To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-20
Ogłoszenie nr 510086472-N-2020 z dnia 20-05-2020 r.
Miasto Ełk: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA "NIEZAPOMINAJKA" W EŁKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie inwestycyjne realizowane w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków publicznych -ełckich szkół i przedszkoli" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519560-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 73 26 200, e-mail
zium@um.elk.pl, faks
087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA "NIEZAPOMINAJKA" W EŁKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O-ZP.271.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacjiistniejącego budynku Miejskiego Przedszkola "Niezapominajka" w Ełku przy ul. Słowackiego 18 wramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków publicznych - ełckich szkół i przedszkoli"Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie przedszkolnym. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: a)Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem i utylizacją, b) Wykonanie robót ziemnych, c)Ocieplenie budynku, d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami, e) Remontpokrycia dachowego: przyklejenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej, wymiana obróbekblacharskich, remont kominów, f) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, g) Wymiana instalacjiciepłej wody użytkowej, h) Wymiana instalacji odgromowej, i) Wykonanie opaski wokół budynku zkostki betonowej gr. 6cm, j) Wymiana studzienek piwnicznych, k) Przebudowa okien w piwnicy, l)Remont balustrad i krat okiennych stalowych, m) Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lubzdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych poprowadzonych pracach budowlanych, n) Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych, o)Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi: - dokumentacjapowykonawcza instalacji sanitarnych, - oświadczenie kierownika budowy oraz kierowników robót, -protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, - atesty i certyfikatywbudowanych materiałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj.energia elektryczna, woda, ogrzewanie) na czas realizacji robót budowlanych, b) przekazać materiały zrozbiórki (nadające się do ponownego zastosowania) dla Zamawiającego we wskazane miejsce wodległości do 5km od placu budowy, c) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającąrzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemnenieuwidocznione na załączonych mapach, d) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdującesię w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyćzgodnie z właściwymi przepisami, e) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń wzakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji. f)uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego wokresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia stanowią projekty "TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU PRZEDSZKOLAMIEJSKIEGO "NIEZAPOMINAJKA", "PRZEBUDOWA OKIEN W PIWNICY", szczegółowespecyfikacje techniczne. Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotowaćofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlegazmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacjązadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza sięmożliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robótniezbędnych do wykonania umowy. 1.2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji pracoraz użytych materiałów. 1.2.1. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami orazustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami. 1.2.2.Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robótmogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku dowskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lubprzedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takimsamym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznychwykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrówtechnicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 1.2.3.Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. 1.2.4.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionychzgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r "Prawo Budowlane" oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. "Oochronie zabytków i opiece nad zabytkami". 1.3. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnieniapracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia napodstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazaneponiżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe i ziemne, b) robotybudowlane i instalacyjne, c) roboty tzw. wykończeniowe, d) roboty związane z wykonaniem sieci iprzyłączy, e) roboty związane z wykonaniem nawierzchni utwardzonych, f) roboty związane zzagospodarowaniem zielenią, g) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio pracbudowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. UWAGA (Wymóg ten dotyczy osób,które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracownikówfizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługęgeodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest dowykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lubpodwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wpunkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń idokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądaniawyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3. W trakcie realizacjizamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminiewykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnieniawymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osóbwykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonującychczynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać wszczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracęwraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaruetatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lubpodwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lubpodwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówieniaczynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentemregulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostaćzanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie zodpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) - tj. w szczególności bez adresów,nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak:data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe dozidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawieraćrównież inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowanaprzez składającego pod kątem odpowiednich przepisów o ochronie danych osobowych.) 1.3.4. Z tytułuniespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy opracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję wpostaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnychpostanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przezwykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodóww celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1.czynności. 1.3.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przezwykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przezPaństwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA: Minimalny wymagany okres gwarancji 60 pełnychmiesięcy od daty odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1, 45231110-9, 45233250-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
377672.26
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Marta Machaj
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
504000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. "
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- ROZBUDOWA ULICY KOSZYKOWEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.