) muszą obejmować następujące czynności: a) konserwacja obudowy (usunięcie osadów z jej powierzchni), b) sprawdzenie stanu części mechanicznych (w razie konieczności ich naprawa), c) sprawdzenie mocowania tablicy do konstrukcji wiaty (w razie konieczności poprawa mocowania), d) mechaniczne sprawdzenie sztywności panelu, e) nasmarowanie zamków, f) sprawdzenie stanu uszczelek (w razie konieczności ich wymiana), g) mycie szyby od wewnątrz, h) sprawdzenie prawidłowości świecenia matrycy diodowej, i) sprawdzenie stanu urządzeń odpowiedzialnych za łączność tablicy z serwerem, j) wykonanie pomiarów rezystencji izolacji elektrycznych i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tablic SIP wraz ze słupami ( w przypadku tablic zamontowanych w ten sposób), k) wymiana filtrów wentylacyjnych. 3.3.2. Ogólne zasady prowadzenia prac: 1. W cenę usługi należy wliczyć wszystkie koszty związane z realizacją usługi w tym koszt, sprzętu niezbędnego do realizacji usługi oraz wszystkie pozostałe koszty związane z realizacją usługi w tym koszt wykonania. 2. Osoba prowadząca konserwację tablic SIP (zwana także Konserwatorem) musi posiadać: a) uprawnienia SEP na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1kV, b) uprawnienia do prac na wysokościach, c) indywidualny sprzęt do wykonywania ww. prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 3. Prace konserwacyjne należy wykonywać zespołem liczącym co najmniej dwie osoby. 4. Usługa musi być wykonywana w sposób nieutrudniający poruszania się pasażerów po przystanku na którym jest zainstalowana tablica. 5. Zamawiający dopuszcza wykonywanie pracy w nocy, należy te koszty wliczyć w cenę oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest realizować prace z zachowaniem wymogów BHP. 7. Zamawiający nie wystawia upoważnień umożliwiających wjazd samochodem Wykonawcy na teren przystanku na terenie którego jest zlokalizowana tablica lub jakiejkolwiek miejsca w pobliżu tablicy. 8. Zamawiający wystawi zaświadczenie dla Wykonawcy o realizacji prac na rzecz Zamawiającego. 9. Koszty ewentualnych mandatów za nieprawidłowe parkowanie lub wykonywania prac niezgodnie z obowiązującymi przepisami ponosi Wykonawca. 10. W czasie całego okresu trwania umowy, Wykonawca musi posiadać i przedstawić do wglądu Zamawiającego aktualną polisę ubezpieczeniową za szkody powstałe w wyniku realizacji usługi, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. W przypadku gdy termin ważności polisy upłynie przed końcem umowy, Wykonawca winien, w trakcie realizacji umowy, przedłożyć kontynuację polisy ubezpieczeniowej tak aby była ona ważna w całym okresie jej trwania. 11. Prace konserwacyjne i serwisowe będą wykonywane tylko przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia wymagane polskimi przepisami do prac będących przedmiotem niniejszego postępowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50312610-4
Dodatkowe kody CPV: 71314100-3, 50800000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Eldro Serwis Sp.zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35301.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Termin realizacji: 25 dni kalendarzowych. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Dostawa zestawów komputerowych, laptopów i oprogramowania na potrzeby Gdańskich Nieruchomości.
- Udostępnienie wielokanałowej platformy do komunikacji z zarządzania obsługą klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Dostawa chropowatościomierza i lizymetrów dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dozór oraz ochrona osób i mienia na potrzeby Spółki Hala Gdańsk Sopot
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa zasilania, filtracji, uzdatniania wody i wentylacji w obiektach Pływalni Miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- Obsługa szaletów miejskich
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.