To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-22
Ogłoszenie nr 510100805-N-2019 z dnia 22-05-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej: Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi powiatowej nr 2645 L Puszno Godowskie - Świdno na odcinku od km 4+190 do km 4+430, dł. 240,00 mb w miejscowości Świdno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537742-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej, Krajowy numer identyfikacyjny 43102961300000,
ul. ul. Młodzieżowa
6,
24-320
Poniatowa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
818 204 072, e-mail
zdpolope@sonet.lublin.pl, faks
818 204 072.
Adres strony internetowej (url): www.zdpopole.lublin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi powiatowej nr 2645 L Puszno Godowskie - Świdno na odcinku od km 4+190 do km 4+430, dł. 240,00 mb w miejscowości Świdno
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DT.ZP.2720.02.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi powiatowej nr 2645 L Puszno Godowskie - Świdno na odcinku od km 4+190 do km 4+430, długości 240 mb w miejscowości Świdno" Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach podziału środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych przewiduje w 2019 r., dofinansowanie na realizacje w/w inwestycji. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: a) roboty pomiarowe, b) profilowanie i zagęszczenie podłoża, c) w-wa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm,gr.20 cm, d) w-wa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, gr, 15 cm (stanowi górną w-wę nawierzchni z kruszyw łamanych), e) uzupełnienie poboczy gruntem. 2. Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania, określa, przedmiar robót i kosztorys ofertowy wymagany wraz z ofertą, stanowiący załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści "SIWZ", danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwanych dalej SST, z obowiązującymi przepisami i normami. 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu podobnych robót drogowych na dalszych odcinkach drogi powiatowej 2645 L. Zamówienie uzupełniające może być wykonane do kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przeznaczoną w budżecie Powiatu Opolskiego na niniejsze zadanie a kwotą złożonej oferty wyłonionej jako najkorzystniejsza w zamówieniu podstawowym. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego zakres robót określony będzie w kosztorysie ofertowym. Ceny poszczególnych pozycji kosztorysu ofertowego na zamówienie uzupełniające będą takie same jak w przypadku kosztorysu ofertowego złożonego w zamówieniu podstawowym. 4. Minimalny okres gwarancji - min. 36 miesięcy, licząc od daty wskazanej w protokóle odbioru końcowego Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny dodatkowe 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SIWZ) .Wykonawca składając ofertę, akceptuje oświadczenie gwarancyjne, stanowiące załącznik do umowy (załącznik Nr,8) w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Deklarowany okres gwarancji obejmuje wszelkie roboty, materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia niezależnie od okresu udzielanego przez producenta. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130721.40
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPTHU "ROLBUD" I KOPALNIA PIASKU Roman Madejek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84886.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PONIATOWEJ
- "Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Poniatowej w roku 2025"
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2615L Głusko - Wolica - Kowala na odcinkach 0+345 - 2+266, 2+634 - 3+955, łącznej długości 3,242 km"
więcej: przetargi w Poniatowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej relacji Chojewo-Truski
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na odcinku Domasławice - Goszcz na terenie gminy Twardogóra
- Remont drogi powiatowej Nr 1599B - ul. Bielska w m. Brańsk
- Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Woronicza - Spartańska.
- Budowa składnicy drewna nr 2 w leśnictwie Gaj
- Remont drogi gminnej nr 490260S ("Pszczelarska") w sołectwie Landek, Gmina Jasienica
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.