To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-27
Ogłoszenie nr 510071866-N-2020 z dnia 27-04-2020 r.
Gmina Kłodawa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Budowa budynku żłobka i przedszkola wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kłodawa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516585-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kłodawa, Krajowy numer identyfikacyjny 54206600000000,
ul. ul. Gorzowska
40,
66-415
Kłodawa, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
095 7216665, 7216670, e-mail
sekretariat@klodawa.pl, faks
(095) 721 66 60.
Adres strony internetowej (url): www.klodawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Budowa budynku żłobka i przedszkola wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kłodawa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RPI.271.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania "Budowa budynku żłobka i przedszkola wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kłodawa". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia polega na: a) pełnieniu na rzecz Zamawiającego zgodnie z niniejszym zamówieniem nadzoru inwestorskiego polegającej na świadczeniu usług nadzoru w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, w tym kontroli nad realizacją robót, raportowania oraz rozliczenia budowy, zgodnie z przepisami polskiego prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 poz. 1186 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby cały zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego był obecny na budowie minimum 1 raz w tygodniu, b) zarządzaniu i administrowaniu umową na roboty budowlane, w tym jej rozliczenie, c) zapewnieniu przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawców robót budowlanych, d) nadzorze nad odbiorami częściowymi i końcowymi robót budowlanych, e) przygotowaniu i kompletowaniu dokumentów niezbędnych do rozliczenia z jednostkami współfinansującymi, f)podejmowaniu wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację robót, g) pełnieniu funkcji koordynacyjnych na budowie, h) zarządzaniu zespołem branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego, i) stałym konsultowaniu i fachowym doradztwie na rzecz Zamawiającego, j) bieżącym informowaniu Zamawiającego o postępie robót budowlanych i o ewentualnych trudnościach w ich realizacji, w szczególności przedstawianiu pisemnego sprawozdania dotyczącego postępu robót budowlanych lub przedstawianiu opinii w odniesieniu do sprecyzowanego aspektu prowadzonych robót budowlanych przygotowywane na wezwanie Zamawiającego, 2) Zamawiający realizację robót budowlanych, na których będzie pełniony nadzór inwestorski podzielił na 2 etapy: Etap I obejmuje wykonanie wszystkich robót w zakresie niezbędnym do uruchomienia i funkcjonowania części żłobkowej. Termin zakończenia robót budowlanych etapu I - 20.12.2020r. Etap II obejmuje wykonanie pozostałych robót, które nie ujęto w etapie I. Termin zakończenia robót budowlanych etapu II - 31.05.2021r. Przedmiot zamówienia na roboty budowlane nie obejmuje wyposażenia technologicznego pomieszczeń kuchennych i wyposażenia meblowego obiektu poza wyposażeniem łazianek oraz stałej zabudowy szatniowej korytarzy. Budynek będzie łączył funkcję 2-oddziałowego żłobka i 7-oddziałowego przedszkola. Obiekt będzie stanowić jedną całość funkcjonalną uzupełnioną o salę wielofunkcyjną w rejonie wejściowym przy zapleczu kuchennym oraz wewnętrzną salę zabaw. Inwestycja będzie realizowana na dz. nr 27/27 i 27/159 przy ul. Wojcieszyckiej w Kłodawie i obejmuje realizację następujących elementów: - budynek żłobka i przedszkola - wiata magazynowa - wiata śmietnikowa - dróg wewnętrznych z placami - miejsc postojowych dla samochodów osobowych - ciągów pieszych - placów zabaw i małej architektury - zjazdów na drogę powiatową - infrastruktury technicznej - ogrodzenia - nasadzeń Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony jednokondygnacyjny z częściowym poddaszem nieużytkowym w technologii tradycyjnej z dachami płaskimi i stromymi jedno i dwu spadowymi krytymi papą oraz blachą, wyposażony w instalacje wewnętrzne wody zimnej, wody ciepłej i c.o., kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, p.poż., instalacji elektrycznej (zasilanie elektroenergetyczne budynku, odgromowej, domofonowej, kontroli dostępu, systemu sygnalizacji włamania i napadu, fotowoltaicznej, teletechnicznej, oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego/ewakuacyjnego, oświetlenia terenu, instalacji 230/400V, przepięciowej, instalacji urządzeń branży sanitarnej, instalacji wyrównawczej, rozdzielnice elektryczne). Dane budynku: - kubatura 10317 m3 - powierzchnia zabudowy 2 659m2 - powierzchnia użytkowa 2 375,50 m2 - powierzchnia terenu działek 14 625,00 m2 - powierzchnia dróg i placów 1 973,30 m2 - powierzchnia miejsc postojowych 867,00 m2 - powierzchnia chodników 792,00 m2 - powierzchnia tarasów o nawierzchni bezpiecznej 207,30 m2 - powierzchnia opasek żwirowych 70,00 m2 - powierzchnia zielona 8 056,40 m2 - wysokość budynku 8,80 m 3. Zamawiający w dniu 25.02.2020r. wszczął postępowanie przetargowe oznaczone nr RPI.271.2.2020, w którym zostanie wyłoniony wykonawca robót budowlanych. W ramach prowadzonego postępowania Zamawiający na stronie internetowej www.klodawa.pl zamieścił dokumentację projektową opracowaną przez biuro projektowe "ANTA architekci" z Gorzowa Wlkp. (załącznik nr 10 do SIWZ), na którą składa się: - projekt budowlany (część architektoniczna, część konstrukcyjna, część sanitarna, część elektryczna, część drogowa), - projekty wykonawcze (część architektoniczna, część konstrukcyjna, część sanitarna, część elektryczna, zagospodarowanie terenu wraz z branżą drogową i architekturą krajobrazu, projekt zjazdu na drogę powiatową).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
171645.63
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DARO Dariusz Czapla
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98215.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KŁODAWA
- Przebudowa i rozbudowa budynku po byłym przedszkolu na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodawie
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w m. Straszków oraz Stacji Uzdatniania Wody w Kłodawie
- Zagospodarowanie terenu poprzez montaż małej architektury w ramach modernizacji placu zabaw w miejscowości Chwalęcice
więcej: przetargi KŁODAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową, nadbudową i rozbudową centralnej części budynku S-1 na terenie AGH - DE-dzp.272-240/24
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: Budowa ścieżki rowerowej relacji Nowa Sól - Bytom Odrzański.
- "Kompleksowa usługa nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynków użyteczności publicznej".
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim''
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z wykonaniem parkingu przy Szkole Podstawowej w miejscowości Bieżyce, gmina Gubin"
- "Przebudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Galewice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.