eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Pilchowice



Ogłoszenie z dnia 2019-05-14

Ogłoszenie nr 510093145-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.

Gmina Pilchowice: Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Pilchowice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 235 65 21, e-mail szczepanska.m@pilchowice.pl, kierownik.izp@pilchowice.pl, faks 32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Pilchowice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: "Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Pilchowice". Działki na której zlokalizowana będzie inwestycja położone są przy ulicach Spokojnej w Pilchowicach, Gajowej w Leboszowicach oraz Polnej w Wilczy i stanowią pas drogowy ww. dróg będących w zarządzaniu Gminy Pilchowice. Zamówienie składa się z dwóch etapów. Etap I obejmuje wykonanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z uzyskaniem wszelkich warunków, uzgodnień i pozwoleń (w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym) Zadanie nr 1: Budowa oświetlenia, ul. Spokojna w Pilchowicach Sieć oświetlenia ulicznego o długości: (ok. 300 m), droga gminna, kategoria D, szerokość 3 m, nawierzchnia z płyt betonowych Punkty oświetlenia ulicznego: max 9 sztuk Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia, ul. Gajowa w Leboszowicach Sieć oświetlenia ulicznego o długości: ul. Gajowa w Leboszowicach (ok. 570 m), droga gminna, kategoria D, szerokość 3 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego Punkty oświetlenia ulicznego - max 10 sztuk Zadanie nr 3: Fundusz Sołecki Wilcza - Wykonanie oświetlenia terenów publicznych w sołectwie Wilcza Sieć oświetlenia ulicznego o długości: ul. Polna w Wilczy (ok. 230 m), droga gminna, kategoria D, szerokość 4,5 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego Punkty oświetlenia ulicznego - max 6 sztuk Wymagania dotyczące realizacji zadania (dotyczy zadania nr 1, 2, 3): Sieć oświetleniową należy zaprojektować w postaci budowy słupów oświetleniowych (żerdź wirowana E10,5, klasa C) wraz z przewodami samonośnymi i oprawami sodowymi z włączeniem do lokalizacji wskazanej w warunkach technicznych o które wystąpi Wykonawca. Dokumentacja projektowa dla inwestycji, ma być sporządzona m.in. zgodnie z: 1) Ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. 2018 poz. 1202). 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2018 poz. 1935). 3) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz.U. 2012 poz. 463). 4) Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. 1995 nr 25 poz. 133). 5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003 nr 120 poz. 1126). 6) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986). 7) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389). 8) Obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 9) Wytycznymi Zamawiającego. Dokumentacja projektowa zostanie sporządzona w ilościach: a) Projekt budowlano-wykonawczy - 4 egz. b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz. c) Przedmiary robót- 2 egz. d) Kosztorysy inwestorskie- 2 egz. e) całość opracowania w formie elektronicznej umożliwiającej kopiowanie do celów przetargowych. Etap II obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych wraz z przyłączami i na podstawie sporządzonej w ramach Etapu I dokumentacji projektowej, uzyskanych decyzji, opinii, ekspertyz. Zakres prac obejmuje ponadto: a) dostawę niezbędnego wyposażenia i sprzętu wraz z jego instalacją i uruchomieniem b) sporządzenie powykonawczego operatu geodezyjnego c) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej również instrukcję użytkowania, wykaz zamontowanych urządzeń, sprzętu, armatury, harmonogram obsługi serwisowej Zamówienie obejmuje również konieczność wykonania wszelkich prac oraz poniesienia wszelkich kosztów niezbędnych do poniesienia w celu wykonania przedmiotu zamówienia. W ramach kosztów Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne koszty opłat przyłączeniowych, wszelkich kosztów do sporządzenia dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień ekspertyz, dokonania czynności administracyjno-prawnych jak również wszelkich kosztów wykonania robót budowlanych w szczególności koszty materiałów, robocizny, utrzymania terenu budowy, uzyskania decyzji, opinii, uzgodnień niezbędnych w toku wykonywania robót budowlanych. Wykonawca uzyska warunki zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę, zainstaluje na własny koszt liczniki zużycia wody i energii oraz poniesie koszty zużycia energii i wody w czasie budowy. Sieć oświetleniową należy wykonać uwzględniając następujące wymagania: - trasa wykopu pod fundamenty słupów oświetleniowych powinna być zgodna z dokumentacją projektową, - montaż fundamentów należy wykonać zgodnie z wytycznymi montażu dla konkretnego fundamentu, typu osadzonych urządzeń i konstrukcji [typ szafki, słupa, wysięgnika z oprawą, parcia wiatru]. Każdy fundament powinien być ustawiany przy pomocy dźwigu, na 10 cm warstwie zagęszczonego żwiru, spełniającego wymagania BN-66/6774-01. Przed jego zasypaniem, należy sprawdzić rzędne posadowienia, poziom górnej powierzchni [do której będzie przytwierdzona podstawa konstrukcji słupa], stan zabezpieczenia antykorozyjnego ścianek zewnętrznych i wewnętrznych. Maksymalne odchylenie górnej powierzchni fundamentu od poziomu nie powinno