Ogłoszenie z dnia 2020-06-01
Ogłoszenie nr 510095112-N-2020 z dnia 01-06-2020 r.
Urząd Gminy w Wildze: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 18 000 litrów do 5 obiektów na terenie Gminy Wilga
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Wildze, Krajowy numer identyfikacyjny 55122000000000,
ul. ul. Warszawska
38,
08-470
Wilga, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
256 853 070, e-mail
ugwilga@interia.pl, faks
256 853 071.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 18 000 litrów do 5 obiektów na terenie Gminy Wilga
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 18 000 litrów, do następujących 5 obiektów na terenie gminy Wilga: - Szkoły: Wilga - 6500 L Kępa Celejowska - 5500 L Mariańskie Porzecze - 3000 L Żabieniec - 1500 L - Urząd Gminy w Wildze - 1500 L - Dostarczony olej musi spełniać warunki techniczne zgodne z obowiązującą w Polsce normą PN-C-96024:2011. - Dostawca jest zobowiązany dostarczyć przy dostawie aktualne świadectwo jakości oleju opałowego. - Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15° C. - W przypadku awarii powstałych w wyniku dostarczenia oleju opałowego zanieczyszczonego lub niespełniającego określonych powyżej parametrów, wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z ich usunięciem. - Dostawa odbędzie się w godzinach przedpołudniowych. - Zapłata nastąpi przelewem - po dostarczeniu oleju opałowego, w terminie 14 dni od daty przedłożenia faktury. Termin wykonania zamówienia: do 29.05.2020r. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej c) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna spełnienie warunków na podstawie oświadczenia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Proszę o wypełnienie i podpisanie poniższego formularza oferty i odesłanie do Urzędu Gminy w Wildze do dnia 21.05.2020r. do godz. 12:00 faxem na nr 25 685-30-70/71 lub mailem: urzad@gminawilga.pl . Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane. Kryterium cena - 100%. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, który spełniając wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zaoferuje najniższą wartość brutto całego zadania. Przyjęcie oferty oznacza zawarcie umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV: 09135100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32652.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARAN sp. z o.o. w Wyszkowie Sp. Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40161.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40161.96
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARAN Sp. o.o. Wyszkowie Sp. komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40161.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70-73 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie na dostawę oleju opałowego lekkiego ma wartość nie przekraczającą kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust. 7 pzp. Dostawy te są powszechne i mają określone standardy jakościowe, które wskazują powtarzalny typowy charakter i skład oleju opałowego. W postępowaniu jedynym kryterium była cena. Spełnione są warunki art. 70-73 ustawy pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Społecznej w Kalince
- Dostawa oleju opałowego
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
- dostawa oleju opałowego
- Dostawa oleju opałowego dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w 2025 roku
- Dostawa oleju opałowego w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. szacowane zapotrzebowanie roczne ok. 62500 litrów
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.