To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-22
Ogłoszenie nr 510088158-N-2020 z dnia 22-05-2020 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej: Przebudowa placu zabaw w parku im. H. Czempiela
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529417-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 27150551400000,
ul. ul. Pod Lasem
64,
44-210
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4248838, e-mail
zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, faks
32 4249326.
Adres strony internetowej (url): http://zielen.rybnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa placu zabaw w parku im. H. Czempiela
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.261.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu zabaw w parku im. H. Czempiela zlokalizowanego w Rybniku przy ulicy Barbary. Ogólny zakres robót: 1. Roboty montażowe - niwelacja terenu, - prace pomiarowe powierzchniowych robót ziemnych, - prace ziemne (korytowanie podłoża wraz z wywozem, wykonanie warstwy podsypkowej, podbudowy z kruszyw, wykonanie dołów fundamentowych, posadowienie fundamentów prefabrykowanych oraz wylewanych, zasypywanie dołów z zagęszczeniem), - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej i nawierzchni z tworzyw sztucznych, - montaż urządzeń zabawowych, elementów małej architektury ogrodniczej oraz piaskownicy, - wznoszenie ogrodzenia. 2. Nasadzenia roślinne, wykonanie trawników - przygotowanie terenu pod trawnik oraz nasadzenia stałe (oczyszczenie terenu z gruzu i zanieczyszczeń, wymiana gruntu rodzimego na ziemię urodzajną, zaprawienie dołów ziemią urodzajną), - założenie trawnika z siewu po uprzednim nawiezieniu terenu oraz użyciu kompostu, - wykonanie nasadzeń żywopłotowych z grabu wraz z rozłożeniem kory, - zasadzenie drzewa z gatunku buk czerwony. Szczegółowy zakres prac precyzuje projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zakres prac obejmujący demontaże istniejącej infrastruktury placu zabaw leży po stronie Zamawiającego i nie został ujęty w przedmiarze robót. Stosownie do Pozwolenia nr K/1359/2019 na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku będącym wpisanym do rejestru parkiem, ogrodem lub inną formą zaprojektowanej zieleni wydanego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Wykonawca zobowiązany jest do ustanowienia kierownictwa budowy przez osobę posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37b ust.1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: . Podbudowę z kruszyw należy wykonać z nowego materiału naturalnego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku (korytowania i rozbiórek) oraz z recyclingu. . Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zamiarze wykorzystania innych materiałów lub urządzeń niż wskazane w projekcie , co najmniej trzy tygodnie przed użyciem materiału, albo w okresie dłuższym, jeżeli będzie to wymagane do badań prowadzonych przez Zamawiającego. Wybrany rodzaj materiału musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania całego przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45221110-6
Dodatkowe kody CPV: 45233253-7, 45236210-5, 45342000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
161200.00
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIOR Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
198276.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont w salach terapeutycznych Ośrodka Leczenia i Rehabilitacji Dzieci im. św. Jana Pawła II w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego Miasta Rybnik na 2024 r. "Wypoczynek i rekreacja łączy dzielnice"
- Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku
- Dostosowanie pomieszczeń kuchni Szpitalnej do obowiązujących przepisów.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane związane z korektą nawierzchni dziedzińca oraz wymianą okien na parterze Kamienicy Szołayskich
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna: (ul. Polna) - Złockie w km 4+100 do 4+508
- "Zagospodarowanie przestrzeni Parku w Regułach"
- Rewitalizacja cmentarza w miejscowości Jarnołtowo
- Wykonanie placu zabaw w Krukowie
- Rewitalizacja cmentarza w miejscowości Dziśnity
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.