eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadłówPrzebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Radłowie w Radłowie na potrzeby żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-29

Ogłoszenie nr 510093186-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.

Urząd Miejski w Radłowie: Przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Radłowie w Radłowie na potrzeby żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane z Funduszu Pracy - Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch+ - Maluch + 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508954-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540029529-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Radłowie, Krajowy numer identyfikacyjny 54565600000000, ul. ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 782 044, e-mail inwestycje@gminaradlow.pl, faks 146 782 818.
Adres strony internetowej (url): www.gminaradlow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Radłowie w Radłowie na potrzeby żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PPI.271.6.20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych realizacją zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Radłowie w Radłowie na potrzeby żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu". 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1) Część 1 - "Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części pomieszczeń szkoły na żłobek w budynku Zespołu Szkół na dz. nr824 w miejscowości Radłów wraz z budową schodów wejściowych wraz z rampą oraz wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną, wentylacyjną, elektryczną i teletechniczną", w skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót: a) Roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe ? wykucie otworów drzwiowych w ścianach ? wyburzenie części istniejących ścian działowych ? wykucie okna ? skucie posadzek cementowych ? demontaż istniejących drzwi ? demontaż posadzek ceramicznych i pcv, płytek ściennych b) Roboty budowlane i wykończenie wewnętrzne c) Roboty montażowe i budowlane ? wykonanie nowych ścian działowych ? wykonanie instalacji wewnętrznych ? wykonanie nowych tynków wraz z malowaniem ? naprawa tynków istniejących wraz z malowaniem (ok. 30%) ? malowanie wszystkich ścian farbami zmywalnymi ? wykonanie płytek ceramicznych na ścianach pomieszczeń tzw. mokrych ? wykonanie posadzek z wykładziny pcv i posadzek ceramicznych ? wykonanie systemowych sufitów podwieszanych (rastrowych lub g-k) ? wykonanie opraw oświetleniowych ? montaż nowych drzwi wewnętrznych i drzwi wejściowych ? montaż nowego okna pożarowego EI ? budowa schodów wejściowych i rampy zewnętrznej przy wejściu do żłobka d) Instalacja wentylacyjna e) Instalacja centralnego ogrzewania f) Instalacja wody zimnej i ciepłej g) Instalacja kanalizacji sanitarnej h) Instalacje elektryczne wewnętrzne i) Instalacje teletechniczne wewnętrzne j) Uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnej decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego powstałego w związku z realizacją przedmiotowej inwestycji w zakresie wymaganym przepisami prawa i decyzją Starosty Tarnowskiego nr 1371/2019, zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę w/w inwestycji z dnia 26.08.2019 r. oraz wszelkich niezbędnych z tym związanych uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń. 2) Część 2 - "Przebudowa pomieszczeń istniejącej kuchni szkolnej w budynku Zespołu Szkół na działce nr 824 w miejscowości Radłów wraz z wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacyjną, elektryczną i teletechniczną", w skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót: a) Roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe ? poszerzenie otworów drzwiowych ? wyburzenie części istniejących ścian ? demontaż istniejących drzwi wewnętrznych ? demontaż istniejących urządzeń dźwigowych (2 dźwigi kuchenne) ? wykonanie przekuć w ścianach i stropach dla potrzeb nowych instalacji ? skucie istniejących warstw posadzkowych i ściennych, w tym płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach, skucie tynków, wykładzin itd. b) Roboty montażowe i budowlane ? wykonanie nowych ścian działowych, przekuć itd. ? wykonanie instalacji wewnętrznych ? wykonanie nowych tynków wraz z malowaniem ? malowanie ścian farbami zmywalnymi (higienicznymi) ? wykonanie płytek ceramicznych na ścianach pomieszczeń tzw. mokrych ? wykonanie posadzek z wykładziny pcv i posadzek ceramicznych ? wykonanie systemowych sufitów podwieszanych (rastrowych lub g-k) ? montaż nowych drzwi wewnętrznych\ ? montaż nowych urządzeń sanitarnych, technologicznych, elektrycznych, wentylacyjnych wraz z wymaganą obudową na elewacji oraz na terenie c) Instalacja centralnego ogrzewania d) Instalacja wody zimnej i ciepłej e) Instalacja kanalizacji sanitarnej f) Kanalizacja sanitarna zewnętrzna g) Instalacja gazu h) Instalacja klimatyzacji i) Instalacja wentylacji j) Instalacje elektryczne zewnętrzne k) Instalacje elektryczne wewnętrzne l) Uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnej decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego powstałego w związku z realizacją przedmiotowej inwestycji w zakresie wymaganym przepisami prawa i decyzją Starosty Tarnowskiego nr 1370/2019, zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę w/w inwestycji z dnia 26.08.2019 r. oraz wszelkich niezbędnych z tym związanych uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zgodnie z Decyzją Małopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego nr NS.9022.1286.2019 z dnia 29 lipca 2019 roku (decyzja wchodzi w skład Dokumentacji projektowej - Załącznik nr 5.2 do SIWZ), w pomieszczeniu kuchni wymagane jest zastosowanie klimatyzacji. W związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót związanych z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych: Klimatyzator typu split (jednostka wewnętrzna wraz z urządzeniem zewnętrznym), z