To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-26
Ogłoszenie nr 510090016-N-2020 z dnia 26-05-2020 r.
Muzeum Lubelskie w Lublinie: Dostosowanie strony Muzeum Lubelskiego w Lublinie do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów realizowane w ramach projektu POPC" www.muzeach" dla zadania 2 (2.6); Dostosowanie stron www instytucji do zamieszczenia zdigitalizowanych zbiorów - usługa zewnętrzna.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dostosowanie strony Muzeum Lubelskiego w Lublinie do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów realizowane w ramach projektu www.muzeach (Zadanie 2.6). Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 "E-administracja i otwarty rząd" Działanie nr 2.3 "Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego" Poddziałanie nr 2.3.2 "Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521048-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Lubelskie w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 27668200000000,
ul. ul. Zamkowa
9,
20-117
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 5325001 w. 13, e-mail
kancelaria@muzeumlubelskie.pl, faks
815 321 743.
Adres strony internetowej (url): http://www.muzeumlubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie strony Muzeum Lubelskiego w Lublinie do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów realizowane w ramach projektu POPC" www.muzeach" dla zadania 2 (2.6); Dostosowanie stron www instytucji do zamieszczenia zdigitalizowanych zbiorów - usługa zewnętrzna.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ADM.271.02.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie strony Muzeum Lubelskiego w Lublinie do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów realizowane w ramach projektu www.muzeach (Zadanie 2.6). Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 "E-administracja i otwarty rząd" Działanie nr 2.3 "Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego" Poddziałanie nr 2.3.2 "Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury" Zamówienie obejmuje wykonanie całego zakresu prac opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, w tym między innymi: 1. Dostosowanie strony Zamawiającego do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów. W przypadku gdy istniejący serwis nie umożliwi takiego dostosowania, wykonanie głębokiej modyfikacji serwisu. 2. Przygotowanie i wdrożenie Serwisu - nowoczesnej witryny internetowej opartej na systemie zarządzania treścią CMS, która będzie udostępniać zasoby cyfrowe, kalendarium, informacje na temat działalności zamawiającego, treści o charakterze naukowym, wystawienniczym i edukacyjnym i inne. 3. Przygotowanie serwisu opartego na szablonach wykonanych w technice RWD (Responsive). Serwis powinien obsługiwać dodatkowe szablony mobilne dla szablonów wykonanych w technice tradycyjnej - dostosowywać się do rozdzielczości urządzenia na jakim jest oglądany (telefon komórkowy, tablet, PC). 4. Wykonanie serwisu umożliwiającego edycję treści poszczególnych stron bez konieczności pracy na kodzie HTML. System musi posiadać narzędzia umożliwiające pełne zarządzanie serwisem z poziomu graficznego interfejsu użytkownika dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej. 5. Wykonanie serwisu zgodnego z najnowszymi trendami, intuicyjnego w użytkowaniu, nowoczesnego i przejrzystego. Serwis powinien charakteryzować się zminimalizowanym czasem załadowania. Serwis musi uwzględniać pełną obsługę polskich znaków w interfejsie użytkownika i bazie danych. Elementy serwisu, podkategorie, artykuły, etc. powinny być wyświetlane w dwóch wersjach - kafelki i lista, z możliwością zmiany w dowolnym czasie przez przeglądającego serwis. 6. Wykonanie serwisu opartego o system zarządzania treścią CMS, który zapewni łatwe prowadzenie serwisu, a także jego późniejszą aktualizację przez redaktorów Zamawiającego nie posiadających umiejętności programowania. Nawigacja w systemie CMS powinna opierać się na strukturze drzewiastej. Ważne, by serwis zapewniał pełne funkcje administracyjne pozwalające na publikację treści, zarządzanie treścią i grafiką, zarządzanie użytkownikami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wysyłanie korespondencji i powiadomień mailowych oraz dostęp do rejestru błędów systemowych. 