przekroczyć 1:1500, z dopuszczalną tolerancją rzędnej posadowienia ± 2 cm. Ustawienie fundamentu w terenie powinno być wykonane z dokładnością ±10 cm. - słupy należy ustawiać dźwigiem na uprzednio przygotowane fundamenty. Na fundamentach powinny być wystawione śruby kotwiące przeznaczone do mocowania slupów. Odchylenia od pionu osi słupa, po jego ustawieniu, nie może wynosić więcej, niż 0,001 wysokości słupa. Slupy należy ustawiać tak. aby ich wnęki na tabliczki bezpiecznikowo - przyłączeniowe z drzwiczkami znajdowały się po przeciwnej stronie od jezdni lub chodnika. - montaż opraw na króćcach słupów należy wykonywać przy pomocy samochodu specjalnego z podnośnikiem hydraulicznym. Każdą oprawę przed zamontowaniem, należy podłączyć do sieci i sprawdzić jej działanie. Oprawy montować po uprzednim wciągnięciu przewodów zasilających do słupów. Należy stosować przewody 3 - żyłowe, z żyłami miedzianymi, o wzmocnionej izolacji. Oprawy należy mocować na słupach w sposób trwały, wskazany przez producenta opraw, po wprowadzeniu do nich przewodów zasilających i ustawieniu ich w położenie pracy tak, aby nie zmieniały swego położenia nawet pod wpływem warunków atmosferycznych i parcia wiatru. - kable należy układać po trasach wytyczonych przez fachowe służby geodezyjne na podstawie dokumentacji. Układanie kabli powinno być zgodne z normą PN-76/E-05125. Kable powinny być układane w sposób wykluczający ich uszkodzenie. - temperatura otoczenia przy układaniu kabli, nie powinna być mniejsza, niż + 5°C. Kabel można zginać przy montażu, lecz jedynie w przypadkach koniecznych, podyktowanych technologią wykonawstwa, lub przeszkodami terenowymi - przy czym promień gięcia powinien być możliwie duży. jednak nie mniejszy niż 10- krotna średnica zewnętrzna. - bezpośrednio w wykopie, kable należy układać na głębokości min. 0,8 m, z dokładnością ±5 cm na dolnej warstwie piasku o grubości 15 cm + przykrycie warstwą piasku o grubości 10 cm nad kablem - a następnie warstwą gruntu rodzimego o grubości co najmniej 15 cm. Nad tą warstwą, jako ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi i sygnalizację obecności kabla energetycznego, który może być pod napięciem - należy wzdłuż całej trasy, [co najmniej 25 cm nad kablem] układać folię kalandrowaną w kolorze niebieskim - o szerokości co najmniej 20 cm. - przy skrzyżowaniach z innymi instalacjami podziemnymi, oraz drogami i placami utwardzonymi, kable należy układać w przepustach kablowych. Na kablach już istniejących w miejscach skrzyżowań należy zakładać rury osłonowe dwudzielne. - przepusty i rury osłonowe powinny być zabezpieczane na końcach przed przedostawaniem się do ich wnętrza wody, oraz przed ich zamulaniem. Kable układane w ziemi na całych swych długościach powinny posiadać oznaczniki identyfikacyjne. Zaleca się przy latarniach, szafach, obiektach pozostawiać zapasy eksploatacyjne kabli (1,5 m przy latarniach, oraz 2,0 m przy urządzeniach). - po wykonaniu linii kablowych należy wykonać niezbędne pomiary rezystancji izolacji poszczególnych odcinków kabli, przyrządem o napięciu 2,5 kV - przy czym nie może ona być mniejsza od: - zasypanie fundamentu lub kabla należy dokonać gruntem z wykopu, bez zanieczyszczeń. Zasypanie należy wykonać warstwami o grubościach od 15 do 20 cm i zagęszczać ubijakami ręcznymi, lub zagęszczarką wibracyjną. Zagęszczenie należy wykonać w taki sposób, aby nie spowodować uszkodzeń fundamentu, lub kabla, - Jako ochronę przed dotykiem pośrednim w sieci zasilającej i oświetleniowej, należy przewidzieć samoczynne wyłączenie zasilania. Zaleca się wykonywanie uziomu prętowego ciągłego z użyciem pręta stalowego układanego we wspólnym wykopie z kablem oświetleniowym + połączenia bednarką ocynkowaną z podstawami słupów. Szczegółowy zakres prac został ujęty w "programie funkcjonalno-użytkowym" stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i "wzorze umowy" stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa oświetlenia, ul. Spokojna w Pilchowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Projektowo - Wykonawczy Instalacji Elektrycznych Marek Brodala
Email wykonawcy: biuro@brodala.pl
Adres pocztowy: ul. Białej Bramy 1
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63099.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63099.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63099.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa oświetlenia, ul. Gajowa w Leboszowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Projektowo - Wykonawczy Instalacji Elektrycznych Marek Brodala
Email wykonawcy: biuro@brodala.pl
Adres pocztowy: ul. Białej Bramy 1
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70971.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70971.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70971.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Fundusz Sołecki Wilcza - Wykonanie oświetlenia terenów publicznych w sołectwie Wilcza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Projektowo - Wykonawczy Instalacji Elektrycznych Marek Brodala
Email wykonawcy: biuro@brodala.pl
Adres pocztowy: ul. Białej Bramy 1
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46617.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46617.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46617.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.