inwerterem, przystosowany do pracy w kuchni, naścienny, z kompletem orurowania napełnionego czynnikiem R410A, z pełną automatyką, wyposażony w: * filtr mgły olejowej, * filtr o wydłużonej żywotności * sterownik ścienny wydajność chłodnicza nominalna 7,1 kW przy 27ºC w pomieszczeniu pobór mocy max 2,35 kW napięcie 230V * chłodzenie od: -15 do 46 st.C * grzanie od: -20 do 21 st.C * odległość urządzeń wewn. i zewn.: sumaryczna: do 50 m, pion: do 30 m 3) Część 3 - "Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół na działce 824 w miejscowości Radłów", w skład której wchodzi budowa elementów placu zabaw, takich jak: a) Dojście do placu zabaw, b) Plac wewnętrzny, c) Ścieżka żwirowa d) Tablica interaktywna "auto" e) Domek interaktywny, f) Piaskownica zamykana g) Huśtawka wagowa h) Interaktywne liczydło i) Huśtawka wisząca j) Wieża mini k) Ławka l) Ławka z koszem m) Ogrodzenia placu zabaw - drewniane n) Furta wejściowa UWAGA: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta, dostawcę lub nazwę własną materiałów, urządzeń, sprzętów, dodaje w ślad za projektantem zapis "lub równoważne o porównywalnych parametrach", zezwalając na składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy pzp. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. 2. Przedmiot zamówienia Zamawiający opisuje: a) Dokumentacjami projektowymi- stanowiącymi Załączniki nr 5.1 (cz. 1), 5.2 (cz. 2), 5.3 (cz. 3) do siwz b) STWiOR-ami - stanowiącymi Załącznik nr 6.1 (cz. 1), 6.2 (cz. 2) do siwz, c) Projektem umowy, stanowiącym Załączniki nr 7 do siwz. 3. Przedmiary robót posiadają jedynie charakter pomocniczy. 4. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do siwz, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 5. Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego szczegółowego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego dla danej części zamówienia, w oparciu o Dokumentacje projektowe, Przedmiary robót, STWiOR-y oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę. 6. W umowie o roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego tak więc przedmiar robót ma na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 9. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w dokumentach wymienionych w ust. 2 oraz Rozdziale XVIII siwz. 10. Zamawiający: 1) dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty na wybrane lub wszystkie części zamówienia; 2) wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji jakości na wykonany Przedmiot zamówienia, na okres co najmniej 36 miesięcy; 3) wymaga akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy podanych w załączonym projekcie umowy. 11. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia do wykonania zamówienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych w zakresie: a) Dla części 1 zamówienia: ? robót fliziarskich, ? robót malarskich, ? robót elektrycznych, ? robót instalacyjnych w zakresie wod-kan, c.o., ? robót ogólnobudowlanych. b) Dla części 2 zamówienia: ? robót fliziarskich, ? robót malarskich, ? robót elektrycznych, ? robót instalacyjnych w zakresie wod-kan, c.o., gaz, ? robót ogólnobudowlanych. c) Dla części 3 zamówienia: ? robót ogólnobudowlanych. 12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej stosowne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności w trakcie realizacji zamówienia, określone w pkt. 9, wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 14. Nie spełnienie powyższego warunku potraktowane zostanie jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Jeżeli Wykonawca będzie uchylał się od przedłożenia wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert zgodnie z art. 24 aa ust. 2 Pzp. Uchylanie się przez Wykonawcę od podpisania umowy, stanowić będzie również podstawę w oparciu o art. 46 ust. 5 pkt. 3 Pzp, do zatrzymania przez Zamawiającego wadium. 15. W przypadku przeprowadzenia kontroli zatrudnienia, w trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży, zgodnie żądaniem Zamawiającego, każdy z osobna lub wszystkie razem niżej wymienione dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności, w trakcie realizacji zamówienia. Dowodami o których mowa powyżej są: * poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj wykonywanej pracy, rodzaj umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; * zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 11, na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; * poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracowników, wykonujących czynności wskazane w pkt. 11, przez pracodawcę do ubezpieczeń, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami. 16. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 7 SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez niego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane w punkcie 11 czynności. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 18. Zamawiający informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku żąda wskazania w formularzu ofertowym, części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45330000-9, 45331210-1, 45000000-7, 45311000-0, 45315700-5, 45311100-1, 45314310-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części pomieszczeń szkoły na żłobek w budynku Zespołu Szkół na dz. Nr 824 w miejscowości Radłów wraz z budową schodów wejściowych wraz z rampą oraz wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną, wentylacyjną, elektryczną i teletechniczną

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 281219.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gordon&Great Consulting Sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy: j.piotrowicz@gordongreat.pl
Adres pocztowy: ul. Młyńska 7/8
Kod pocztowy: 31-469
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 303950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 303950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 440365.83
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.