eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówModernizacja infrastruktury społecznej III Kolonii - odtworzenie infrastruktury służącej społeczeństwu" w zakresie adaptacji budynku przy ul. Dworcowej 33 wraz z otoczeniem na Centrum Wsparcia i Inicjatyw Społecznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-30

Ogłoszenie nr 510085401-N-2019 z dnia 30-04-2019 r.

Gmina Knurów: Modernizacja infrastruktury społecznej III Kolonii - odtworzenie infrastruktury służącej społeczeństwu" w zakresie adaptacji budynku przy ul. Dworcowej 33 wraz z otoczeniem na Centrum Wsparcia i Inicjatyw Społecznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, dla działania: 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, dla poddziałania: 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518861-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja infrastruktury społecznej III Kolonii - odtworzenie infrastruktury służącej społeczeństwu" w zakresie adaptacji budynku przy ul. Dworcowej 33 wraz z otoczeniem na Centrum Wsparcia i Inicjatyw Społecznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu adaptacji budynku przy ul. Dworcowej 33 wraz z otoczeniem na Centrum Wsparcia i Inicjatyw i obejmuje przebudowę i zmianie sposobu użytkowania budynku wraz z zagospodarowaniem, rozbiórką i budową nowego budynku gospodarczego, ramach której przewidziano m.in: 1) w zakresie budynku przy ul. Dworcowej 33: a) remont dachu obejmujący m.in.: roboty rozbiórkowe, wykonanie nowego porycia oraz wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej, b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w tym izolacja ścian fundamentowych zewnętrznych i izolacja pozioma - iniekcja ciśnieniowa wykonana od wewnątrz budynku, c) renowacja elewacji, d) wykonanie fundamentu windy oraz dostawa i montaż windy, e) robót wewnętrzne, w tym: e.1) roboty rozbiórkowe, e.2) likwidacja piwnic, e.3) roboty murowe, e.4) podłogi i posadzki, e.5) ścianki i obudowy GK, obudowy HPL, e.6) izolacja dachu oraz sufity, e.7) wykończenia ścian i sufitów, e.8) stolarka okienna, e.9) stolarka drzwiowa, e.10) schody wewnętrzne, e.11) konstrukcja podestu na poddaszu. f) wykonanie instalacji wentylacji w tym: f.1) wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej wraz z montażem centrali wentylacyjnej NW1-WN1 z wewnętrznym agregatem chłodniczym Vn-1600m3/h i Vw-1335m3/h, f.2) wentylacji wywiewnej z pomieszczeń sanitarnych W1 i W2 realizowanej poprzez wentylatory wyciągowe, g) wykonanie instalacji klimatyzacji typu VRF w tym: g.1) montaż 4 kpl. jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych typu ściennego o mocy chłodniczej 2,2 kW; 1 kpl. jednostki klimatyzacyjnej wewnętrznej kasetonowej o mocy chłodniczej 2,8 kW; 1 kpl. jednostki klimatyzacyjnej wewnętrznej kasetonowej o mocy chłodniczej 3,6 kW; 1 kpl. jednostki klimatyzacyjnej wewnętrznej kasetonowej o mocy chłodniczej 4,5 kW; 1 kpl. jednostki zewnętrznej o mocy chłodniczej 22,4 kW; układu sterowania, g.2) montaż kompletnej instalacji rurowej wraz z izolacją, h) wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w tym: h.1) zabudowa grzejników wraz z armaturą w ilości 30szt. h.2) instalacji rurowej wraz z izolację i sterowaniem h.3) montaż kotła gazowego 22/24kW dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz z niezbędną armaturą technologiczną i zapewnieniem warunków pożarowych w pom., w którym znajduje się kocioł. i) wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w tym: i.1) wymianę skrzynki gazowej na nową - 1szt. i.2) montaż rurociągów wraz z armaturą j) wykonanie instalacji wodnych i sanitarnych wraz z elementami ceramiki sanitarnej w tym: j.1) wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla odprowadzenia ścieków bytowych, j.2) umywalka wraz z baterią i półpostumentem - 3szt. j.3) miska ustępowa wisząca wraz ze stelażem podtynkowym - 3szt. j.4) pisuar z syfonem i zaworem spłukującym - 1szt. j.5) zlew jednokomorowy stalowy z baterią zlewozmywakową stojącą - 2 szt. j.6) zlew jednokomorowy stalowy porządkowy z baterią zlewozmywakową stojącą - 2 szt. j.7) zawór kątowy ½"/3/8" - 14szt. j.8) miska ustępowa wisząca ze stelażem i przyciskiem, pochwyt dla niepełnosprawnych - 1szt. j.9) umywalka z baterią stojącą dla niepełnosprawnych - 1szt k) wykonanie instalacji elektrycznych w tym: k.1) wykonanie zasilania do obiektu oraz zabudowa złącza rozdzielczo pomiarowego ZRP oraz skrzynki PWP z wyłącznikiem przeciwpożarowym prądu, k.2) montaż rozdzielni głównej obiektu - 1 szt., k.3) wykonanie instalacji przeciwporażeniowego wyłącznika prądu - 1 szt., k.4) instalacja rozdzielnic lokalnych na każdej kondygnacji - 3 szt., k.5) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego LED, natężenie oświetlenia w poszczególnych pomieszczeniach zgodne z PN. Sterowanie oświetleniem za pomocą