To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-30
Ogłoszenie nr 510085401-N-2019 z dnia 30-04-2019 r.
Gmina Knurów: Modernizacja infrastruktury społecznej III Kolonii - odtworzenie infrastruktury służącej społeczeństwu" w zakresie adaptacji budynku przy ul. Dworcowej 33 wraz z otoczeniem na Centrum Wsparcia i Inicjatyw Społecznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, dla działania: 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, dla poddziałania: 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518861-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000,
ul. ul. dr. Floriana Ogana
5,
44-190
Knurów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 392 308, e-mail
zp@knurow.pl, faks
32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja infrastruktury społecznej III Kolonii - odtworzenie infrastruktury służącej społeczeństwu" w zakresie adaptacji budynku przy ul. Dworcowej 33 wraz z otoczeniem na Centrum Wsparcia i Inicjatyw Społecznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu adaptacji budynku przy ul. Dworcowej 33 wraz z otoczeniem na Centrum Wsparcia i Inicjatyw i obejmuje przebudowę i zmianie sposobu użytkowania budynku wraz z zagospodarowaniem, rozbiórką i budową nowego budynku gospodarczego, ramach której przewidziano m.in: 1) w zakresie budynku przy ul. Dworcowej 33: a) remont dachu obejmujący m.in.: roboty rozbiórkowe, wykonanie nowego porycia oraz wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej, b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w tym izolacja ścian fundamentowych zewnętrznych i izolacja pozioma - iniekcja ciśnieniowa wykonana od wewnątrz budynku, c) renowacja elewacji, d) wykonanie fundamentu windy oraz dostawa i montaż windy, e) robót wewnętrzne, w tym: e.1) roboty rozbiórkowe, e.2) likwidacja piwnic, e.3) roboty murowe, e.4) podłogi i posadzki, e.5) ścianki i obudowy GK, obudowy HPL, e.6) izolacja dachu oraz sufity, e.7) wykończenia ścian i sufitów, e.8) stolarka okienna, e.9) stolarka drzwiowa, e.10) schody wewnętrzne, e.11) konstrukcja podestu na poddaszu. f) wykonanie instalacji wentylacji w tym: f.1) wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej wraz z montażem centrali wentylacyjnej NW1-WN1 z wewnętrznym agregatem chłodniczym Vn-1600m3/h i Vw-1335m3/h, f.2) wentylacji wywiewnej z pomieszczeń sanitarnych W1 i W2 realizowanej poprzez wentylatory wyciągowe, g) wykonanie instalacji klimatyzacji typu VRF w tym: g.1) montaż 4 kpl. jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych typu ściennego o mocy chłodniczej 2,2 kW; 1 kpl. jednostki klimatyzacyjnej wewnętrznej kasetonowej o mocy chłodniczej 2,8 kW; 1 kpl. jednostki klimatyzacyjnej wewnętrznej kasetonowej o mocy chłodniczej 3,6 kW; 1 kpl. jednostki klimatyzacyjnej wewnętrznej kasetonowej o mocy chłodniczej 4,5 kW; 1 kpl. jednostki zewnętrznej o mocy chłodniczej 22,4 kW; układu sterowania, g.2) montaż kompletnej instalacji rurowej wraz z izolacją, h) wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w tym: h.1) zabudowa grzejników wraz z armaturą w ilości 30szt. h.2) instalacji rurowej wraz z izolację i sterowaniem h.3) montaż kotła gazowego 22/24kW dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz z niezbędną armaturą technologiczną i zapewnieniem warunków pożarowych w pom., w którym znajduje się kocioł. i) wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej w tym: i.1) wymianę skrzynki gazowej na nową - 1szt. i.2) montaż rurociągów wraz z armaturą j) wykonanie instalacji wodnych i sanitarnych wraz z elementami ceramiki sanitarnej w tym: j.1) wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla odprowadzenia ścieków bytowych, j.2) umywalka wraz z baterią i półpostumentem - 3szt. j.3) miska ustępowa wisząca wraz ze stelażem podtynkowym - 3szt. j.4) pisuar z syfonem i zaworem spłukującym - 1szt. j.5) zlew jednokomorowy stalowy z baterią zlewozmywakową stojącą - 2 szt. j.6) zlew jednokomorowy stalowy porządkowy z baterią zlewozmywakową stojącą - 2 szt. j.7) zawór kątowy ½"/3/8" - 14szt. j.8) miska ustępowa wisząca ze stelażem i przyciskiem, pochwyt dla niepełnosprawnych - 1szt. j.9) umywalka z baterią stojącą dla niepełnosprawnych - 1szt k) wykonanie instalacji elektrycznych w tym: k.1) wykonanie zasilania do obiektu oraz zabudowa złącza rozdzielczo pomiarowego ZRP oraz skrzynki PWP z wyłącznikiem przeciwpożarowym prądu, k.2) montaż rozdzielni głównej obiektu - 1 szt., k.3) wykonanie instalacji przeciwporażeniowego wyłącznika prądu - 1 szt., k.4) instalacja rozdzielnic lokalnych na każdej kondygnacji - 3 szt., k.5) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego LED, natężenie oświetlenia w poszczególnych pomieszczeniach zgodne z PN. Sterowanie oświetleniem za pomocą lokalnych załączników światła oraz czujników ruchu k.6) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i kierunkowego LED z własnym zasilaniem bateryjnym i opcją autotestu oraz aktualnymi certyfikatami CNBOP, k.7) wykonanie instalacji uziemiającej i odgromowej zgodnie z PN wraz z dodatkowymi połączeniami wyrównawczymi dla takich instalacji jak: rozdzielnice elektryczne, szafy RACK-owe, rury i kanały wentylacyjne od instalacji CO i wentylacji. k.8) wykonanie instalacji siłowej i zasilania dla takich urządzeń jak: winda, centrale wentylacyjne