eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ" W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKÓW Z PRZEZNACZENIEM NA CELE PROWADZENIA ŻŁOBKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I KRACZKOWA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-22

Ogłoszenie nr 510088640-N-2020 z dnia 22-05-2020 r.

Gmina Łańcut: ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ" W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKÓW Z PRZEZNACZENIEM NA CELE PROWADZENIA ŻŁOBKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I KRACZKOWA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu: BEZPIECZNE SZKRABY - PIERWSZY ŻŁOBEK W GMINIE ŁAŃCUT W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521422-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łańcut, Krajowy numer identyfikacyjny 69058179000000, ul. ul. Mickiewicza , 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 252 264, e-mail zamowieniapubliczne@gminalancut.pl, faks 172 256 536.
Adres strony internetowej (url): www.gminalancut.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ" W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKÓW Z PRZEZNACZENIEM NA CELE PROWADZENIA ŻŁOBKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I KRACZKOWA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są: ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ" W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKÓW Z PRZEZNACZENIEM NA CELE PROWADZENIA ŻŁOBKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I KRACZKOWA 2. Zmówienie obejmuje zaprojektowanie, przebudowanie i zmianę sposobu użytkowania budynków z przeznaczeniem na cele prowadzenia żłobków w miejscowości Kosina i Kraczkowa na zasadach i w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU - stanowiącym Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. Zakres rzeczowy zadania obejmuje przygotowanie kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji technicznej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie pozwalającym na poprawne funkcjonowanie żłobków bez konieczności realizacji dodatkowych zamówień wraz z kompletnym wyposażeniem obiektów oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów w wyznaczonym terminie. 3. Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: OBIEKT W KOSINIE 1) Wymiana obróbek blacharskich; 2) Wymiana rur spustowych i orynnowania; 3) Czyszczenie, uzupełnienie, impregnacja tynku zewnętrznego; 4) Wykonanie cienkowarstwowego tynku elewacyjnego na istniejącym w celu odtworzenia zniszczonych warstw; 5) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - w celu dostosowania do obowiązującego współczynnika U wg WT 2021; 6) Docieplenie stropu nad parterem w celu dostosowania do obowiązującego współczynnika U wg WT 2021; 7) Docieplenie ścian zewnętrznych do obowiązującego współczynnika U wg WT 2021 - wyłącznie w przypadku przebudowy całego obiektu a nie jego elementów; 8) Wymiana parapetów zewnętrznych z blachy; 9) Wymiana odbojówki; 10) Zagospodarowanie terenu - plac zabaw, ciąg komunikacyjny; 11) Usunięcie drewnianej klatki schodowej - wykonanie w jej miejscu nowej klatki schodowej; 12) Skucie i wykonanie posadzki wraz z izolacją termiczną w systemie posadzki pływającej zgodnej z obowiązującymi przepisami WT(6); 13) Wykonanie ogrzewania podłogowego w części parterowej; 14) Częściowe zamurowania; 15) Poszerzenie otworów drzwiowych; 16) Wymiana stolarki drzwiowej; 17) Wymiana parapetów wewnętrznych; 18) Wykonanie szpachlowania, uzupełnień tynku oraz malowanie ścian; 19) Wykonanie i modernizacja instalacji sanitarnych; 20) Wymiana instalacji elektrycznej; 21) Wykonanie instalacji teletechnicznej; 22) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 23) Likwidacja barier architektonicznych; 24) Wykonanie niezbędnych zabezpieczeń i oznakowania ppoż. OBIEKT W KRACZKOWEJ 1) Wymiana orynnowania, obróbek blacharskich, rur spustowych; 2) Naprawa tynku elewacyjnego, uzupełnienie malowanie; 3) Wymiana stolarki okiennej drzwiowej - w celu dostosowania do obowiązującego współczynnika U wg WT (6); 4) Docieplenie ścian zewnętrznych do obowiązującego współczynnika U wg WT 2021 - wyłącznie w przypadku przebudowy całego obiektu, a nie jego elementów; 5) Wymiana parapetów zewnętrznych; 6) Naprawa/modernizacja schodów zewnętrznych (wyjście ewakuacyjne); 7) Wymiana odbojówki; 8) Wykonanie ściany oporowej; 9) Wykonanie dojść, dojazdów, chodników i placów utwardzonych; 10) Ogrodzenie terenu; 11) Wymiana istniejących warstw posadzki; 12) Wykonanie ogrzewania podłogowego; 13) Częściowe wyburzenie ścian wewnętrznych; 14) Wykonanie ścian działowych; 15) Częściowe zamurowania; 16) Poszerzenie otworów drzwiowych; 17) Wymiana stolarki drzwiowej; 18) Wymiana parapetów wewnętrznych; 19) Korekta geometrii więźby dachowej poprzez dodatkowe podparcia stolców oraz tragarzy więźby; 20) Wykonanie docieplenie stropu nad parterem; 21) Wykonanie i modernizacja instalacji sanitarnych; 22) Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego; 23) Wymiana instalacji elektrycznej; 24) Wykonanie instalacji teletechnicznej; 25) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 26) Likwidacja barier architektonicznych; 27) Wykonanie niezbędnych zabezpieczeń i oznakowania ppoż. 4. Zakres zamówienia obejmuje również dostawę wyposażenia zgodnie ze specyfikacją dostaw oraz zapisami PFU oraz przeprowadzenie niezbędnych uruchomień, prób i sprawdzeń. 5. Uczestnictwo w spotkaniach w siedzibie Zamawiającego na etapie konsultacji rozwiązań projektowych oraz realizacji robót, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego oraz w czynnościach odbiorowych. 6. Inne niewymienione wyżej roboty i czynności opisane w PFU, załącznikach graficznych oraz SIWZ. 7. Opracowanie dokumentacji kosztorysowej odrębnie na każdy obiekt oraz dokumentacji powykonawczej. 8. Uzyskanie pozwoleń i uzgodnień w imieniu Zamawiającego na podstawie pełnomocnictw, a w szczególności pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkownie obiektów. 9. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, który został zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.gminalancut.pl 4. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne związane z realizacją robót budowlanych. Zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego określone zostały w § 18 projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71220000-6, 74222100-2, 45100000-8, 45400000-1, 45210000-2, 45310000-3, 45232460-4, 45330000-9, 45331100-7, 45331210-1, 45232451-8, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ" W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKÓW Z PRZEZNACZENIEM NA CELE PROWADZENIA ŻŁOBKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I KRACZKOWA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1563951.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana REMBISZ Ryszard Rembisz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zielonka 39A
Kod pocztowy: 36-130
Miejscowość: Ranizów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1459050.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1459050.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2108005.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.