lokalnych załączników światła oraz czujników ruchu k.6) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i kierunkowego LED z własnym zasilaniem bateryjnym i opcją autotestu oraz aktualnymi certyfikatami CNBOP, k.7) wykonanie instalacji uziemiającej i odgromowej zgodnie z PN wraz z dodatkowymi połączeniami wyrównawczymi dla takich instalacji jak: rozdzielnice elektryczne, szafy RACK-owe, rury i kanały wentylacyjne od instalacji CO i wentylacji. k.8) wykonanie instalacji siłowej i zasilania dla takich urządzeń jak: winda, centrale wentylacyjne wraz z centralami klimatyzacyjno-grzewczymi, k.9) wykonanie zasilania dla budynku gospodarczego kablem wraz z instalacją oświetleniową oraz montażem zestawu gniazd w tym pomieszczeniu, k.10) wykonanie ochrony przepięciowej poprzez zastosowanie w rozdzielni głównej ograniczników przepięć klasy B+C, k.11) wykonanie oświetlenia zewnętrznego LED na elewacji budynku sterowanego ręcznie lub od czujnika ruchu - 7 szt., k.12) wykonanie oświetlenie zewnętrznego LED za pomocą latarni oświetleniowej sterowanej ręcznie lub z czujnika zmierzchowego - 1 szt., k.13) zabezpieczenie rurami ochronnymi wszelkich istniejących sieci elektrycznych pod projektowaną drogą dojazdową do obiektu. l) wykonanie instalacji teletechnicznej: l.1) wykonanie kanalizacji kablowej od budynku do granicy działki dla przyłącza teletechnicznego, l.2) wykonanie trasy kablowej pomiędzy szafą GPD a zewnętrzną ścianą budynku, l.3) wykonanie instalacji WIFI dla całego obiektu, l.4) wykonanie instalacji CCTV wewnątrz i na zewnątrz budynku opartej o cyfrowy rejestrator z dyskiem twardym umożliwiającym rejestrację materiału wideo (min. 3TB) oraz możliwością podłączenia monitora LCD wraz z wykorzystaniem kamer IP zasilanymi po PoE - 3 szt. kamer wewn. oraz 9 kamer zewn., l.5) wykonanie sieci komputerowej opartej o okablowanie strukturalne kategorii 6E na potrzeby instalacji telefonicznej, dostępu do internetu przewodowego i bezprzewodowego, sieci komputerowej dla potrzeb administracyjnych oraz instalacji teletechnicznych. Instalacja szafy GPD 42U na potrzeby instalacji sieci komputerowej - 1 kpl., l.6) instalacja systemu przywoławczego w toalecie dla niepełnosprawnych - 1 kpl., l.7) instalacja systemu domofonu - 1 kpl., 2) w zakresie budynku gospodarczego: rozbiórka i budowa nowego budynku gospodarczego, 3) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej w tym: a) posadowienie 3 sztuk studni z kręgów betonowych DN800, b) montaż zasuwy zwrotnej burzowej - 1 szt, c) montaż rur kanalizacyjnych PVC fi200 i fi160, d) posadowienie 2 sztuk wpustów deszczowych e) uzyskanie wszelkich pozwoleń i zgód na wejście w chodnik miejski oraz wykonanie wpięcia w istniejącą studnię oznaczoną na projekcie jako D1, f) zabezpieczenie rurami ochronnymi wszelkich istniejących sieci sanitarnych pod projektowaną drogą dojazdową do obiektu. 4) wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku w tym: a) wycinka drzew i nasadzenia b) roboty ziemne c) wykonanie nawierzchni utwardzonej, d) mała architektura i zieleń 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. 4. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej, w tym również dla proponowanych urządzeń równoważnych. Rozwiązania równoważne nie mogą obniżać standardu, zasad i rozwiązań technicznych przyjętych w projekcie. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że zastosowane urządzenie spełni zasadę wydajności, prawidłowość kompatybilnego działania oraz ochronę i bezpieczeństwo ludzi i urządzeń. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (roboty budowlane, zastosowane materiały oraz zamontowane urządzenia) na okres nie krótszy niż 3 lata. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Jeżeli z dokumentacji projektowej wynikają dłuższe niż udzielony przez Wykonawcę terminy gwarancji na zamontowane urządzenia, Wykonawca winien zapewnić ochronę gwarancyjną zgodnie z terminami wskazanymi w dokumentacji projektowej. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 4 do wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45100000-8, 45220000-5, 45310000-3, 45311100-1, 45315600-4, 45315700-5, 45314300-4, 45314320-0, 45331210-1, 45330000-9, 45331200-8, 45332200-5, 45331100-7, 45333000-0, 45300000-0, 45232400-6, 45111300-1, 45111200-0, 45233120-6, 45400000-1, 45223000-6, 45420000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1791299.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano - Instalacyjny "ALFA" mgr inż. Wojciech Caputa
Email wykonawcy: alfa.caputa@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Plebiscytowa 1
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2023827.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2023827.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2023827.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.