wraz z centralami klimatyzacyjno-grzewczymi, k.9) wykonanie zasilania dla budynku gospodarczego kablem wraz z instalacją oświetleniową oraz montażem zestawu gniazd w tym pomieszczeniu, k.10) wykonanie ochrony przepięciowej poprzez zastosowanie w rozdzielni głównej ograniczników przepięć klasy B+C, k.11) wykonanie oświetlenia zewnętrznego LED na elewacji budynku sterowanego ręcznie lub od czujnika ruchu - 7 szt., k.12) wykonanie oświetlenie zewnętrznego LED za pomocą latarni oświetleniowej sterowanej ręcznie lub z czujnika zmierzchowego - 1 szt., k.13) zabezpieczenie rurami ochronnymi wszelkich istniejących sieci elektrycznych pod projektowaną drogą dojazdową do obiektu. l) wykonanie instalacji teletechnicznej: l.1) wykonanie kanalizacji kablowej od budynku do granicy działki dla przyłącza teletechnicznego, l.2) wykonanie trasy kablowej pomiędzy szafą GPD a zewnętrzną ścianą budynku, l.3) wykonanie instalacji WIFI dla całego obiektu, l.4) wykonanie instalacji CCTV wewnątrz i na zewnątrz budynku opartej o cyfrowy rejestrator z dyskiem twardym umożliwiającym rejestrację materiału wideo (min. 3TB) oraz możliwością podłączenia monitora LCD wraz z wykorzystaniem kamer IP zasilanymi po PoE - 3 szt. kamer wewn. oraz 9 kamer zewn., l.5) wykonanie sieci komputerowej opartej o okablowanie strukturalne kategorii 6E na potrzeby instalacji telefonicznej, dostępu do internetu przewodowego i bezprzewodowego, sieci komputerowej dla potrzeb administracyjnych oraz instalacji teletechnicznych. Instalacja szafy GPD 42U na potrzeby instalacji sieci komputerowej - 1 kpl., l.6) instalacja systemu przywoławczego w toalecie dla niepełnosprawnych - 1 kpl., l.7) instalacja systemu domofonu - 1 kpl., 2) w zakresie budynku gospodarczego: rozbiórka i budowa nowego budynku gospodarczego, 3) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej w tym: a) posadowienie 3 sztuk studni z kręgów betonowych DN800, b) montaż zasuwy zwrotnej burzowej - 1 szt, c) montaż rur kanalizacyjnych PVC fi200 i fi160, d) posadowienie 2 sztuk wpustów deszczowych e) uzyskanie wszelkich pozwoleń i zgód na wejście w chodnik miejski oraz wykonanie wpięcia w istniejącą studnię oznaczoną na projekcie jako D1, f) zabezpieczenie rurami ochronnymi wszelkich istniejących sieci sanitarnych pod projektowaną drogą dojazdową do obiektu. 4) wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku w tym: a) wycinka drzew i nasadzenia b) roboty ziemne c) wykonanie nawierzchni utwardzonej, d) mała architektura i zieleń 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. 4. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej, w tym również dla proponowanych urządzeń równoważnych. Rozwiązania równoważne nie mogą obniżać standardu, zasad i rozwiązań technicznych przyjętych w projekcie. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że zastosowane urządzenie spełni zasadę wydajności, prawidłowość kompatybilnego działania oraz ochronę i bezpieczeństwo ludzi i urządzeń. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (roboty budowlane, zastosowane materiały oraz zamontowane urządzenia) na okres nie krótszy niż 3 lata. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Jeżeli z dokumentacji projektowej wynikają dłuższe niż udzielony przez Wykonawcę terminy gwarancji na zamontowane urządzenia, Wykonawca winien zapewnić ochronę gwarancyjną zgodnie z terminami wskazanymi w dokumentacji projektowej. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 4 do wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45100000-8, 45220000-5, 45310000-3, 45311100-1, 45315600-4, 45315700-5, 45314300-4, 45314320-0, 45331210-1, 45330000-9, 45331200-8, 45332200-5, 45331100-7, 45333000-0, 45300000-0, 45232400-6, 45111300-1, 45111200-0, 45233120-6, 45400000-1, 45223000-6, 45420000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1791299.49
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano - Instalacyjny "ALFA" mgr inż. Wojciech Caputa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2023827.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Renowacja zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Knurowie
- "Renowacja zabytkowego kościoła P.W. Św. Antoniego z Padwy w Knurowie", w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Przebudowa ul. Polnej w Knurowie" w zakresie parametrów użytkowych w ramach zadania pn.: "Wykonanie dróg z płyt ażurowo - betonowych"
- Przebudowa ul. Różanej w Knurowie - Etap I
- Roboty budowlane w zakresie nawierzchni drogowych, miejsc parkingowych, chodników, zieleni i wiat śmietnikowych w ramach zadania: Termomodernizacja budynków przy ul. Ks. Alojzego Koziełka w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ulicy Drawskiej i Redłowskiej w Bydgoszczy na działkach 204 i 207, obręb 487 w Bydgoszczy
- Remont Sali gimnastycznej oraz budynku Szkoły Podstawowej w Wygodzie
- "Rewitalizacja pn.: Świątynia sztuki - budynek dawnego kościoła ewangelickiego w Pogorzeli."
- Rewitalizacja terenu zabytkowego cmentarza w m. Juliopol gmina Młodzieszyn
- Renowacja zabytkowych krzyży, kapliczek i cmentarza z I wojny światowej na terenie gminy Sosnówka
- WIW.DA.272.6B.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej - remont pomieszczenia autoklawów, sterylizatorni i zmywalni
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.