7. Wykonanie serwisu opartego na systemie otwartym wykorzystującym otwarte standardy. Użycie elementów i rozwiązań innych niż open source'owe wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Wykorzystane komponenty systemu CMS i zaprojektowane moduły, zarówno na etapie jego realizacji, jak i w późniejszej eksploatacji systemu nie mogą generować dodatkowych kosztów. 8. Zrealizowanie serwisu zgodnie z wymogami WCAG 2.1 (wai AA) (Web Content Accessibiliti Guidelines) dla systemów teleinformatycznych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, W3C IW3C CSS. Po wykonaniu serwisu zlecony zostanie niezależny audyt, który potwierdzi zgodność. Wszelkie uwagi audytu, niezgodności - Wykonawca poprawi w ramach niniejszego zlecenia. 9. Wykonanie szkolenia dla redaktorów i administratorów serwisu w zakresie wszystkich funkcjonalności zdefiniowanych serwisu oraz szkolenia jak redagować treści, żeby serwis pozostał zgodny z WCAG 2.1. 10. Dostarczenie kompletnej dokumentacji powdrożeniowej, zawierającej instrukcję instalacji systemu, instrukcję administratora zawierającą opis systemu uprawnień użytkowników, dokumentację opisującą utrzymanie systemu (w tym strategię wykonywania kopii bezpieczeństwa), instrukcję użytkownika dla każdej zdefiniowanej roli) w języku polskim. 11. Wykonanie usługi zgodnie z: 11.1. Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego; 11.2. Ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 10 maja 2018 r. (j.t.Dz. U. 2019 poz. 1781); 11.3. Ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z dn. 17 lutego 2005 r. (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 346); 11.4. Ustawą o ochronie baz danych z dn.27 lipca 2001 r. (j.t.Dz.U. z 2019 poz. 2134 z późn. zm.); 11.5. Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dn. 4 lutego 1994 r. (Dz. U. 2018 poz. 1191 z óźń.zm); 11.6. Ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej z dn. 25 października 1991 r. (j.t. Dz.U. z 2020 poz,194 ); 11.7. Ustawą o muzeach z dn. 21 listopada 1996 r., (j.t. Dz.U. z 2019 poz. 917 z późń.zm ); 11.8. Ustawą z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (j.t. Dz.U. 2019 poz. 1446); 11.9. Statutem Muzeum Lubelskiego w Lublinie; 11.10. Wykonawca zapewni spełnienie przez serwis wymagań Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.1 WAI:AA) określonych w załączniku Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych o zgodności z wytycznymi na poziomie minimum AA. 12. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 2 - wzór umowy. Wszelkie prace i materiały ewentualnie nie uwzględnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zapisach niniejszej SIWZ oraz wzorze umowy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia należy uwzględnić (wycenić) w ofercie. 13.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 14.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 15.Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych, określony w pkt 14.8.4. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego usługa spełnia określne przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 16. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. 17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 18. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
152755.83
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
109470.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie sześciu abonenckich central telefonicznych
- Dostawa produktów mleczarskich i nabiałowych
- Dostawa materiałów oświetleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
- Świadczenie kompleksowych usług ubezpieczenia dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.
- Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
- Dostawa i montaż pełnopostaciowego symulatora urazowego (2 kpl.) (DZP.25.36.2024)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Usługa administracji, wsparcia technicznego i prac developerskich w zakresie obsługi serwisów teatrwielki.pl, archiwum.teatrwielki.pl i vod.teatrwielki.pl działających w oparciu o system TYPO3 10
- Usługa w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu Oprogramowania Aplikacyjnego AMMS/Infomedica dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/18/2024
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Zakup usługi rocznego wsparcia producenta dla posiadanych przez Uniwersytet Szczeciński licencji oprogramowania VEEAM Data Platform Advanced Enterprise Plus.
- Dostawa i montaż urządzeń aktywnej sieci komputerowej LAN i systemów zarządzania i nadzoru dla Zakładu Usług Medycznych w Nadarzynie
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.