To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-12
Ogłoszenie nr 510102940-N-2020 z dnia 12-06-2020 r.
Gmina Kobylin: BUDOWA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - OŚWIATOWEGO: PRZEDSZKOLE I POMIESZCZENIA
SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z BIBLIOTEKĄ SZKOLNĄ, WRAZ Z POMIESZCZENIAMI BIBLIOTEKI
PUBLICZNEJ - ETAP 1 część 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512806-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kobylin, Krajowy numer identyfikacyjny 41105054000000,
ul. ul. Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego
1,
63-740
Kobylin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 482 401, e-mail
um@kobylin.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.kobylin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - OŚWIATOWEGO: PRZEDSZKOLE I POMIESZCZENIA SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z BIBLIOTEKĄ SZKOLNĄ, WRAZ Z POMIESZCZENIAMI BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ - ETAP 1 część 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.01.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zadania jest kontynuacja budowy budynku użyteczności publicznej - oświatowego przedszkole i pomieszczenia szkoły podstawowej z biblioteką szkolną wraz z pomieszczeniami biblioteki publicznej. W 1 etapie, część 1 powstał stan surowy zamknięty. Wykonane zostały prace: fundamenty i roboty murowe, strop i elementy żelbetowe, pokrycie dachu, stolarka okienna i drzwiowa, kanalizacja podposadzkowa, częściowa instalacja elektryczna.W etapie 1 część 2 wykonane zostaną roboty w branżach budowlanej, elektrycznej i sanitarnej oraz drogowej. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących robót: o W branży budowlanej: - roboty fundamentowe; - pokrycia dachu; - izolacji cieplnej poddasza; - ścianki działowe; - montaż stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej; - wykonanie warstw podposadzkowych, posadzek i podłóg; - wykonanie tynków wewnętrznych, okładzin oraz malowania; - wykonanie elewacji; o W branży instalacji sanitarnych: - wykonanie kanalizacji sanitarnej, deszczowej i technologicznej; - wykonanie instalacji wodnej i hydrantowej - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z technologią kotłowni; - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; - wykonanie instalacji gazowej; o W branży instalacji elektrycznych: - wykonanie sieci przyłącza energetycznego i oświetlenia zewnętrznego; - wykonanie instalacji wewnętrznych linii zasilających i oświetlenia; - wykonanie instalacji teletechnicznych (przyzywowa, sygnalizacji włamania i napadu, monitoringu wizyjnego i okablowania strukturalnego) ; o W branży drogowej: - wykonanie nawierzchni utwardzonych z brukowej kostki betonowej ( dróg, placów i chodników); - wykonanie zagospodarowania terenu (sadzenie drzew, krzewów, montaż ławek, koszy, stojaków na rowery, ogrodzenia placu zabaw);
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2337711.49
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wil Bud Hubert Kowalski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2875385.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.